Braziliaanse UP!
Braziliaanse UP!
Zag net een filmpje op You tube over een UP in Brazilië.
Deze had geen volledige glazen klep maar het mooiste was dat deze wel dubbele elektrische raambediening had
Krijg de link niet gekopieerd maar het filpmje is van NoticiasAutomtivas.com.br.
Jos
Deze had geen volledige glazen klep maar het mooiste was dat deze wel dubbele elektrische raambediening had
Krijg de link niet gekopieerd maar het filpmje is van NoticiasAutomtivas.com.br.
Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- el coche SEAT
- Donateur member
Re: Braziliaanse UP!
https://www.youtube.com/watch?v=9KHHBI7 ... ata_player
Hoi Jos,
Zag ook de dubbele raambediening.
Rond de 6 minuten en 30 seconden.
Hoi Jos,
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
el coche SEAT schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9KHHBI7 ... ata_player
Hoi Jos,
Ja klopt!!! Waarom daar wel?????
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- richardm35
- Vagling liefhebber
En ik zie knipperlichten in de spiegels!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- el coche SEAT
- Donateur member
En een hoedenplank met touwtjes.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
- Autheo
- Donateur member
Grappig die verschillen. Behalve wat al werd genoemd viel mij op dat er achterin 3 personen mogen zitten (extra gordel en hoofdsteunen). En ze kunnen daar de raampjes niet uitklappen, maar wel naar beneden zwengelen. Deze uitvoering had geen gedeelde achterbank, het start-stopsysteem en de city-brake ontbraken ook. Maar misschien hebben andere uitvoeringen daar wel die opties. De stoelbekleding leek wel wat skai-achtig, maar dat kan gezichtsbedrog zijn?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik denk dat men de up daar hoger positioneert en dat deze dingen daar dan ook meer standaard achtten. Ik ben van mening dat vw opties met opzet weg heeft gelaten op onze versies, om meer afstand tot de polo of een UP!date aan te brengen. Het kost natuurlijk allemaal geen drol, knipperlichten in de spiegels of die raambediening. Die achtergordel kan ik nog verklaren aan europese veiligheidseisen.
Sent from my XT897
Sent from my XT897
Nog wat foto's van de site http://www.vw.com.br/pt.html
Je ziet idd zoals al was opgevallen, korte antenne - richtingaanwijzers in de spiegels - dubbele bediening raam schakelaars
touwtjes hoedenplank - 3 hoofdsteunen, en nog wat andere kleine aanpassinkjes.
Daarentegen weinig kleuren
Je ziet idd zoals al was opgevallen, korte antenne - richtingaanwijzers in de spiegels - dubbele bediening raam schakelaars
touwtjes hoedenplank - 3 hoofdsteunen, en nog wat andere kleine aanpassinkjes.
Daarentegen weinig kleuren
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Het kan dus wel, wellicht is het mogelijk deze onderdelen te bestellen (wellicht via Ebay) vooral de raambediening is intressant en kan je programeren met vag-com (mocht het niet gekijk werken).
Zal er binnenkort eens na zoeken, een deur paneel vervangen (of een deel ervan) is niet zoveel werk.
Zal er binnenkort eens na zoeken, een deur paneel vervangen (of een deel ervan) is niet zoveel werk.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Grappig dit! Wel apart dat VW het hier niet gewoon als optie aanbied.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Misschien zit dit alles straks in de refresh van drieling in Europa.
Ja, zeker leuk om te zien, net wat meer luxe items die we allemaal wel zouden willen hebben zoals de raambediening en de touwtjes in de kofferbak en natuurlijk de mooie knippers in de spiegels. Hopelijk kan dit binnenkort ook te realiseren zijn in onze eigen Ups!
Heb er zeker interesse in!
Heb er zeker interesse in!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Deze opties/gadgets zullen vast bij een eventuele facelift standaard zijn. En anders is het vast te bestellen via een buitenlandse site.
Je zit dan alleen met hoge verzendkosten, maar dat is weer op te lossen dmv een groepsinkoop.
Je zit dan alleen met hoge verzendkosten, maar dat is weer op te lossen dmv een groepsinkoop.
Als iemand familie heeft in Brazilië kan hij/zij alles kopen en dan in 1 keer alles verschepen naar NL bijvoorbeeld, maar misschien komen deze onderdelen ook in Europa beschikbaar met de Update van de drieling. Is er een Update onderweg? Die knipperlichten in de buitenspiegels vind ik wel heel mooi en praktisch, vond dat wel jammer dat deze niet op de Mii zitten.Henkjan schreef:Deze opties/gadgets zullen vast bij een eventuele facelift standaard zijn. En anders is het vast te bestellen via een buitenlandse site.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=3346
Eigenlijk is dit een oude discussie
Eigenlijk is dit een oude discussie
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Bekijk ook eens de andere modellen op VW Brazil, deze zijn ook anders uitgevoerd dan hIer in Europa. Daar wordt de Golf IV nog steeds verkocht met een gigantische facelift, maar tegelijk ook al de Golf VI. Meerdere FOX modellen en de Polo daar is de Polo hier van het vorige model.
En ik zag een USB aansluiting op de radioel coche SEAT schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9KHHBI7 ... ata_player
Hoi Jos,
Rond 5 minuten 30 seconden
Die wil ik ook!
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Dat is vast wel te realiseren via een Dension Gateway.enie-up schreef:En ik zag een USB aansluiting op de radioel coche SEAT schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9KHHBI7 ... ata_player
Hoi Jos,
Die wil ik ook!
Zit volgens mij op de DAB+ versieenie-up schreef:En ik zag een USB aansluiting op de radioel coche SEAT schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9KHHBI7 ... ata_player
Hoi Jos,
Die wil ik ook!
Als die dubbele raamschakelaar ergens te bestellen is, wil ik dit ook incl. Inbouw gaan aanbieden. Gewoon plug&play is het helaas niet.
Www.hendrikselectricalsolutions.nl elektronica en meer!