Heb een vraagje wie van jullie woont in de buurt van Groningen en heeft een polijstmachine. Zoek iemand die natuurlijk tegen een vergoeding samen met mij mijn auto winter klaar te maken
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Wie woont er in Groningen ?
- richardm35
- Vagling liefhebber
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Wie woont er in Groningen ?
Ik zal het vanavond even op de vwupforum facebook zetten.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- richardm35
- Vagling liefhebber
Thanks!!
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- richardm35
- Vagling liefhebber
Het gaat mij er meer om hoe het gaat en hoe je het moet doen en zie graag iemand hier van het forum die het voor mij doet en uitlegt hoe ik het het beste kan doen? Want ik dan overweeg ik ook om een polijst machine te kopen
Die autoportier voor een 60 a 70 euro? Die zou ik vooral links laten liggen. Dan zeg ik... koop een busje wd40 en spuit dit eroverheen. Heb je tenminste 4 weken plezier van ipv 2 ivm alle filters die erop worden gesmeten met een rotary die vrij zeker op de hoogste stand word gezet en in verhouding teveel lak wegsloot als wanneer je er tijd en aandacht in stopt.
Zoals op facebook al gezegd: ik wil je er graag mee helpen. En met mn lijstje van auto's die ik heb gedaan en producten die ik heb getest mag ik mezelf denk ik wel ervaren noemen. De producten betaal je in verhouding met hetgeen wat je gebruikt. Dus hetgeen wat ik eraan kwijt ben zonder extra kosten. (Voorbeeld:is een fles 10 euro en doe ik er 10 auto's mee... dan betaal je dus 1 euro voor het gebruik). Voor de rest. Tips en tricks en eventueel uitleg over hoe je het zelf kan doen... geen probleem. En het uurloon is voor de hobby een 10tje.
Zoals op facebook al gezegd: ik wil je er graag mee helpen. En met mn lijstje van auto's die ik heb gedaan en producten die ik heb getest mag ik mezelf denk ik wel ervaren noemen. De producten betaal je in verhouding met hetgeen wat je gebruikt. Dus hetgeen wat ik eraan kwijt ben zonder extra kosten. (Voorbeeld:is een fles 10 euro en doe ik er 10 auto's mee... dan betaal je dus 1 euro voor het gebruik). Voor de rest. Tips en tricks en eventueel uitleg over hoe je het zelf kan doen... geen probleem. En het uurloon is voor de hobby een 10tje.