Hij is nog niet gelanceerd he! Er zijn enkel wat conceptversies.. kan nog van alles gebeuren!Psycho_Mantis schreef:Nu nog een mooi knopje vinden :p
Heb trouwens even uitgezocht, maar de up gt krijgt geen dubbele raam bediening...
Bediening rechter ruit binnen handbereik
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Re: Bediening rechter ruit binnen handbereik
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Antera schreef:4-draads:
Het is een soort van omkeer schakelaar namelijk
Kan je gewoon aftakken en leggen daar waar je het maar wilt. Knopje halen bij de dealer en inbouwen maar. Kan nooit veel werk zijn
Antera gaat het druk kriigen......hoeveel Up!-jes kun je kwijt in jouw straat.......
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Iemand die dit terug kan vertalen naar Nederlands.....
Ziet er makelijk uit.....maar is dat ook zo??
http://www.upsociety.de/index.php?page= ... readID=327
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
De plaatjes spreken redelijk voor zichzelf. Hij heeft gewoon de Dremel in zn schakelaarpaneel gezet en er 2 uitsparingen voor schakelaars in gezet. Op zich niet zo moeilijk, wel veel werk.UPyouGO schreef:Iemand die dit terug kan vertalen naar Nederlands.....
Het is wel grappig, ik zat ook al aan deze oplossing te denken, inclusief hoogglans zwart spuiten en er dan een chroomrandje langs maken. Net als het middenpaneel. Ook die schakelaars met dat chromen randje en de chromen spiegelverstelknop wil ik er nog eens in gaan zetten.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Oké,
Die schakelaars snap ik dan nog wel.
Maar die bedrading is me een raadsel....zou ie de rechterzijde buiten werking hebben gesteld, en gewoon de draden verlengd hebben?
Die schakelaars snap ik dan nog wel.
Maar die bedrading is me een raadsel....zou ie de rechterzijde buiten werking hebben gesteld, en gewoon de draden verlengd hebben?
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....
Ah... op die manier...
Volgens mij heeft ie de rechter schakelaar buiten werking en alleen het kapje erop voor 'de show'.
Dat wil ik dan weer niet, ik zou dan bekabeling van de rechter schakelaar naar de linker deur leggen om de schakelaars voor het rechter raam parallel te schakelen.
Volgens mij heeft ie de rechter schakelaar buiten werking en alleen het kapje erop voor 'de show'.
Dat wil ik dan weer niet, ik zou dan bekabeling van de rechter schakelaar naar de linker deur leggen om de schakelaars voor het rechter raam parallel te schakelen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Volgens mij werkt de rechter schakelaar gewoon. Hij heeft daar een beveiligings relais onder gezet voor het geval links en rechts gelijk bediend worden in tegengestelde richting.
Je hebt gelijk, ik ging af op de foto en dacht dat het relais op de plek van de schakelaar zat. Maar het relais zit er boven. Heb de tekst gewoon niet goed gelezen.