chroom strips zijkant black up en white up

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

chroom strips zijkant black up en white up

Bericht door TV_UP! » do 19 jul 2012, 22:09

Heb 2 weken geleden proefrit gemaakt met een white up tot mijn verbazig zag ik dat de chromen strips al behoorlijk beschadigd waren chroom was er al op sommige stukken af geklapt of flink vervaagt zodat het plastic er onder zichtbaar was.
Mensen die hier ook last van hebben moet volgens mij niet kunnen naar een paar weken / maanden
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: chroom strips zijkant black up en white up

Bericht door Marantz » zo 22 jul 2012, 10:45

TV_UP! schreef:Heb 2 weken geleden proefrit gemaakt met een white up tot mijn verbazig zag ik dat de chromen strips al behoorlijk beschadigd waren chroom was er al op sommige stukken af geklapt of flink vervaagt zodat het plastic er onder zichtbaar was.
Mensen die hier ook last van hebben moet volgens mij niet kunnen naar een paar weken / maanden
Lijkt mij onder de garantie te vallen, mits de strip niet beschadigd is door het open doen van de deur.

Ikzelf heb de achter strip bekeken en lijkt mij het zelfde te wezen als de deur strip, ik denk niet dat VW 2 verschillende soorten strips gebruikt, en dat heeft opzich niets met chroom te maken zoals uit het verleden.
De strip bestaat uit een transparant stuk plastic met daar onder iets wat op chroom lijkt, VW noemt het dan ook "Chroomlook".
Omdat jij praat over dat het chroom eraf gesprongen was lijkt het om een andere strip te gaan als die van de achter klep, maar dat is voor mij ook gissen.

Maar goed, gewoon net zo vaak laten vervangen tot dat VW een goede strip maakt.........

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: chroom strips zijkant black up en white up

Bericht door stUp! » zo 22 jul 2012, 15:57

Bij de Passat die ik had waren de stripjes van metaal of hard plastic wat echt verchroomd was. De achterstrip zou inderdaad wel anders kunnen zijn (net als een spiegel)

Plaats reactie