Cornering lights op de UP!
-
- Forum newbie
Re: Cornering lights op de UP!
Je kan het ook bij mij doen ik woon in brielle
Nu we het er toch over hebben. Is er iemand die weet welke type lampje er in het mistlicht zit. Is dit gewoon een h4 of is het een H1? of zit ik er compleet naast.
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Het is HB4 wat erin zitWhats_UP! schreef:Nu we het er toch over hebben. Is er iemand die weet welke type lampje er in het mistlicht zit. Is dit gewoon een h4 of is het een H1? of zit ik er compleet naast.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ook 9006 genoemdPsycho_Mantis schreef: Het is HB4 wat erin zit
up! Black BMT 75pk 3d
Ik heb de bochten verlichting geactiveerd en werkt ook !
Ook de coming home geactiveerd en ook dat werkt ook
Gewoon met de apparatuur van de dealer
Even wat code's veranderd en het werkt
Ook de ruitenwissers aangepast
Vind het leuk om het uit te zoeken of wij het ook kunnen en wij kunnen het dus ook
Gr. Ben
Ook de coming home geactiveerd en ook dat werkt ook
Gewoon met de apparatuur van de dealer
Even wat code's veranderd en het werkt
Ook de ruitenwissers aangepast
Vind het leuk om het uit te zoeken of wij het ook kunnen en wij kunnen het dus ook
Gr. Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Er zijn veel meer functies om te laten activeren.... Bij vag techniek in nuenen... Bn ik ook geweest.. Kost ma 10 euro
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Waar kan ik deze lampjes kopen? Heb nu Osram nightbreaker en met de combinatie bochtenverlichting zijn de standaard mistlampen geen gezicht. Ik heb verschillende webwinkels bekeken maar ken alleen h1 lampen vinden.Psycho_Mantis schreef:Het is HB4 wat erin zitWhats_UP! schreef:Nu we het er toch over hebben. Is er iemand die weet welke type lampje er in het mistlicht zit. Is dit gewoon een h4 of is het een H1? of zit ik er compleet naast.
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
hier is een link, http://www.carfantasy.nl/lampjes/hb4-la ... 11871.htmlWhats_UP! schreef:Waar kan ik deze lampjes kopen? Heb nu Osram nightbreaker en met de combinatie bochtenverlichting zijn de standaard mistlampen geen gezicht. Ik heb verschillende webwinkels bekeken maar ken alleen h1 lampen vinden.Psycho_Mantis schreef:Het is HB4 wat erin zitWhats_UP! schreef:Nu we het er toch over hebben. Is er iemand die weet welke type lampje er in het mistlicht zit. Is dit gewoon een h4 of is het een H1? of zit ik er compleet naast.
als je gewoon googled op hb4 lampen heb je ze zo gevonden.
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
Thanks...ebay 25 euro gratis verzending
Hoi allemaal,
Kan iemand mij dan ook vertellen wat die PIAA lampen zijn er waar deze dan in moeten bij de Up! ?
Osram Nightbreakers H4 voor de hoofdverlichting
Wat te gebruiken ter vervanging voor de standaard dagrijverlichting? ïets witter/feller
En wat voor de mistlampen? , stadslicht,
Alvast bedankt voor de info
groet
Robert
Kan iemand mij dan ook vertellen wat die PIAA lampen zijn er waar deze dan in moeten bij de Up! ?
Osram Nightbreakers H4 voor de hoofdverlichting
Wat te gebruiken ter vervanging voor de standaard dagrijverlichting? ïets witter/feller
En wat voor de mistlampen? , stadslicht,
Alvast bedankt voor de info
groet
Robert
- Up-Jury
- Donateur member
Zoeken op het forum gaat zo...
Er staat al zoveel informatie op het forum over de juiste lampen in diverse topics
Er staat al zoveel informatie op het forum over de juiste lampen in diverse topics
- Bijlagen
-
- zoeken op het forum
- Naamloos.png (29.6 KiB) 4029 keer bekeken
-
- Forum newbie
Hoi Harry is er een mogelijkheid om dit bij mijn ook in te bouwenHarrywhiteup! schreef:Ik ben net ook bezig geweest met coderen van mijn UP!
en het werkt zo wel insturen als richting aangeven
anticar jacking werkt ook
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Als je de lampen koopt incl de benodigde bekabeling kan je deze inbouwen. Daarna activeren in Vagcom dat er mistlampen in zitten en de bochtverlichting activeren en klaar ben je
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage