Hoi!
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een 'Black' Up!
Had hiervoor een oranje Groove Up! (zie eerdere berichten) en miste de auto toch wel... Vandaar nu weer eentje!
Aan een zijkant van de auto mist de 'Black' sticker. Weet iemand of hier een OEM nummer van is, of anders of dit uberhaupt nog na te bestellen is?
Alvast dank!
VW Black Up!
VW Black Up!
Black UP! - 75 pk - Triangle velgen - Stoelverwarming- Leren bekleding
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: VW Black Up!
Leuk! Las dat je andere velgen zoekt? Heb 2 sets in -te koop topic- staan, 1 met en één zonder banden (GTI velgen)eRJee97 schreef: ↑wo 14 jun 2023, 15:59Hoi!
Had hiervoor een oranje Groove Up! (zie eerdere berichten) en miste de auto toch wel... Vandaar nu weer eentje!
Aan een zijkant van de auto mist de 'Black' sticker. Weet iemand of hier een OEM nummer van is, of anders of dit uberhaupt nog na te bestellen is?
Alvast dank!
18854206_1.jpeg
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Re: VW Black Up!
Heb je een DM gestuurd!Up!grade TSI schreef: ↑wo 14 jun 2023, 18:23Leuk! Las dat je andere velgen zoekt? Heb 2 sets in -te koop topic- staan, 1 met en één zonder banden (GTI velgen)eRJee97 schreef: ↑wo 14 jun 2023, 15:59Hoi!
Alvast dank!
18854206_1.jpeg
Black UP! - 75 pk - Triangle velgen - Stoelverwarming- Leren bekleding