Antenne
Antenne
Goedemorgen.
In week 11 wordt mijn up geleverd maar ik vind die antenne echt veels te lang hahaha.
Heeft iemand toevallig al een kortere antenne aangeschaft en zo ja waar en wat zijn de bevindingen?
Hoor graag.
In week 11 wordt mijn up geleverd maar ik vind die antenne echt veels te lang hahaha.
Heeft iemand toevallig al een kortere antenne aangeschaft en zo ja waar en wat zijn de bevindingen?
Hoor graag.
Besteld: High UP!, 60 PK, Bluemotion, 3-deurs, Red, Maps+more, Piaa dagrij, W8 Verlichting, Vagcom, Getinte ramen, Executive, Drive, Dynamic "Triangle", Geen type aanduiding, Dashboard Red, Beige Interieur.
Re: Antenne
Nou, dat was ff lastig zoeken zeg viewtopic.php?f=9&t=537
High UP! 75PK met: Executive Pakket, Panorama kanteldak, Dynamic pakket 'triangle ', Maps and More.
http://shop.udenhout.nl/antenne_spriet_kort_20_cm_1
Zelf ook besteld. Heb alleen nog geen Up! om m op te schroeven.
Zelf ook besteld. Heb alleen nog geen Up! om m op te schroeven.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
VW polo 6r antenne op de Up! zitten prima ontvangst .....
Thanks allemaal voor jullie reactie.
Besteld: High UP!, 60 PK, Bluemotion, 3-deurs, Red, Maps+more, Piaa dagrij, W8 Verlichting, Vagcom, Getinte ramen, Executive, Drive, Dynamic "Triangle", Geen type aanduiding, Dashboard Red, Beige Interieur.
Wat zijn een beetje de gemiddelde kosten die jullie betaald hebben voor de Polo 6R antenne? Is de prijs van Van den Udenhout een beetje representatief?
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
- Blackupzhz
- Forum newbie
Euro of 17-20, perfecte ontvangst en net even iets strakkere looks.
- Bijlagen
-
- image.jpg (117.32 KiB) 10885 keer bekeken
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Je kan ook op internet een haaienvinnetje bestellen die past zit rond de 30 euro.aangeven dat ie voor een up of mii is dan zit er de goede aansluiting op.
Als mijn auto binnnen is gaat deze er zeker op.
Als mijn auto binnnen is gaat deze er zeker op.
ik heb nu ook een antenne van een polo 6R..
ziet er top uit
en ontvangst is ook super
ziet er top uit
en ontvangst is ook super
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
ik heb ook een kortere antenne... en wel van een prius te verstaan haha!! ontvangst is prefect.
en hoe kort is deze??
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Wou eerst een haaienvin maar kwam er al snel achter dat dit niet echt ging lukken en heb dan maar voor die van de Polo gekozen. Ben er heel blij mee
up! Black BMT 75pk 3d
Heb zelf van de week ook polo 6r antenne erop gezet, prima ontvangst en lijkt mooier.
de antenne van de prius is ondertussen vervangen door die van een oude vw LT35 bus. deze antenne is nu MEGA klein! ik vind het vet
het is nu een soort haaienvinnetje!
het is nu een soort haaienvinnetje!
Foto's!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Zal ze vanmiddag even maken!
Top!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
krijg er helaas geen foto op ( vanaf me telefoon hierop )
de antenne van de VW LT35 bus zit er nog steeds op * betreft de kleinste en lijkt op de auto op een haaienvinnetje.
de antenne van de VW LT35 bus zit er nog steeds op * betreft de kleinste en lijkt op de auto op een haaienvinnetje.
Ik ben overgegaan naar een prius antenne...
Veeeel beter dan die polo...
En ziet ook wat luxer uit met die twistdraad er omheen
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Veeeel beter dan die polo...
En ziet ook wat luxer uit met die twistdraad er omheen
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Bij mij doet de Polo antenne het prima. En ik vind het juist mooi dat dat spiraaldraadje weg is, anders had ik de originele antenne wel laten zitten
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo