Na 2 weken en 2500km rond gecrossed te hebben in rond Verdun met mij Miitje (slechte woordgrap) ben ik hem toch wel meer gaan waarderen! Mijn hobbie is het zoeken naar oude forten en dan kom je dus op wegen die echt niet bedoeld zijn voor normale autos. Juist hier kwam mijn Mii echt tot zijn recht en door het lichte gewicht stuiter je zo op elke berg naar boven zonder een centje pijn. Ik heb echt zo veel lol gehad Plankgas naar boven en een enorme stofwolk achter je latend. en ondanks dit alles nog steeds 1 op 22 rijden! Ik denk dat de lip onder mijn bumper een centimeter afgesleten is maar verder 0.0 problemen!
Het enigste wat het begaf was mijn linker achterband door een metalen scherf. Sta je daar in de middle of nowhere bij 32 graden zonder een woord Frans te spreken... Ik hoor de verkoper nog vragen "wilt u er een reserve wiel bij? Nee hoor zei ik, ik heb nog nooit een lekke band gehad Gelukkig werkte het nood setje perfect en kon ik binnen 10 minuten weer verder. Volgende keer toch maar een reserve wiel mee.
Op de snelweg aan een stuk door naar Nederland gereden en nog steeds redelijk fris uit de auto. Nu op voor zijn eerste beurtje, heeft hij wel verdiend
Geen Miitje!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Geen Miitje!
Love it! Smerige auto's zijn te gek!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Geen Miitje!
Leuk om te lezen. Wij gaan over twee weken iets verder nog met onze nieuwe Mii. Goed om te horen dat t zonder problemen gaat!
Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 4 Beta
Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 4 Beta
Laatst gewijzigd door Rick-89 op di 23 jul 2013, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber