Nieuwe VW UP in Genève
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Nieuwe VW UP in Genève
Zo'n rode met een zwart dak en andere zwarte accenten is erg gaaf , ik meen dat een soortgelijke styling is gebruikt voor de skoda citigo monte carlo.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Mijn voorkeur zou uit gaan naar de baby blauwe kleur op basis van deze afbeelding.
- Autheo
- Donateur member
Leuk, voor het eerst ook een plaatje van de 5-deurs nieuwe up! Zou die dan tegelijk met de 3-deurs beschikbaar komen?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- GunSpeed
- Forum eindbaas
True!! Als je echt wat doortrekt met de 75pk haal je makkelijk ±120km/u in zijn 3e... ±105 km/u zou beter zijn.Petrolhead Tom schreef:De bak had van mij nog wel korter gemogen. Vooral de 2 en 3.
Daarom ook dat ik denk dat er beter een 6-bak zou inzitten om de prestaties beter in de verf te zetten
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Denk het wel want dit is geen nieuwe auto maar een facelift van een bestaand model, dus alles is al voorhandenAutheo schreef:Leuk, voor het eerst ook een plaatje van de 5-deurs nieuwe up! Zou die dan tegelijk met de 3-deurs beschikbaar komen?
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf die foto op de vorige pagina!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
R&D-kosten van zo'n GT/GTI zullen heel bescheiden zijn vermits bijna alles al in de schappen ligtedwin blank schreef:Dat zou zo maar kunnen, wel 60 maar geen 75 pk meer.
De GTI verwacht ik wel omdat er mensen zijn die een GTI willen kopen.
De Polo GTI is ook veel duurder dan een Golf TSI en wordt met name in Duitsland goed verkocht.
€ 23.000 lijkt mij dan wel de maximumprijs.
Behalve cosmetische aanpassingen zijn de produktiekosten niet zo veel hoger.
Een beetje meer turbodruk en een iets grotere oliekoeler, de MQ250 versnellingsbak en iets grotere remschijven.
Liggen allemaal klaar bij VW in de rekken, de motor en bak zitten al in de Golf.
Ik schat de technische meerkosten op maximaal € 1.000,- incl. BTW en marge.
Dan nog de velgen, spoilers, stoelen en instrumenten maximaal € 1.000,- .
In Nederland iets meer BPM (C02 toeslag).
Laat maar komen dit "topmodel".
VW don't make us wait too long haha
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Veel meer mogelijkheden dan vroeger en een mooi antwoord op de concurrentie
Je ziet dat de Up zeer belangrijk is voor VW, ze doen heel veel moeite om hem Up!-to-date te houden
Je ziet dat de Up zeer belangrijk is voor VW, ze doen heel veel moeite om hem Up!-to-date te houden
up! Black BMT 75pk 3d
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik ben weer terug van een geweldig weekend! Ik gooi morgen wat foto's online. Ben nu echt helemaal kapot haha
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
60 en 75 pk blijven allebei. Die zijn al ontwikkeld en liggen kant en klaar in het schap die gaan ze echt niet schrappen omwille van de nieuwe motor.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
up! Black BMT 75pk 3d
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Leuke filmpjes, ik zie in het eerste filmpje zowel een maps and more en een telefoonhouder, ik vermoed dus dat de maps and more een optie gaat worden en dat de telefoon configuratie er standaard in zit
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Oja en ik vind de beats up een beetje een rommeltje, zwart dak en spiegels en dan witte velgen. En van binnen kijk je tegen rood kaal staal aan en dan een witte dashboard inleg, en grijs kunststof daarboven op. Jammer dat vw de up nog steeds met kaal staal aan de binnenkant van de deuren blijft leveren
Waar in het filmpje zie je een maps+more? Ik kan alleen een telefoon met de maps+more app ontdekken.damianw26 schreef:Leuke filmpjes, ik zie in het eerste filmpje zowel een maps and more en een telefoonhouder, ik vermoed dus dat de maps and more een optie gaat worden en dat de telefoon configuratie er standaard in zit
Niettemin heb ik ook de hoop dat een volwaardige navigatie aangeboden wordt, en niet alleen een telefoonhouder en app.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
upzitterd schreef:Waar in het filmpje zie je een maps+more? Ik kan alleen een telefoon met de maps+more app ontdekken.damianw26 schreef:Leuke filmpjes, ik zie in het eerste filmpje zowel een maps and more en een telefoonhouder, ik vermoed dus dat de maps and more een optie gaat worden en dat de telefoon configuratie er standaard in zit
Niettemin heb ik ook de hoop dat een volwaardige navigatie aangeboden wordt, en niet alleen een telefoonhouder en app.
Ik zag het verkeerd, er stond bij 0:33 maps and more, maar als je goed kijkt zie je dat ze maps en more op een iPhone 6 draaien dus dat is nogal jammer...
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
En bij 1:01 staat maps and more dock dus helaas..
- Autheo
- Donateur member
Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind juist de keuze om niet alles onder saai plastic te verstoppen veel mooier.damianw26 schreef:Jammer dat vw de up nog steeds met kaal staal aan de binnenkant van de deuren blijft leveren
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
-
- Vagling liefhebber
Volgens mijn zijn beide motoren het zelfde en is alleen de ECU software anders.Petrolhead Tom schreef:60 en 75 pk blijven allebei. Die zijn al ontwikkeld en liggen kant en klaar in het schap die gaan ze echt niet schrappen omwille van de nieuwe motor.
Dus het gaat niet om motoren maar om software versies.