Hoi, ik zou graag een fietsdrager op mijn Up gebruiken, maar vond de VW optie van de neptrekhaak met Thule fietsdrager (totaal meer als 1000 EUR) wat aan de prijzige kant.
Dus zal het een dakdrager of een fietsdrager voor bevestiging op de achterklep worden. Het laatste heeft mijn voorkeur ivm aërodynamica. Heeft iemand ervaring met een dergelijke fietsdrager, voor 2 of 3 fietsen. Met name de gebruiksvriendelijkheid en degelijkheid zijn belangrijk.
Alvast bedankt voor jullie tips en feedback.
Fietsdrager voor op de achterklep
-
- Forum newbie
Fietsdrager voor op de achterklep
______________________________________________________________________________________________
groove up bj. 2014 - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren
groove up bj. 2014 - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren
- Autheo
- Donateur member
Re: Fietsdrager voor op de achterklep
Hoi HotOrangeGroove. Mag ik jevragen of je de zoekfunctie van ons forum kent? Dan had je al veel antwoorden kunnen vinden in dit topic:HotOrangeGroove schreef:Hoi, ik zou graag een fietsdrager op mijn Up gebruiken, maar vond de VW optie van de neptrekhaak met Thule fietsdrager (totaal meer als 1000 EUR) wat aan de prijzige kant.
Dus zal het een dakdrager of een fietsdrager voor bevestiging op de achterklep worden. Het laatste heeft mijn voorkeur ivm aërodynamica. Heeft iemand ervaring met een dergelijke fietsdrager, voor 2 of 3 fietsen. Met name de gebruiksvriendelijkheid en degelijkheid zijn belangrijk.
Alvast bedankt voor jullie tips en feedback.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=464
Misschien slim om daar verder te praten over dit onderwerp, dan houden we het forum wat overzichtelijk.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Fietsdrager voor op de achterklep
Eens met Theo, daarom een slotje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ