Fietsdrager voor op de achterklep

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
HotOrangeGroove
Forum newbie

Fietsdrager voor op de achterklep

Bericht door HotOrangeGroove » wo 16 apr 2014, 18:02

Hoi, ik zou graag een fietsdrager op mijn Up gebruiken, maar vond de VW optie van de neptrekhaak met Thule fietsdrager (totaal meer als 1000 EUR) wat aan de prijzige kant.
Dus zal het een dakdrager of een fietsdrager voor bevestiging op de achterklep worden. Het laatste heeft mijn voorkeur ivm aërodynamica. Heeft iemand ervaring met een dergelijke fietsdrager, voor 2 of 3 fietsen. Met name de gebruiksvriendelijkheid en degelijkheid zijn belangrijk.

Alvast bedankt voor jullie tips en feedback.
______________________________________________________________________________________________
groove up bj. 2014 - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren

Autheo
Donateur member

Re: Fietsdrager voor op de achterklep

Bericht door Autheo » wo 16 apr 2014, 19:13

HotOrangeGroove schreef:Hoi, ik zou graag een fietsdrager op mijn Up gebruiken, maar vond de VW optie van de neptrekhaak met Thule fietsdrager (totaal meer als 1000 EUR) wat aan de prijzige kant.
Dus zal het een dakdrager of een fietsdrager voor bevestiging op de achterklep worden. Het laatste heeft mijn voorkeur ivm aërodynamica. Heeft iemand ervaring met een dergelijke fietsdrager, voor 2 of 3 fietsen. Met name de gebruiksvriendelijkheid en degelijkheid zijn belangrijk.

Alvast bedankt voor jullie tips en feedback.
Hoi HotOrangeGroove. Mag ik jevragen of je de zoekfunctie van ons forum kent? Dan had je al veel antwoorden kunnen vinden in dit topic:

http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=464

Misschien slim om daar verder te praten over dit onderwerp, dan houden we het forum wat overzichtelijk. ;)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Fietsdrager voor op de achterklep

Bericht door Tom Westendorp » di 22 apr 2014, 07:58

Eens met Theo, daarom een slotje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gesloten