VW iBeetle met iPhone dock
VW iBeetle met iPhone dock
Begin 2014 brengt VW de iBeetle op de markt. Het is een samenwerking met Apple dus de auto wordt voorzien van een iPhone docking station.
Het zou mooi zijn als de houder zou passen en er een app zou uitkomen voor de drieling.
Het zou mooi zijn als de houder zou passen en er een app zou uitkomen voor de drieling.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Re: VW iBeetle met iPhone dock
moeten ze wel ff de iphone in landscape mode zetten
Alleen zo'n gare dockingstation laat de beetle een ibeetle heten!?
Ik denk dat je er ook nog een sticker met een Apple voor op de kofferklep bij krijgt.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Een i-Up kan eenvoudig gecreëerd worden. De GT Up was al voorzien van een fraaie i-phone houder.
Nadeel is dat ze wel iedere 2 jaar een nieuw dockingstation uit moeten brengen, anders kan je je nieuwe iPhone niet meer gebruiken.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Mee eens. Als je zoiets maakt moet het universeel te gebruiken zijn, anders heb je er straks totaal niks meer aan. Een telefoon heb je misschien twee jaar, maar een auto heb je (als het goed is) wel langer dan twee jaar in je bezit.DonkUp schreef:Nadeel is dat ze wel iedere 2 jaar een nieuw dockingstation uit moeten brengen, anders kan je je nieuwe iPhone niet meer gebruiken.
Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
De gemiddelde iPhone bezitter moet zo snel mogelijk na lancering de nieuwste versie hebben hoor Net als de gemiddelde Galaxy bezitter trouwens.Inge schreef:Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
True story. No offence.DonkUp schreef:De gemiddelde iPhone bezitter moet zo snel mogelijk na lancering de nieuwste versie hebben hoor Net als de gemiddelde Galaxy bezitter trouwens.Inge schreef:Weet niet hoe vaak jullie ene nieuwe telefoon aanschaffen maar de mijne gaat meestal een jaartje of 7 a 8 mee en langer als hij dan nog werkt. Ik hoef niet steeds het allernieuwste te hebben ...
Hoezo met geld smijten!!! Denk ik dan maar. Weet wel leukere bestedingen dan iedere 2 jaar een een nieuwe telefoon.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Die iphone houder kan me wat.
Ik wil een Up! GT(mini i )..............................
Ik wil een Up! GT(mini i )..............................