Maps & More. Kaartupdate is gratis + Opladen via PC.
Re: Maps & More. Kaartupdate is gratis + Opladen via PC.
Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ik ben er wel benieuwd naar. Kan je de betaalde opties zoals speedcams en 3d gebouwen etc. ook eraf te halen en evt. als bestand op een ander scherm overzetten?
UP! HIGH 60PK
MoveMeUp schreef:Bedankt Jos!
De kortingscodes heb ik wel gevonden. Ik dacht dat je ook 1x gratis mocht updaten.
Hoe kan ik zien welke versie er nu op staat (maps)?
Off topic: Ik vind het wel schandalig dat Garmin voor zo veel verschillende optionele pakketten geld durft te vragen. Als je kijkt naar wat je allemaal kunt bijkopen. Niet normaal.
Ik wilde eigenlijk Maps+More niet hebben, maar ik kreeg het gratis bij de auto. Ik vind de navigatie-programma's op de telefoon minstens zo goed en ze zijn gratis (Waze en NavFree). Bovendien vind ik het erg jammer dat het ding niet ingebouwd zit. Je moet het ding er telkens uitpakken, anders is hij bij mij niet eens verzekerd.
Graag gedaan.Laat hem meestal zitten.Als ze inbreken is het niet voor niks geweest Mijn UP! Staat altijd binnen dus dat scheelt een hoop ergenis.
Maar niet verzekerd
En ik vind de rest ook niet zo belangrijk en ook veel te duur.Maar ik had wel de updates voor 20 euro gepakt want in 2 jaar is er links er rechts toch wel iets veranderd.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
@Jos,
Dit staat er in mijn voorwaarden van mijn autoverzekering:
"bij diefstal of schade aan audio- en/of navigatie-installaties met afneembaar front, beeldscherm,
een key-card of een slede wordt de geleden schade, bij audio installaties tot een maximum
dekking van EUR. 500,- exclusief BTW en bij navigatie installaties tot een maximum dekking van
EUR. 2500,- exclusief BTW, onder aftrek van het in sub e. beschreven afschrijvingspercentage,
alleen vergoed indien het front, het beeldscherm, de key-card of de installatie wordt overlegd;"
Heel misschien valt het dan onder de dekking van de inboedelverzekering, dat moet ik nog eens bekijken.
Dit staat er in mijn voorwaarden van mijn autoverzekering:
"bij diefstal of schade aan audio- en/of navigatie-installaties met afneembaar front, beeldscherm,
een key-card of een slede wordt de geleden schade, bij audio installaties tot een maximum
dekking van EUR. 500,- exclusief BTW en bij navigatie installaties tot een maximum dekking van
EUR. 2500,- exclusief BTW, onder aftrek van het in sub e. beschreven afschrijvingspercentage,
alleen vergoed indien het front, het beeldscherm, de key-card of de installatie wordt overlegd;"
Heel misschien valt het dan onder de dekking van de inboedelverzekering, dat moet ik nog eens bekijken.
wat doe je met de Pasen..
even zoeken naar een update freshmaps MN7/MN8 Navigon
Q1 2015 torrent gevonden.
Is zo simpel om het over te zetten.
heb wel in het mapje Settings / Disclaimer de (c) 2014 navteq naar (c) 2015 navteq aangepast.
ps,
software update doe je alleen als je nieuwe telefoon misschien niet goed werkt.
even zoeken naar een update freshmaps MN7/MN8 Navigon
Q1 2015 torrent gevonden.
Is zo simpel om het over te zetten.
heb wel in het mapje Settings / Disclaimer de (c) 2014 navteq naar (c) 2015 navteq aangepast.
ps,
software update doe je alleen als je nieuwe telefoon misschien niet goed werkt.
Heb een update (2015/Q1) gedaan op de door Garminni beschreven wijze, hiervoor.
Maar wat ik ook probeer, ik raak na zo'n update de spraakbesturing kwijt.
Zet ik de backup terug (2014/Q1) dan werkt de spraakbesturing weer.
Iemand een idee hoe ik 2015Q1 kan verkrijgen met behoud van spraakbesturing?
Groet
JDZ
Maar wat ik ook probeer, ik raak na zo'n update de spraakbesturing kwijt.
Zet ik de backup terug (2014/Q1) dan werkt de spraakbesturing weer.
Iemand een idee hoe ik 2015Q1 kan verkrijgen met behoud van spraakbesturing?
Groet
JDZ
check eerst eens op de (bewaarde copy) inhoud uit de oude Q1 2014 map en kijk dan welk bestand je mist in de Q1 2015 map.
zal zelf ook eens kijken hoe en of dat werkt.. de gesproken opdracht.
ding zit in de vw Up van mijn vrouw. zelf gebruikt ze de gesproken opdracht niet.
mvg
heb net even gekeken op het Garmin apparaat. de functie spraakbesturing staat er bij ons ook niet op.
ook de gebruiksaanwijzing blz 31/36 erbij bekeken.
https://static.garmincdn.com/autoOem/vw ... nualNL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wie het weet mag het zeggen het heeft iets met beschikbare talen te maken ??
dan nu maar gewoon intoetsen van adressen. de kaarten werken i.i.g. perfect.
zal zelf ook eens kijken hoe en of dat werkt.. de gesproken opdracht.
ding zit in de vw Up van mijn vrouw. zelf gebruikt ze de gesproken opdracht niet.
mvg
heb net even gekeken op het Garmin apparaat. de functie spraakbesturing staat er bij ons ook niet op.
ook de gebruiksaanwijzing blz 31/36 erbij bekeken.
https://static.garmincdn.com/autoOem/vw ... nualNL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wie het weet mag het zeggen het heeft iets met beschikbare talen te maken ??
dan nu maar gewoon intoetsen van adressen. de kaarten werken i.i.g. perfect.
- Dr. Jefferson
- Forum newbie
Ik heb Q1 2015 en bij mij werkt het wel gewoon, hebben jullie wel de nieuwste systeem software?
75PK VW High UP! 5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boordcomputer+ en parkeersensoren
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spokes voor de zomer en Waffles voor de winter
Drive pakket (cruise control, boordcomputer+ en parkeersensoren
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spokes voor de zomer en Waffles voor de winter
-
- Forum newbie
Ik heb zojuist een actuele versie gevonden op het internet Q1 2016. Moet ik nog ergens aan denken met het handmatig updaten. of alleen gewoon de maps overkopieren? En werkt spraakbesturing nog bij jullie, aangezien ik jullie over zag praten.
Navigon.MN7.MN8.Europe.Q1.2016.Map.Update-NAViGON
Deze heb ik nu gevonden.
Deze heb ik nu gevonden.
citigogreen schreef:Ik heb zojuist een actuele versie gevonden op het internet Q1 2016. Moet ik nog ergens aan denken met het handmatig updaten. of alleen gewoon de maps overkopieren? En werkt spraakbesturing nog bij jullie, aangezien ik jullie over zag praten.
Deze heb ik nu gevonden.
Q2 Mei 2016 is er inmiddels al.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Ik heb dit bestand "via/via" gedownload Navigon Europe Q4/2016 Fresh Maps MN7 & MN8
Kan iemand me op weg helpen hoe ik deze op de M&M krijg van mij Up?
Gewoon 1 op 1 overschrijven of ... ?
Jaosiris79 schreef:Ik heb dit bestand "via/via" gedownload Navigon Europe Q4/2016 Fresh Maps MN7 & MN8
Voor de zekerheid wel ff een back-up maken
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
osiris79 schreef:Ik heb dit bestand "via/via" gedownload Navigon Europe Q4/2016 Fresh Maps MN7 & MN8
Met via via bedoel je hier: navitotal.com? (Of een andere site en zo ja welke?)
Zo ja... heb je het via een .rar binnengehaald of op een andere manier? Ik bedoel dat ophalen ± 18 uur zou duren?
Beetje vage site leek t me. kans op "gratis" rommel lijkt me aanwezig.
Graag je reactie als je heet zonder problemen heb kunnen installeren.
Dank vast!
Ik rij meestal Hi in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
ben ook wel benieuwd!
In principe is het 1 op 1 over te schrijven. Zet de juiste bestanden/files in de juiste map. Dus probeer ze erover heen te schrijven.
Ik zou wel een complete back-up van je Maps & More maken voor het geval het straks op de een of andere manier niet meer werkt.
Ik zou wel een complete back-up van je Maps & More maken voor het geval het straks op de een of andere manier niet meer werkt.
Iemand het ondertussen al werkend kunnen installeren? Ben wel benieuwd of dit voor mij ook gaat werken, al begonnen met binnenhalen
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik heb tijdje geleden al 2016Q4 geïnstalleerd gekregen op m'n Garmin. Werkt perfect en alles up to date. Opslag is echter te klein om heel Europa erop te zetten dus heb een selectie gemaakt van landen waar ik heb echt nodig heb.
Ja en even de taalmappen checken in sounds en language, daar valt ook veel ruimte te winnen
Weet iemand waar ik de GTACityModels_EU_xxx.nfs bestanden of de map GTACityModels_EU moet plaatsen?
Heb de nieuwe 2017 Q2 kaarten gedownload alleen die GTACityModels_EU kan ik niet vinden op mijn Navigon.
Heb de nieuwe 2017 Q2 kaarten gedownload alleen die GTACityModels_EU kan ik niet vinden op mijn Navigon.
Ik heb alles in een map....ook de .nfs bestanden