Chroomstripjes experiment
Chroomstripjes experiment
Ik ben even wat aan het experimenteren gegaan met die leuke chroomstripjes die je voor 6 euro bij conrad.nl koopt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind zelf die rond het middenvak (foto 2) best aardig staan.
Groeten Michael
Groeten Michael
- Bijlagen
-
- IMG_1836.JPG (22.17 KiB) 3311 keer bekeken
-
- IMG_1837.JPG (31.22 KiB) 3311 keer bekeken
Move Up, Light Silver 4-deurs
Re: Chroomstripjes experiment
Ikzelf hou ook wel van bling bling
Dus ik vind het mooi staan.
Leuk idee,denk dat ik dat ook nog wel eens zal doen!
Groet Harry
Dus ik vind het mooi staan.
Leuk idee,denk dat ik dat ook nog wel eens zal doen!
Groet Harry
Ziet er leuk uit...
Zou er zelf niet zo snel aan beginnen...
Zou er zelf niet zo snel aan beginnen...
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ziet er goed uit.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Top!!!!!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ik vind het erg gaaf! Bijna Audi achting
Heb je een link van het product op Conrad.nl? Ik kan ze nu zo snel niet vinden.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
ik denk dat dit de link is:Patrick-Brand schreef:Ik vind het erg gaaf! Bijna Audi achting
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/855376/Sierstrip
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik lees de link en er schieten allemaal horror scenario's door mijn hoofd. Chroomstrip op het dak of op de deuren alles passeert de revu. Klik ik op het topic en zie ik dat iemand het voor elkaar heeft weten te krijgen om zijn interieur uiterst smaakvol aan te passen. gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Was ik ook van plan:( alleen ik wou wachten totdat de temperatuur wat aangenamer zou zijn:p Nouja mooie primeur iniedergeval:D
Ja, als je wat kleinere beurs hebt en net geen High upje kan kopen dan is zo'n Move Up toch wat saai van binnen. En dan word je creatief Dank voor het compliment.Petrolhead Tom schreef:Ik lees de link en er schieten allemaal horror scenario's door mijn hoofd. Chroomstrip op het dak of op de deuren alles passeert de revu. Klik ik op het topic en zie ik dat iemand het voor elkaar heeft weten te krijgen om zijn interieur uiterst smaakvol aan te passen. gaaf!
Michael
Move Up, Light Silver 4-deurs
Fraai! Zeker dat middenconsole.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Een High Up heeft ook de chromen randjes niet hoorouolof schreef:Ja, als je wat kleinere beurs hebt en net geen High upje kan kopen dan is zo'n Move Up toch wat saai van binnen. En dan word je creatief Dank voor het compliment.Petrolhead Tom schreef:Ik lees de link en er schieten allemaal horror scenario's door mijn hoofd. Chroomstrip op het dak of op de deuren alles passeert de revu. Klik ik op het topic en zie ik dat iemand het voor elkaar heeft weten te krijgen om zijn interieur uiterst smaakvol aan te passen. gaaf!
Michael
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ziet er zeker mooi uit, vooral de middenconsole....denk zelf dat het met een licht interieur wat minder mooi is zo op de deuren.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |