Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
GJC
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 apr 2015, 15:16

Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door GJC » ma 27 apr 2015, 11:02

Hallo allemaal,

Ik heb een boordcomputer Plus op mijn High Up.

Ik zet eigenlijk altijd de weergave van de boordcomputer op "Actieradius" . Nu viel mij op dat na 2 dagen de auto niet gebruikt te hebben, de weergave op "Digitale weergave buitentemperatuur" stond bij het starten.

Gaat de boordcomputer na x-tijd weer naar een bepaalde start weergave?

Gr. GJC

Gebruikersavatar
Dr. Jefferson
Forum newbie
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 26 jan 2015, 15:48
Locatie: Zoetermeer

Re: Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door Dr. Jefferson » ma 27 apr 2015, 17:50

vreemd, ik heb hem altijd op huidige snelheid staan en daar stond hij ook nog steeds op na een paar dagen niet gebruikt te zijn.
75PK VW High UP! 5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boordcomputer+ en parkeersensoren
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spokes voor de zomer en Waffles voor de winter

Gebruikersavatar
Ruben
Donateur member
Berichten: 165
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 22:11
Locatie: Zwolle

Re: Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door Ruben » ma 27 apr 2015, 18:09

Toevallig een koude ochtend? Boordcomputer geeft een waarschuwing bij 4 graden of minder omdat het wegdek misschien glad kan wezen.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

GJC
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 apr 2015, 15:16

Re: Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door GJC » ma 27 apr 2015, 19:14

Het was meer dan 11 graden.....dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ik zal morgen of woensdag nog een checken. Ik heb de motor vanmiddag afgezet met "actieradius" op de boordcomputer. Dus benieuwd of de boordcomputer morgen of woensdag wederom op "actieradius" staat.

Mochten andere forumgenoten nog opmerkingen of ervaringen hebben dan verneem ik het graag. Dankjewel!

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door Gert » ma 27 apr 2015, 21:15

Ik ben niet zeker maar ik meen dat mijn boordcomputer in twee gevallen van het padje is.
1) Als ik per ongeluk het knopje van de trip computer aangeraakt heb. Dat gebeurt makkelijker dan je denkt.
2) Als mijn tank bijna leeg is, neemt een waarschuwing met "u hebt nog zoveel km te gaan" het over.
Daarna is mijn boordcomputer ook soms van slag. Denk ik.

Dat de buitentemperatuur een soort voorrang heeft geloof ik niet want ik wil die juist standaard in beeld hebben en zoals gezegd verdwijnt die ook wel eens.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

GJC
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 apr 2015, 15:16

Re: Boordcomputer Plus, gekozen weergave onthouden

Bericht door GJC » wo 29 apr 2015, 12:42

Gisteren weer in de Up! gereden en de boordcomputer stond op "actieradius", zoals ook een dag eerder. Dus hij onthoudt wel de laatst gekozen stand. Ik zal me dus wel vergist hebben (hoop ik) :oops:

Plaats reactie