AP Schroefset
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
AP Schroefset
Heeft iemand er ervaring mee? Hoe is de kwaliteit? Het comfort? Shoot!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: AP Schroefset
niemand die er reageert
ik ben ook een beetje rond aan het kijken voor een schroefset in hardheid verstelbaar is wel een must. heb alleen nog niet echt iets kunnen vinde..
ik ben ook een beetje rond aan het kijken voor een schroefset in hardheid verstelbaar is wel een must. heb alleen nog niet echt iets kunnen vinde..
My ride: VW High UP!Bluemotion
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
ik geloof ook niet dat er al een ap uit is
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
- Contacteer:
c
Laatst gewijzigd door schroefset op do 18 apr 2013, 09:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Nog te duur...
Vmaxx is meestal nog goedkoper in deze dingen
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Vmaxx is meestal nog goedkoper in deze dingen
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Waarschijnlijk de helft van deze prijs
juist...
voor de golf 5 heb je tegenwoordig al een voor 300 euro..
voor mijn polo 6n had ik een nieuwe voor 230 euro haha
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Delete
Laatst gewijzigd door schroefset op do 18 apr 2013, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
mij gaat het idd om de looks en lekker stuiteren op de weg
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
Ben het met gkb eens, kwaliteit kost geld en als er iets is met de set word je netjes geholpen. Bij de goedkopere sets is dit twijfelachtig. Maar net wat je wil gezeur en lang wachten of alles goed en netjes. Nu begrijp ik ook wel niet iedereen heeft 900 euro liggen voor een goede set maar toch eff een meening van iemand die op schroefset rijd. Dr vmaxx zal denk ik 350 euro gaan kosten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Allemaal leuk en aardig maar als je onder een nieuwe auto een goed onderstel haalt en het niet op zijn minst vervangt voor iets van AP kwaliteit maar lager dan ben je in mijn ogen echt niet goed bezig. Waarom een goed onderstel opofferen voor een onderstel dat nul komma nul comfort biedt?GuidoUp schreef:juist...
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Omdat ik altijd zonder comfort heb gereden.. Heb altijd lekker gestuiterd en bij mijn polo was hij in hardheid verstelbaar
Dus dat was goed te rijden
Dus dat was goed te rijden
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hier wordt er ook doorgespaard voor de ap kit.
zou hier inclusief plaatsing op een 790 euro komen.
Maar dat is pas voor volgende zomer war.
zou hier inclusief plaatsing op een 790 euro komen.
Maar dat is pas voor volgende zomer war.
Ik heb een aantal jaren op vmaxx gereden en een jaar op een h&r set van 1100 en het verschil was niet tot nauwelijks merkbaar.
Als je plat wilt rijden heb je sowieso weinig comfort hoe goed je set ook is.
Als je plat wilt rijden heb je sowieso weinig comfort hoe goed je set ook is.
-
- Vagling liefhebber
Maar is de afwikkeling van vmaxx als er iets is met de set net zo als bij h&r.
2 jaar volledige garantie
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Beste Tom,
Ik lees net nog even een aantal berichtjes van Forumleden, ik vind de reacties te negatief, onbehoorlijk etc etc. Ik was er al een beetje klaar mee om me steeds maar met negativiteit bezig te houden, ik heb totaal geen verkeerde bedoelingen gehad, puur informatief, ik verdien er persoonlijk geen 1 euro meer of minder aan als ik iets verkoop via een forum (!!). Het lijkt wel of er een aantal mensen op dit forum zitten die alees maar dan ook ALLES moeten afzeiken of moeten besprenkelen met negativiteit.
Het is van den zotte!!! bv met AP topic, iemand vraagt of er al een AP set is, een simpele vraag met volgens mij een heel duidelijk antwoord van mij, nou lees het maar eens na, ik geef alleen een antwoord op de vraag: Ja er is er 1 en hij kost zoveel en hij ziet er zo uit. Gevolg: negativiteit..... jammer vind ik. Wij zitten nog niet zoveel op forums en waarschijnlijk kennen we de "regels" niet helemaal goed, maar sjonge jonge....
Met andere woorden; daar pas ik voor en ga ik geen energie insteken. En ik zal een bindend negatief advies geven aan de directie a.s maandag mbt sponsorschap.
Het spijt me dat ik dit moet doen, ik vind het forum erg goed, jouw input is geweldig maar wordt verziekt door een paar lui die alleen maar zitten te zieken over iets waar ze verstand van DENKEN te hebben.
Tom Ik wens je heel veel succes met het forum, maar zonder sponsor GKB Import, nogmaals excuses.
Ik lees net nog even een aantal berichtjes van Forumleden, ik vind de reacties te negatief, onbehoorlijk etc etc. Ik was er al een beetje klaar mee om me steeds maar met negativiteit bezig te houden, ik heb totaal geen verkeerde bedoelingen gehad, puur informatief, ik verdien er persoonlijk geen 1 euro meer of minder aan als ik iets verkoop via een forum (!!). Het lijkt wel of er een aantal mensen op dit forum zitten die alees maar dan ook ALLES moeten afzeiken of moeten besprenkelen met negativiteit.
Het is van den zotte!!! bv met AP topic, iemand vraagt of er al een AP set is, een simpele vraag met volgens mij een heel duidelijk antwoord van mij, nou lees het maar eens na, ik geef alleen een antwoord op de vraag: Ja er is er 1 en hij kost zoveel en hij ziet er zo uit. Gevolg: negativiteit..... jammer vind ik. Wij zitten nog niet zoveel op forums en waarschijnlijk kennen we de "regels" niet helemaal goed, maar sjonge jonge....
Met andere woorden; daar pas ik voor en ga ik geen energie insteken. En ik zal een bindend negatief advies geven aan de directie a.s maandag mbt sponsorschap.
Het spijt me dat ik dit moet doen, ik vind het forum erg goed, jouw input is geweldig maar wordt verziekt door een paar lui die alleen maar zitten te zieken over iets waar ze verstand van DENKEN te hebben.
Tom Ik wens je heel veel succes met het forum, maar zonder sponsor GKB Import, nogmaals excuses.
Jammer genoeg zijn er forumleden die dit alleen als reclame zien. Dit is voor mij ook de reden dat ik de laatste tijd steeds minder post. Ik hoop ook dat het minder gaat worden. En dat er mensen serieuzer gaan antwoorden op topics.
Ja van de ene kant begrijp ik het. Het is sluikreclame. Maar van de andere kant is het precies wat er word gezegd. Er word antwoord gegeven op een vraag. En verder gaat deze meneer er niet over door. Hooguit kwa informatie.
Tuurlijk kan er altijd een discussie komen over de kwaliteit van een bepaalde set. Gaat het over velgen een schroefset of wat dan ook.
Ja van de ene kant begrijp ik het. Het is sluikreclame. Maar van de andere kant is het precies wat er word gezegd. Er word antwoord gegeven op een vraag. En verder gaat deze meneer er niet over door. Hooguit kwa informatie.
Tuurlijk kan er altijd een discussie komen over de kwaliteit van een bepaalde set. Gaat het over velgen een schroefset of wat dan ook.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het is zelfs geen sluikreclame want er is al aangegeven dat GKB misschien sponsor zou worden. Ik heb daarop gezegd dat daarom de topics zouden blijven staan. Schroefset geeft aan dat hij nog niet helemaal thuis is in de wereld van de internet fora en toch blijven er mensen die onnodig blijven inhakken op het feit dat hij probeert een leuke aanbieding te presenteren of de mogelijkheid daartoe wil onderzoeken. Nederland op zijn smalst.N!jntje schreef:Jammer genoeg zijn er forumleden die dit alleen als reclame zien. Dit is voor mij ook de reden dat ik de laatste tijd steeds minder post. Ik hoop ook dat het minder gaat worden. En dat er mensen serieuzer gaan antwoorden op topics.
Sorry sluikreclame is misschien het verkeerde woord. Maar ik heb zeker ook geen fout woord te zeggen over deze Schroefset Ik vind dat dit moet kunnen. En ben altijd blij met eventuele extra informatie.