Helaas kunnen mensen tegenwoordig niet meer van andersmans spullen afblijven
Dus nu hebben ze mijn auto ook te pakken, wel opmerkelijk dat het op de bovenkant zit van mijn motorkap..
Iemand tips om dit weg te werken?
Alvast bedankt
Sleutelkras (of iets in de richting)
Re: Sleutelkras (of iets in de richting)
Met polijsten zul je het wat minder zichtbaar kunnen maken, maar helaas bestaan wondermiddelen niet. Kijk voor tips anders eens op het forum van carclean.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Met polijsten kan je wel wat resultaat boeken om het minder opvallend te maken.Menaz schreef:Met polijsten zul je het wat minder zichtbaar kunnen maken, maar helaas bestaan wondermiddelen niet. Kijk voor tips anders eens op het forum van carclean.
Klinkt als gevalletje spot repair.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Dat zei ik toch.Michiel schreef:Met polijsten kan je wel wat resultaat boeken om het minder opvallend te maken.Menaz schreef:Met polijsten zul je het wat minder zichtbaar kunnen maken, maar helaas bestaan wondermiddelen niet. Kijk voor tips anders eens op het forum van carclean.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Met polijsten zul je het wat minder zichtbaar kunnen maken, maar helaas bestaan wondermiddelen niet.
heb al bij zoveel schade gehoord dat dat met spot repair niet te verhelpen is dat ik het idee krijg dat dit of een hype is of ik gewoon altijd pech heb.Inge schreef:Klinkt als gevalletje spot repair.
Bedankt iedereen voor de reactie.
We hebben het proberen weg te poetsen, echter zonder resultaten. De lichte krasjes rondom de diepe kras zijn nu wel weg, alleen de grote kras is niets mee gebeurd.
Ik ga binnenkort even langs een Spotrepair bedrijf (Mijn vader had er eentje gevonden in Utrecht) om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer ik wat meer informatie heb zal ik het laten weten!
We hebben het proberen weg te poetsen, echter zonder resultaten. De lichte krasjes rondom de diepe kras zijn nu wel weg, alleen de grote kras is niets mee gebeurd.
Ik ga binnenkort even langs een Spotrepair bedrijf (Mijn vader had er eentje gevonden in Utrecht) om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer ik wat meer informatie heb zal ik het laten weten!