Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen
Re: Dagrijverlichting LED (T20) werkend in beide standen
heb zelf ook xenon erin zitten maar zonder de R lampen. Wat ik gedaan heb is de Zilveren huls zwart gespoten die om de xenon lamp zit. (Wel hittebestendige verf gebruiken). Dit geeft nagenoeg geen strooilicht en wel een goed lichtbeeld. Heb nog nooit knipperende mensen gehad
Maar ik heb het idee dat mensen niet snel meer knipperen ( hier in de randstad dan ) ik zie heel veel mensen rijden met grootlicht en dan doet niemand wat
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Na reactie op mijn mail heb ik gereageerd met de opmerking dat ik ze graag bij hun wil omruilenUp!orange schreef:Hallo allemaal,
Na dit artikel te hebben gelezen gelijk de mooie ledlampen besteld bij proledlights.nl
Vandaag mijn Up! Groove gehaald en de lampen geplaatst.
Zag er mooi uit!
Helaas heeft het niet lang mogen duren.
Na een dik uur al beide defect!!!!!!!!!!!
De gewone lampen weer terug geplaatst en mailtje gestuurd.
Kijken hoe ze er op reageren.
Na nog een mailtje te hebben gestuurd nog steeds geen reactie meer van Proledlights.nl (20 maart 2014)
Waardeloos!!!
VW Up! TSI
Vervelend zeg, ik hoop dat ze snel reageren. Ik heb ze van Leddel en die werken nog steeds.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Up!orange schreef:Na reactie op mijn mail heb ik gereageerd met de opmerking dat ik ze graag bij hun wil omruilenUp!orange schreef:Hallo allemaal,
Na dit artikel te hebben gelezen gelijk de mooie ledlampen besteld bij proledlights.nl
Vandaag mijn Up! Groove gehaald en de lampen geplaatst.
Zag er mooi uit!
Helaas heeft het niet lang mogen duren.
Na een dik uur al beide defect!!!!!!!!!!!
De gewone lampen weer terug geplaatst en mailtje gestuurd.
Kijken hoe ze er op reageren.
Na nog een mailtje te hebben gestuurd nog steeds geen reactie meer van Proledlights.nl (20 maart 2014)
Waardeloos!!!
Heb de drl led bij Exonlamp gekocht.Werken perfect.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
-
- Forum newbie
Welke H4's passen het beste bij de Leds van Leddel?
Qua kleur doen de gp tunder 7500k het goed bij led licht. Alleen is de lichtopbrengst wel wat minder
Ook ik heb ze... De drl led van xenonlamp.nl
Beter!!!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ziet er goed uit.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Gister (02-08) heb ik de bestelde LED lampen van leddel.nl binnen gekregen geschikt voor de VW Up! welke ik had gevonden via het vwupforum en deze gemonteerd.
Vandaag (03-08) is 1 kant al uitgevallen en omdat de plastic behuizing warm is geworden en deze is vervormd krijg ik deze dus niet meer uit mijn koplamp unit, degene die nog wel werkt is ook al vervormd dus als deze de geest geeft kan ik deze er dus ook niet uitkrijgen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Vandaag (03-08) is 1 kant al uitgevallen en omdat de plastic behuizing warm is geworden en deze is vervormd krijg ik deze dus niet meer uit mijn koplamp unit, degene die nog wel werkt is ook al vervormd dus als deze de geest geeft kan ik deze er dus ook niet uitkrijgen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Het lijkt me, dat Leddel je 2 koplampunits moet vergoeden. Het is allemaal rommel, die aftermarket-ledlampen voor auto's, waar ze niet origineel in zitten.
+1GuidoUp schreef:
Beter!!!!!
Heb ze ook van xenonlamp.nl. Erg tevreden.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Die leds zijn echt way overpriced.. Ik heb precies dezelfde gevonden op internet en de inkoop ligt op 7-8 euro per lamp.
Heb overigens de leds van leddel uit m'n units weten te krijgen door gewoon de stekkers los te trekken zodat ze in de unit vielen en via het gat van de normale H4 lampen met een flexibele slang met magneet punt ze eruit te hengelen, wat een opluchting!
Heb overigens de leds van leddel uit m'n units weten te krijgen door gewoon de stekkers los te trekken zodat ze in de unit vielen en via het gat van de normale H4 lampen met een flexibele slang met magneet punt ze eruit te hengelen, wat een opluchting!
Waarom moeten die DRL dingen per se Canbus-fahig zijn?
Ik lees hier op dit forum regelmatig, dat de Up helemaal geen controle uitvoert op het al dan niet functioneren van lampjes. Of doet ie dat alleen bij de DaytimeRunningLights?
Als je geen Canbus leds gebruikt, maar gewone, dan heb je die hitte problemen niet.
Ik lees hier op dit forum regelmatig, dat de Up helemaal geen controle uitvoert op het al dan niet functioneren van lampjes. Of doet ie dat alleen bij de DaytimeRunningLights?
Als je geen Canbus leds gebruikt, maar gewone, dan heb je die hitte problemen niet.
Ik heb gewoon deze, geven ook mooi wit licht.
geen gezeur met leds en een stuk goedkoper
geen gezeur met leds en een stuk goedkoper
- Bijlagen
-
- 1_1091.jpg (34.14 KiB) 7556 keer bekeken
-
- Forum newbie
Ik heb ze ook gekocht bij xenonlamp vorige week en uitermate tevreden!GuidoUp schreef:
Beter!!!!!
Up voert toch zeker wel een controle uit .... Kopen niet voor niks canbus...
Die blauwe pitjes zullen naast led zeker niet wit zijn, daarnaast zeker niet zo fel zijn en verbruiken meer stroom.
Ik heb de piaa lampjes gehad en die waren ook zeker niet zo wit als de led
Die blauwe pitjes zullen naast led zeker niet wit zijn, daarnaast zeker niet zo fel zijn en verbruiken meer stroom.
Ik heb de piaa lampjes gehad en die waren ook zeker niet zo wit als de led
Ze waren wit genoeg.
Maar goed ,vandaag deze leds geplaatst en ze werken in beide standen
Nou alleen nog even wachten tot het donker wordt
Maar goed ,vandaag deze leds geplaatst en ze werken in beide standen
Nou alleen nog even wachten tot het donker wordt
Wat een leuke leds. Kan je ons er nog wat meer over vertellen? Zijn ze Canbus? Worden ze warm? Wat is de prijs?