Xenon Up!
Xenon Up!
Beste Uppers,
Sinds donderdag jl. xenon in mijn Up geïnstalleerd met canbus alles werkt gelukkig. Alleen soms als ik de lichten aanzet vallen de 3 tellers naar nul en gaan alle lampjes branden in de snelheidsmeter. Dit duurt even 2 a 3 seconden en dan springen ze weer terug naar hun normale stand. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?
Alvast bedankt,
Thijs
Sinds donderdag jl. xenon in mijn Up geïnstalleerd met canbus alles werkt gelukkig. Alleen soms als ik de lichten aanzet vallen de 3 tellers naar nul en gaan alle lampjes branden in de snelheidsmeter. Dit duurt even 2 a 3 seconden en dan springen ze weer terug naar hun normale stand. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?
Alvast bedankt,
Thijs
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Xenon Up!
Dat is wel een hele aparte storing Thijs. Weet je zeker dat het met de lampen te maken heeft?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Ja het probleem doet zich voor sinds dat die lampen erin zitten dus ik denk wel dat het daar aan ligt. Ik heb ook het idee alsof er eventjes teveel stroom wordt gevraagd om die lampen op te starten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Weet je zeker dat de Xenon set passend is voor de up! verder geen problemen of zo?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Ja, het probleem is ook een beetje dat ik de set cadeau heb gekregen maar naar mijn inziens is dit passend voor de Up. Verder geen problemen het irriteerd me alleen een beetje. Maandag ook maar is even de desbetreffende winkel bellen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind het nog wel een heftige storing zo op het eerste oog. Het lijkt wel alsof je auto totaal geen raad weet met de gegeven die het voorgeschoteld krijgt.
Ja dat denk ik dus ook dat die even geen raad weet maar ook weer gek is dat die niet altijd zo doet als ik de lichten aanzet. Blijft al met al een raar verhaal.
Ik ken het probleem. Heb namelijk exact hetzelfde gehad met mijn xenon.
Ook geeft hij dan aan dat je nog max 300 km op een tank kan.
Het probleem zit hem in de ballasten van je xenon. Waarschijnlijk heb je geen canbus ballasten.
Ik heb onder garantie andere canbus ballasten gekregen en het probleem is verholpen.
Nu heb ik LED H4 lampen en de xenon heb ik eruit gehaald.
Ook geeft hij dan aan dat je nog max 300 km op een tank kan.
Het probleem zit hem in de ballasten van je xenon. Waarschijnlijk heb je geen canbus ballasten.
Ik heb onder garantie andere canbus ballasten gekregen en het probleem is verholpen.
Nu heb ik LED H4 lampen en de xenon heb ik eruit gehaald.
Bedankt voor de reactie, ik ga maandag bellen voor die ballasten !