Vraag sd kaart muziek afspelen navigon

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Mii@theroad
Forum newbie

Vraag sd kaart muziek afspelen navigon

Bericht door Mii@theroad » vr 04 jan 2013, 21:52

Goedenavond

Hoe zet je het volume uit van de navigon zelf als je vanaf de sd kaart in de navigon muziek speelt! Ik wil alleen via de radio het geluid horen!

Wie weet de oplossing?

Piedro
Vagling liefhebber

Re: Vraag sd kaart muziek afspelen navigon

Bericht door Piedro » za 05 jan 2013, 00:28

Je hoort nu én geluid via de Navigon én via de autoluidsprekers? Heb je de houder stevig in het dashboard geklikt? Het kan zijn dat 'ie niet goed contact maakt... Het hoort namelijk zo te zijn dat wanneer je het apparaat op de houder hebt geklikt, het geluid alleen nog uit de speakers van de auto komt.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » zo 13 jan 2013, 18:25

Ik krijg juist geen volume bij mijn navigatie, er wordt niets gesproken...wel als ik de route kan kiezen, wordt er gezegd kies route, dan draai ik aan de volume knop en gaat ie wel harder. Speechvolume staat er dan op de radio, maar als ik dan ga rijden hoor ik niets van de aanwijzingen, het is gewoon stil en moet ik zelf steeds kijken op het scherm.

Iemand enig idee hoe ik het wel aanzet weer?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

harryup
Forum newbie

Bericht door harryup » zo 13 jan 2013, 19:21

Ik zou toch de houder op het dashboard even stevig aandrukken,hij moet echt klikken .
Bij mij laadde de batterij van de navi met geen mogelijkheid op.
Tot ik erg stevig de houder aan drukte.

Groet Harry

Piedro
Vagling liefhebber

Bericht door Piedro » ma 14 jan 2013, 00:17

Pop Up! schreef:Ik krijg juist geen volume bij mijn navigatie, er wordt niets gesproken...wel als ik de route kan kiezen, wordt er gezegd kies route, dan draai ik aan de volume knop en gaat ie wel harder. Speechvolume staat er dan op de radio, maar als ik dan ga rijden hoor ik niets van de aanwijzingen, het is gewoon stil en moet ik zelf steeds kijken op het scherm.

Iemand enig idee hoe ik het wel aanzet weer?
Op het navigatiescherm is er onderaan (beetje aan de rechterkant dacht ik) ook een klein knopje met een luidspreker erop. Ik meen dat die er is om de gesproken aanwijzingen te 'dempen' en weer aan te zetten.
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie