Up he go
Up he go
Straks 80/100km per uur windstoten komen er aan. Ik vrees het ergste! Dat mijn auto straks zijn naam gaat waar maken!
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Re: Up he go
je kan hem verankeren hoor
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Ik was zojuist onderweg met de up, tijdens hoosbuien en windstoten. Ik was de snelste op de A4 Iedereen reed langzamer. Stabiele kar, die up!, geen zorgen dus!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Stel je niet aan, altijd die bangmakerij met "onweerswolken des doods" en "tornado's des verderfs". Mits je niet in Limburg of tukkerland woont zal je het heus wel overleven...
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
In Zuid LImburg was er niet veel loos.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
-
- Vagling liefhebber
ten zuiden van tukkerland was ook al niets aan de hand, 3 x onweer en 1 mm regen
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Gewoon een stel terrastegels in je Up leggen. Deed ik toe nook met mn Hyundai H100 Daar had ik 10 van die 60x40 tegels in liggen a 25 kg
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Het viel reuze mee.. Al dat gewaarschuw voor noodweer.. Pff!
Wachtend op mijn Miitje ...
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
in midden- noord limburg ook niet, is niet weggewaaid en staat dus nog steeds in de garageJuP ! schreef:In Zuid LImburg was er niet veel loos.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
en je garage ook nog op dezelfde plek?dubbel-UP! schreef:in midden- noord limburg ook niet, is niet weggewaaid en staat dus nog steeds in de garageJuP ! schreef:In Zuid LImburg was er niet veel loos.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Martin33 schreef:en je garage ook nog op dezelfde plek?dubbel-UP! schreef:in midden- noord limburg ook niet, is niet weggewaaid en staat dus nog steeds in de garageJuP ! schreef:In Zuid LImburg was er niet veel loos.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!