17 inch momo corse onder witte take up
17 inch momo corse onder witte take up
een paar fotos gemaakt nog net voor de winterbandjes er onder zitten,
nog te twijfelen over het verlagen ivm met garantie en kwaliteit van het onderstel.
Wie kan me helpen....
nog te twijfelen over het verlagen ivm met garantie en kwaliteit van het onderstel.
Wie kan me helpen....
- Bijlagen
-
- uppie.jpg (77.73 KiB) 9015 keer bekeken
-
- up3.jpg (85.96 KiB) 9016 keer bekeken
-
- up2.jpg (54.68 KiB) 9016 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: 17 inch momo corse onder witte take up
Dik!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Heel mooi! Die velgen maken het echt af!! Dikke bak!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
nu nog een klein stukje zakken en hij is af
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Ja k zat er al over na te denken maar weet nog niet wat de dealer er van vindt qua garantie
Wooooow,
die velgen staan hem super!
We hebben zelf ook een witte Up! en ik was zelf ook aan het denken om zwarte velgen te monteren al of niet in combinatie met een gepolijst velgbed!
Maar dit staat echt super! Chappeau
die velgen staan hem super!
We hebben zelf ook een witte Up! en ik was zelf ook aan het denken om zwarte velgen te monteren al of niet in combinatie met een gepolijst velgbed!
Maar dit staat echt super! Chappeau
Carpe Diem!
Ziet er super uit met deze velgen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
dankjewel, zwart verbreekt t witte vindt ik, en in combinatie met de deurhendels en de spiegeltjes staat t wel mooi
zeer netjes.... ik ga ook voor de komende zomer voor 17'' velgen kijken
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
ik heb de Up laten verlagen bij de dealer door een eibach verenpakket achter 3,5 gezakt en voor 3.0 cm
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat dat kost inclusief montage?SevenUp! schreef:ik heb de Up laten verlagen bij de dealer door een eibach verenpakket achter 3,5 gezakt en voor 3.0 cm
Wil het namelijk ook laten doen en ben benieuwd naar je prijs bij de dealer?
300,- euro denk ik zelf ongeveer...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Bij VAG Techniek in Nuenen kost dit 331.50 euro inclusief montage. Zal bij de dealer niet veel goedkoper zijn.
ik ga volgende week ff bij de dealer informeren wat het gaat kosten, moet ook al weer een beurt hebben dus kan alles in 1
Ziet er goed uit!! hou ze wel netjes met de stoeprandjes, dan maar een keertje uitstapen en kijken....
Je ziet ze wel eens staan auto met mooie velgen die helemaal kaal zijn van de stoeprandschade
Je ziet ze wel eens staan auto met mooie velgen die helemaal kaal zijn van de stoeprandschade
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Nog iets gehoord? En hoe zit het met de garantieKevin schreef:ik ga volgende week ff bij de dealer informeren wat het gaat kosten, moet ook al weer een beurt hebben dus kan alles in 1
ja 500 euro met eibach veren, behoorlijk duur dusPop Up! schreef:Nog iets gehoord? En hoe zit het met de garantieKevin schreef:ik ga volgende week ff bij de dealer informeren wat het gaat kosten, moet ook al weer een beurt hebben dus kan alles in 1
daar zou ik voor naar vagtechniek rijden - kost geloof ik daar iets van 330 euro.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Als je een beetje handig bent dan kun je heel goedkoop klaarzijn... Gewoon een setje eibach kopen en plaatsen. De achterkant is zeer makkelijk! Voorkant is iets lastiger aangezien je aan de voorkant het complete remgedeelte van de aandrijfas moet halen.Inge schreef:daar zou ik voor naar vagtechniek rijden - kost geloof ik daar iets van 330 euro.
- MichelSchreurs
- Forum newbie
Heb je daar nog heel bijzonder gereedschap voor nodig? Wielen en lampjes wisselen lukt me wel, maar veel handiger ben ik niet ... dan is het vast beter om het te laten doen, toch?
Skoda Citigo 44kW Tour - Candy White - Mediapakket (6 speakers) - Zwarte Apus velgen
Je weet dan in ieder geval dat het goed gebeurd.
Verwijderen van het remgedeelte weet niet of ik datz elf zou aandurven.
Verwijderen van het remgedeelte weet niet of ik datz elf zou aandurven.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC