![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi
Mikester schreef:Thnx Ronde ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.
Ik heb de ruit laten plakken met folie. Ik kon t triangle pakket nemen net donkere ramen, maar dat was me de 500e niet waard. Plus dat je dan de achterste ruiten ook donker krijgt. Dat vind ik bij een 5 deurs niet zo mooi
erg mooi gedaan!Mikester schreef:Thnx Ronde ET waarde is 35. T is een 7j velg, dus t past mooi.
Wettelijk is het geen probleem. Ook is de achterruit dermate getint zodat deze nog meer dan genoeg licht doorlaat, ook 's avonds. Het tinten van autoramen en de kosten daarvan moet je maar googlen, daar is genoeg over te vinden.tweetup schreef:Waar heb jij je achterruit dan laten beplakken en wat zijn de kosten hiervan?
Mag dit wettelijk gezien wel?
Ik heb het VW embleem verwijderd. Hier staat een how-to hoe je het moet verwijderen. De gelijmde palletjes achter het embleem zijn de grootste nachtmerrie. Ik was in het begin te ruw en brak bijna direct een pootje af, waarna ik daarna te voorzichtig was en ik m niet los kreeg. Uiteindelijk heeft de wrapper me uit de brand geholpen doordat hij was speciale pennetjes had waarmee hij de palletje voorzichtig kon liften.TV_UP! schreef:strak gedaan met dat zwart bij het vw embleem voor hoe heb je dat gedaan??
Thnx! Spuiten vond ik zelf te kostbaar. Voor datzelfde geld had ik dan liever een panoramadak gehad. Voordeel van een wrap is tevens dat je het weer kunt verwijderen. Met name het zwarte dak roept gemengde reacties op (wel meer dan 80% positief), dat is toch wel handig als je toch ooit de auto weer wil verkopen. Nadeel is dat een wrap minder strak oogt dan gespoten, dat neem ik op de koop toe.Kneeke schreef:Ziet er super uit...ik ga ook die delen zwart laten maken maar dan spuiten,ook de spiegels..verder complimenten .......
Ik vind die onderbreking nu juist mooiRon UP schreef:Ok, maar je hebt dan waarschijnlijk geen bluemotion, want die staat standaard al lager dan de niet-bluemotion.
Ik denk zelf, dat je bij een bluemotion incl verlaging dus, mss problemen zult krijgen bij het nemen van inveren bij drempels vd band op de wielkasten?
En persoonlijk, en dat is echt smaakgevoelig, zou ik het dakspoilertje mee hebben laten tinten met de rest van het dak, het is zo'n onderbreking zeg maar.
Maar je zult er zelf goed over nagedacht hebben![]()
Ik weet niet wat je bedoeld met wat zoiets kost? De hele auto, de velgen, de afdekdopjes van de velgen, de wrap etcetc?maasup schreef:Heel mooi gedaaan, wat kost zo iets nou ?