tweeters in A-stijl High-Up!

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Blaze-it-Up
Forum newbie

tweeters in A-stijl High-Up!

Bericht door Blaze-it-Up » za 29 jun 2013, 23:03

Sinds vandaag in het bezit van een prachtige High Up! echter is de tweeter welke in de A-stijl verstopt zit al naar zijn grootje....

kraakte al binnen een uur ontstaan tijdens het uittesten van de carkit.

ondanks dat ik de geluidskwaliteit apprecieer lijkt het me toch een goed plan om de speakers gelijk maar onder handen te nemen.

maar ik weet niet welke speakers ik hiervoor kan gaan gebruiken ben zelf een liefhebber van het zweedse DLS audio dus zou het fijn vinden als ik weet met wat voor afmetingen ik rekening moet houden....

voor de rest is het geluid wel ok, zeker voor een standaard speakerinstallatie.

alle hulp is welkom!

Vinniepilon
Donateur member

Re: tweeters in A-stijl High-Up!

Bericht door Vinniepilon » za 29 jun 2013, 23:24

Heb je geen garantie? Lijkt mij wel. Ff terug ermee. Succes ;)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Ajavas
Vagling liefhebber

Bericht door Ajavas » zo 30 jun 2013, 05:04

Ja ik zou ook eerst aanspraak maken op de garantie. Mocht je andere speakers bestellen dan kun je de maten zowiezo bij je dealer opvragen. Ik zoek wel eens op VW Up! op ebay.nl en dan komen er ook legio speakers langs voor Up! al dan niet met houdertjes, maar altijd voorzien van maten, daar zou je dus ook eens kunnen kijken voor de maten.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » di 02 jul 2013, 06:52

Blaze-it-Up schreef:Sinds vandaag in het bezit van een prachtige High Up! echter is de tweeter welke in de A-stijl verstopt zit al naar zijn grootje....

kraakte al binnen een uur ontstaan tijdens het uittesten van de carkit.

ondanks dat ik de geluidskwaliteit apprecieer lijkt het me toch een goed plan om de speakers gelijk maar onder handen te nemen.

maar ik weet niet welke speakers ik hiervoor kan gaan gebruiken ben zelf een liefhebber van het zweedse DLS audio dus zou het fijn vinden als ik weet met wat voor afmetingen ik rekening moet houden....

voor de rest is het geluid wel ok, zeker voor een standaard speakerinstallatie.

alle hulp is welkom!
Ik heb rondom andere speakers de diameter is 16.5 moet je wel even naar zoeken want nu is de standaard al 16.7 en komen de gaatjes om vast te zetten niet over een ;) je moet er wel speaker ringen bij nemen anders gaat je raam niet meer open :lol: tweeter kan van alles achter er is genoeg ruimte :)
Laatst gewijzigd door Tino op wo 03 jul 2013, 07:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Bericht door Psycho_Mantis » di 02 jul 2013, 13:32

Weet je zeker dat het de speaker is en niet je maps + more die er niet goed op zit?

Bovendien zou dit niet zomaar mogen, ik heb de speakers al flink laten werken en ze zijn nog steeds niet defect.

Blaze-it-Up
Forum newbie

Bericht door Blaze-it-Up » zo 07 jul 2013, 01:39

Het was inderdaad het voetje van de PID die niet correct zat heel geniepig maar na even drukken op de randen probleem opgelost.... krijg je ervan domme gebruikers haha :-)

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » zo 07 jul 2013, 09:06

Blaze-it-Up schreef:Het was inderdaad het voetje van de PID die niet correct zat heel geniepig maar na even drukken op de randen probleem opgelost.... krijg je ervan domme gebruikers haha :-)
Gelukkig probleem opgelost! :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Plaats reactie