Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Inge » za 30 mar 2013, 17:36

Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en er eentje gereserveerd bij Kreijne. Ga hem dinsdag ophalen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Miisport1 » za 30 mar 2013, 18:00

Inge schreef:Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en er eentje gereserveerd bij Kreijne. Ga hem dinsdag ophalen.

top daar krijg je geen spijt van

Gebruikersavatar
Update
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:39
Locatie: Enschede

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Update » za 30 mar 2013, 18:46

Heb er gisteren ook 1 besteld. Heb in eerste instantie wel gekeken naar een goedkopere variant, maar las hierover op het forum dat deze te hoog kwam en niet helemaal goed vast zat. Forum gebruiker kon hem terugsturen en kreeg zijn geld terug. Zo zie je, denk ik, maar: originele onderdelen zijn toch beter. In de meeste gevallen wel veel duurder, maar de aanbieding van de armlegger is wel scherp!
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Inge » zo 31 mar 2013, 07:40

Dat denk ik ook niet en hij stond toch op mijn wensenlijstje. Is nu alleen in volle vaart naar de 1e plaats geschoten. :)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Inge » di 02 apr 2013, 16:29

En vandaag opgehaald.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
STB
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 14:08

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door STB » di 02 apr 2013, 21:49

Ik heb me nog niet voorgesteld op het forum (ga ik nog doen). Wil toch even snel een reactie plaatsen.

Ik heb deze armsteun via deze verkoper op marktplaats gekocht. Twee dagen later binnen.. en jawel, de originele armsteun! Wel van 'Skoda' maar is nog steeds 1:1. Prima service en aardige man aan de telefoon. Doe er je voordeel mee!

Gebruikersavatar
Update
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:39
Locatie: Enschede

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Update » wo 03 apr 2013, 19:24

Vandaag de armsteun binnen gekregen. Super stevig en origineel onderdeel voor een lage prijs: perfecte deal! Van het weekend installeren.
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.

highup-white
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:49

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door highup-white » do 04 apr 2013, 21:47

Heeft deze armsteun ook ook verschillende standen? Anders dan helemaal omhoog of helemaal naar beneden :D

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Miisport1 » do 04 apr 2013, 22:10

yep verschillende standen zijn mogelijk

Gebruikersavatar
Update
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:39
Locatie: Enschede

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Update » vr 05 apr 2013, 21:41

Vanmiddag de armsteun gemonteerd. 'Kind kan (kon) de was doen! Zit perfect en ook goed stevig! Als je er 1 koopt, koop vooral de originele, want anders geeft het toch alleen maar ergernis.
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.

maccaber
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 11 apr 2013, 08:41

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door maccaber » vr 12 apr 2013, 14:17

Als ik de foto goed bekijk is de steun uitgevoerd in stof? Staat dan wel niet echt met het kunstleder van onze White denk ik.

De middensteun moet er wel zeker komen, ik ben er de laatste jaren in onze auto's mee verwend geweest en kan niet meer zonder. :lol:

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Miisport1 » vr 12 apr 2013, 17:01

je kan de steun bekleden.
had ik met mijn vorige auto ook gedaan en is niet echt moeilijk.
beetje dun split leer en je trekt het er zo omheen beetje fohnen en klaar is klara

tip
sterker nog als je de armsteun vast houd ,en de bovenplaat schuift naar voren naar je schakelpook zeg maar dan kan ie zelfs nog naar voren toe en dan zie je beneden een torx zitten.
haal je die los schroef je de bovenplaat met bekleding er af

Ederer
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 24 feb 2013, 21:26

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de deale

Bericht door Ederer » zo 14 apr 2013, 18:46

Miisport1 schreef:je kan de steun bekleden.
had ik met mijn vorige auto ook gedaan en is niet echt moeilijk.
beetje dun split leer en je trekt het er zo omheen beetje fohnen en klaar is klara

tip
sterker nog als je de armsteun vast houd ,en de bovenplaat schuift naar voren naar je schakelpook zeg maar dan kan ie zelfs nog naar voren toe en dan zie je beneden een torx zitten.
haal je die los schroef je de bovenplaat met bekleding er af
Dat is niet helemaal waar. Als je die voorste moer losdraait dan zit hij nog steeds vast. Als je namelijk de achterkant schijn omhoog trekt dan zitten daarover nog 2 moeren! Deze zijn jiet los te schroeven omdat je geen ruimte hebt.

Het lijkt erop dat het verwijtbare deel waar de bekleding aan vast zit erop geklikt is.
Het is mij nog niet gelukt om dit te verwijderen.

Als iemand weet hoe dit moet dan hoor ik het graag, heb namelijk een beige bekleding en wil deze ook vervangen!

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door The only way is up! » di 16 apr 2013, 11:28

Beste forum leden, ik had dit eerdere in een ander topic staan en ben ook op zoek naar een midden armsteun en ik zie via dit forum dat er diversen te koop zijn. Als ik het forum goed lees dan is dit een goede optie via marktplaats te koop is: http://link.marktplaats.nl/667240798 en deze via de link : http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... uitvoering Weet iemand of dit dezelfde zijn of wat de verschillen zijn? Merci Jeroen

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door Inge » wo 17 apr 2013, 05:55

Gaan voor de marktplaats link - is een hele goedkope prijs voor de seat uitvoering -- die hier als meest sterke wordt gezien/ ervaren. Verschillen metd e anderen is vaak de manier van bevestigen. Even zoeken op het forum is al het nodige over geschreven.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

The only way is up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 18:00
Locatie: Leiderdorp

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door The only way is up! » wo 17 apr 2013, 10:38

@Inge Bedankt voor je bericht!

ramonskinl
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 20:46

Re: Org. Armsteun nu voor €125 bij de dealer

Bericht door ramonskinl » do 25 apr 2013, 22:18

Welk bestel nr van skoda staat er op de verpakking ?
Gr.
High up! Panorama dak,leder,stoelverwarming,16 inch triangle,pdc en zo voort ...

Plaats reactie