Dashboard verlichting dimmen

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Dashboard verlichting dimmen

Bericht door Autheo » ma 24 nov 2014, 21:28

RobertJ schreef:Ik heb dus bij vagtechniek mijn achterlichten bij drl laten zetten, maar nu dimt mun dash niet. Erg onhandig in zo een verlichtte omgeving
Zou 't dan nog eens bij Vagtechniek navragen. Heb zelf daar ook achterlicht bij drl bij laten zetten, maar dash dimt gewoon als voorheen.

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: Dashboard verlichting dimmen

Bericht door arnout84 » ma 24 nov 2014, 21:50

Autheo schreef:
RobertJ schreef:Ik heb dus bij vagtechniek mijn achterlichten bij drl laten zetten, maar nu dimt mun dash niet. Erg onhandig in zo een verlichtte omgeving
Zou 't dan nog eens bij Vagtechniek navragen. Heb zelf daar ook achterlicht bij drl bij laten zetten, maar dash dimt gewoon als voorheen.
Mijn dashboard verlichting brandt altijd (althans, dat denk ik) dat deed ie niet tot dat ik bij VAG techniek de achterlichten liet aanzetten tegelijk bij de DRL.

Ik heb eens gelezen dat het kan verschillen in bouwjaar of je lichtsensor wel of niet werkt na de "Scandinavische" DRL update

Gebruikersavatar
Darryl
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 13:25

Re: Dashboard verlichting dimmen

Bericht door Darryl » di 25 nov 2014, 16:27

arnout84 schreef:
Autheo schreef:
RobertJ schreef:Ik heb dus bij vagtechniek mijn achterlichten bij drl laten zetten, maar nu dimt mun dash niet. Erg onhandig in zo een verlichtte omgeving
Zou 't dan nog eens bij Vagtechniek navragen. Heb zelf daar ook achterlicht bij drl bij laten zetten, maar dash dimt gewoon als voorheen.
Mijn dashboard verlichting brandt altijd (althans, dat denk ik) dat deed ie niet tot dat ik bij VAG techniek de achterlichten liet aanzetten tegelijk bij de DRL.

Ik heb eens gelezen dat het kan verschillen in bouwjaar of je lichtsensor wel of niet werkt na de "Scandinavische" DRL update
Hetzelfde hier, ik heb er geen last van als het constant brandt.

Gebruikersavatar
RZIXXER
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: do 07 aug 2014, 09:40
Locatie: Heemskerk

Re: Dashboard verlichting dimmen

Bericht door RZIXXER » do 27 nov 2014, 14:32

Mijn drl ook op Scandinavische modus. Dash brandt continu. Niet heel veel last van maar een handmatige dimmer zou op zich handig zijn.
Seat Mii Sport Dynamic - Nightblue Metallic - Drive Pack!
16" AEZ Xylo Titanium Gray
Eibach Pro-Kit + TT - Rubbers
VAGcom aanpassingen!

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Dashboard verlichting dimmen

Bericht door RobertJ » vr 28 nov 2014, 01:41

Het gaat mij er meer om dat je verlichting in de stad nogwel eens neigt te vergeten :)

Plaats reactie