Comfort sluiting ramen en panoramadak
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Comfort sluiting ramen en panoramadak
Hallo
Sinds september ben ik in het gelukkige bezit van mijn 2e nieuwe Up! model 2017
Nu was ik benieuwd of de comfortsluiting in te programmeren is, zou wel makkelijk zijn omdat ik het dak weleens vergeet te sluiten.
Sinds september ben ik in het gelukkige bezit van mijn 2e nieuwe Up! model 2017
Nu was ik benieuwd of de comfortsluiting in te programmeren is, zou wel makkelijk zijn omdat ik het dak weleens vergeet te sluiten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Comfort sluiting ramen en panoramadak
Vagtechniek kan dat!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Get Up! and boogie
- Forum newbie
Dankjewel ik ga op onderzoek
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Banner onder dit topic
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Bij mijn confortopening panoramadak (lang inhouden sleutel) gaat soms het dak maar een klein stukje, op kantelstand open. Weet iemand hoe dit kan? Alvast bedankt!
High up! BMT 60pk | 2014 | 5-deurs | Black Pearl | Panoramadak | Fender | Leder | Dynamic pakket | Chroom pakket | Executive pakket
-
- Vagling liefhebber
Dit is standaard maar kan je kan het ook zo laten programmeren dat heel het dak open gaat.
Volkswagen UP GTI
Dank! Het is af en toe. Soms gaat wel het hele dak open/dicht, soms alleen de kantelstand haha
High up! BMT 60pk | 2014 | 5-deurs | Black Pearl | Panoramadak | Fender | Leder | Dynamic pakket | Chroom pakket | Executive pakket
- NickAlan
- Vagling liefhebber
Kan dit? Vagtechniek kon voor mij alleen inregelen dat ik het met de sleutel op kantelstand kon zetten of volledig sluiten.Caddykaatje schreef: ↑do 22 aug 2019, 17:46Dit is standaard maar kan je kan het ook zo laten programmeren dat heel het dak open gaat.
VOLKSWAGEN up! Beats 2018
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.
Insta: dutch_upbeats
75pk, Beatsaudio, Bi-LED 5700K, schuifdak, 16" La Boca White velgen.
Insta: dutch_upbeats
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Zelfde bij mijn facelift tsiNickAlan schreef: ↑vr 23 aug 2019, 18:56Kan dit? Vagtechniek kon voor mij alleen inregelen dat ik het met de sleutel op kantelstand kon zetten of volledig sluiten.Caddykaatje schreef: ↑do 22 aug 2019, 17:46Dit is standaard maar kan je kan het ook zo laten programmeren dat heel het dak open gaat.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Je kan idd twee verschillende manieren programeren. Kantelstand en volledig open. Ik heb hem zelf volledig open geprogrammeerd want als ik kantelstand wil laat ik de afstandsbediening gewoon eerder los.
VW Up TSI 153pk 258nm
VW golf GTI 409pk 532nm
VW golf GTI 409pk 532nm
Byte 3 bit 1 is kantel stand en byte 3 bit 2 is volledig openen.
Byte 3 bit 0 is sluiten
Byte 3 bit 0 is sluiten
VW Up TSI 153pk 258nm
VW golf GTI 409pk 532nm
VW golf GTI 409pk 532nm