Binnenkort ben ik de nieuwe eigenaar van een VW High Up.. Nu vroeg ik me opeens af of er eigenlijk een reservewiel bij zit omdat dit tegenwoordig niet meer altijd standaard is?
Iemand van jullie die me kan helpen?
Reservewiel bij High Up?
Re: Reservewiel bij High Up?
Volgens mij zit dat erbij, je betaald er natuurlijk wel voor, kost ongeveer 40,- euro dacht ik.
Plaatsbesparend reservewiel staat er dan op je factuur bij. Weet het niet 100% zeker.
Plaatsbesparend reservewiel staat er dan op je factuur bij. Weet het niet 100% zeker.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Misschien dat het veranderd is hoor.. Maar toen ik mijn Up kocht stond het op de optielijst. Je moet hem dus wel aanvinken en zit er niet 'standaard' bij.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Klopt zit er niet meer standaard bij. Zelfde geld trouwens ook voor de Citigo's.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC