Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Vannisje
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 04 jan 2023, 13:00

Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bericht door Vannisje » wo 04 jan 2023, 13:06

In mijn e-Up heb ik deze dash mount zitten https://images.app.goo.gl/jmnjeFYHdz5rnP6k6. Deze is los te klikken van het dashboard. Er zit standaard een telefoon/navigatie houder in. Mijn telefoon past hier echt niet in. Zijn er koppelstukken voor deze dashmount beschikbaar die ik ook vast kan klikken op het dashboard?

Ik heb geen idee hoe dit artikel precies heet dus kan er ook heel moeilijk iets over vinden. Ik heb wél foto's gezien van precies zo'n koppelstuk alleen dan met een universele telefoonhouder er aan waarin de afmetingen niet uitmaken.

bighead
Forum newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 mar 2022, 22:02
Locatie: Meppel

Re: Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bericht door bighead » wo 04 jan 2023, 14:44

Je kunt de houder in de lengte en in de breedte aanpassen hè, en nog past het niet? Ben dan benieuwd wat voor grote telefoon je hebt.

Vannisje
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 04 jan 2023, 13:00

Re: Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bericht door Vannisje » wo 04 jan 2023, 15:12

bighead schreef:
wo 04 jan 2023, 14:44
Je kunt de houder in de lengte en in de breedte aanpassen hè, en nog past het niet? Ben dan benieuwd wat voor grote telefoon je hebt.
Klopt! En nee mijn S22+ incl bumper hoesje past er op deze manier niet in. Ik heb ook nog gekeken voor andere dashmounts met dezelfde aansluiting, maar kan deze nergens terugvinden.

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bericht door Gert » do 05 jan 2023, 21:35

Volgens google meet de S22 70 bij 146 mijn oppo meet 76 bij 167 (dat is wel inclusief het bumperhoesje) en past exact.
Ik zou dus denken dat jouw S22 ook met bumperhoesje wel zou moeten passen. Weet je wel zeker dat je beide knopjes (2 dus) op de houder ontdekt hebt en ook bediend hebt? Zo ja, dan is nog een optie om het rubber stootkussentje uit de houderarmen te verwijderen. Schat dat dat weer 1 mmtje oplevert.

Verder is het zo dat Tedo Nash videos over e-up modificaties maakt. Hij heeft ook een video gemaakt over een modificatie van de phone houder zodat daar ook een ipadje inkan.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Bonny
Vagling liefhebber
Berichten: 191
Lid geworden op: do 08 nov 2018, 09:53
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Is de "dashmount" in mijn e-Up ook verkrijgbaar met andere koppelstukken?

Bericht door Bonny » vr 17 feb 2023, 16:21

De S22 ultra (die is wat groter) met hoesje dan wel van mijn vrouw past inderdaad niet in deze houder.
Zonder hoesje zal dat wel lukken zo lijkt het.


Gr. Bonny

Plaats reactie