7UP!
Re: 7UP!
Hahah ja toch
nee ik ben regelmatig te vinden op diverse meetings .(leiden transferium & mac donalds Veenendaal)
aankomende vrijdag 27ste in deventer een grote meeting bij de sporthal de scheg .georganiseerd door onze eigenclub.( www.nolimitcrew.nl )
diverse bekers ook te winnen
nee ik ben regelmatig te vinden op diverse meetings .(leiden transferium & mac donalds Veenendaal)
aankomende vrijdag 27ste in deventer een grote meeting bij de sporthal de scheg .georganiseerd door onze eigenclub.( www.nolimitcrew.nl )
diverse bekers ook te winnen
Hahaha, zie je wel, wij hebben een paar weken geleden met je gesproken, over " onze up", die toen nog niet binnen was.
Bij de Mac in Veenendaal. Ik dacht, je auto al te herkennen.
Bij de Mac in Veenendaal. Ik dacht, je auto al te herkennen.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Re: 7UP! Update
Vandaag te horen gekregen dat me US LightModule onderweg is
Je wat is onderweg?SevenUp! schreef:Vandaag te horen gekregen dat me US LightModule onderweg is
US Light module ofwel je knipperverlichting laten branden en ook normaal kunnen gebruiken
Tijdens de Meeting in deventer wat foto`s gevonden van de Up!
http://www.youtube.com/watch?v=YDeFhgxIh40&feature=player_embedded
Tijdens de Meeting in deventer wat foto`s gevonden van de Up!
http://www.youtube.com/watch?v=YDeFhgxIh40&feature=player_embedded
van die rij auto`s op de foto doe mij maar die witte
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ik weet niet wat je nog allemaal voor snode plannen hebt voor je up, maar je valt wel wat buiten de toon daar zo in het rijtje.
Ik heb het persoonlijk helemaal niet op dat soort wagens, 90% valt voor mij in de categorie rice bakken dus geef mij die up! maar. (hoewel in die witte skyline in het fimpje kan je wel wat lol hebben )
De UP! zou alleen niet direct mijn eerste keuze zijn voor een dergelijke hobby.
Overigens bedoel ik er niets kwaads mee te zeggen hoor, lekker leven en laten leven is mijn motto en ik vind het alleen maar leuk als mensen zoveel passie in een hobbie steken.
vond je keuze auto voor een dergelijke hobby alleen wel een wat aparte.
Ik heb het persoonlijk helemaal niet op dat soort wagens, 90% valt voor mij in de categorie rice bakken dus geef mij die up! maar. (hoewel in die witte skyline in het fimpje kan je wel wat lol hebben )
De UP! zou alleen niet direct mijn eerste keuze zijn voor een dergelijke hobby.
Overigens bedoel ik er niets kwaads mee te zeggen hoor, lekker leven en laten leven is mijn motto en ik vind het alleen maar leuk als mensen zoveel passie in een hobbie steken.
vond je keuze auto voor een dergelijke hobby alleen wel een wat aparte.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Zo vandaag de Us Lights module`s in de Up! gezet en resultaat is een geworden haha
Ziet er netjes uit. Dus knippers brandenaltijd behalve bij het knippere? Geeft dat geen problemen met de politie?SevenUp! schreef:Zo vandaag de Us Lights module`s in de Up! gezet en resultaat is een geworden haha
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
Dat is juist het rare, volgens de wet mogen wij voor amber geel of wit licht uitstralen.
Maar importeer je een Americaan dan lijkt in eens alles mogenlijk, rode knipperlichten witte knipperlichten, knipperlichten die voor 20% branden tijdens het rijden.
Is er iemand die weet wat nou wel en wat nou niet mag? ook omdat het met je verzekering te maken heeft.
Stel je krijgt een aanrijding en de tegen partij zegt ja zijn knipperlicht stond aan ik dacht dat die afsloeg, of ze zegen ja hij heeft aan zijn verlichting zittten knoeien.
Maar importeer je een Americaan dan lijkt in eens alles mogenlijk, rode knipperlichten witte knipperlichten, knipperlichten die voor 20% branden tijdens het rijden.
Is er iemand die weet wat nou wel en wat nou niet mag? ook omdat het met je verzekering te maken heeft.
Stel je krijgt een aanrijding en de tegen partij zegt ja zijn knipperlicht stond aan ik dacht dat die afsloeg, of ze zegen ja hij heeft aan zijn verlichting zittten knoeien.
Knipperlichten branden idd gewoon FEL bij aangeven van richting en bij het dagrij licht staan ze Uit .
Dus branden alleen met stadslichten aan en tegelijk met dimlichten en verder ook niet .
En Tja wat mag nu wel een niet in NL ........zullen we even over vrachtwagens beginnen met lichtbakken voorop en nog veel meer lampjes .....
ofwel nutteloze en eindeloze discussie.....
Dus branden alleen met stadslichten aan en tegelijk met dimlichten en verder ook niet .
En Tja wat mag nu wel een niet in NL ........zullen we even over vrachtwagens beginnen met lichtbakken voorop en nog veel meer lampjes .....
ofwel nutteloze en eindeloze discussie.....