Benzinemeter beweegt pas na 140km
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Benzinemeter beweegt pas na 140km
Die eerste 120 km lijken altijd 'FREE GASSSSSS'. Het bepaakt soms ook echt of ik de auto pak of niet. Hahaha
- Kelvinator
- Forum newbie
In tegenstelling tot m'n oude auto is m'n up al een dikke vooruitgang (tot 2,5/3x zo zuinig, praktijk op lange termijn moet ik nog ervaren) en zorgt al snel ervoor dat ik m'n verse auto gelijk wil instappen en gaan met die banaan.
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More
Volgens mij is het wel gekoppeldTwitNour schreef: Dit staat overigens los van je benzinemeter
Sent from my XT897
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Het systeem dat dat bijhoudt lijkt me meer in de motor zelf te zitten dan in de brandstoftank. Of in ieder geval in de toevoer oid.RobertJ schreef:Volgens mij is het wel gekoppeldTwitNour schreef: Dit staat overigens los van je benzinemeter
Sent from my XT897
- mijndochters
- Vagling liefhebber
Deze tank ff gekeken tot 225 km bleef de meter strak op vol staan. De vorige tank 175 km. is geen pijl op te trekken volgens mij.
Maar heb je het verbruik per kilometer ook uitgerekend per tank? Het is logisch dat de naald later beweegt als je zuiniger rijdt :p
Ik denk dat het gewoon simpel is omdat de tank een v vorm heeft, en n de meter waarschijnlijk een drijvend balletje is. Het idee is dan dit. V |
Onderin gaat het balletje veel sneller als bovenin.
Bij mij gaat de naald ongeveer altijd op dezelfde kilometers bewegen.
Ik denk dat het gewoon simpel is omdat de tank een v vorm heeft, en n de meter waarschijnlijk een drijvend balletje is. Het idee is dan dit. V |
Onderin gaat het balletje veel sneller als bovenin.
Bij mij gaat de naald ongeveer altijd op dezelfde kilometers bewegen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Ik tank gewoon als mijn auto leeg is
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Ik ook en altijd vol ! Wel noteer ik de standen en zet ze op spiritmonitorThijsvdvl schreef:Ik tank gewoon als mijn auto leeg is
Ben benieuwd volgende week ik heb nu prive een audi die 1/10 1/11 doet 60 liter tank en kom vaak niet verder dan net boven de 600 km, dus hoe dan ook zal ik gaan merken dat een Mii zuiniger is