Hi
Vandaag de mii gehaald en super blij wat een super auto.
Met de navigatie aan het spelen en micro sd in navigon apparaat gedaan. Nu heb ik de volgende vraag, zal wel heel simpel zijn maar ik zie het niet : hoe krijg ik het geluid uit van het ding zelf en krijg ik alleen geluid over de speakers? Als ik volume harder zet op de radio dan hoor ik het over de speakers, maar als ik hem op de radio zacht zet, is hij best nog hard door het navigon speakertje!
Iemand dit al tegengekomen?
Weet iemand Of er een oplossing is voor het feit dat je je lichten handmatig aan moet doen?
Thnx!
Yeahhh vandaag mii gehaald maar gelijk vraagje!
-
- Forum newbie
- oubaasje
- Vagling liefhebber
Re: Yeahhh vandaag mii gehaald maar gelijk vraagje!
Welke lichten bedoel je? De dagrijverlichting moet meteen gaan branden als je de auto start. die kun je zelf niet in- of uitschakelen.
-
- Forum newbie
De dimlichten! Thnx
als de maps & more zelf nog geluid geeft dan zit hij over het algemeen niet goed vast op het dashboard, even de "vleugeltjes" goed vastdrukken tot hij aan beide kanten heeft geklikt.Mii@theroad schreef:Hi
Vandaag de mii gehaald en super blij wat een super auto.
Met de navigatie aan het spelen en micro sd in navigon apparaat gedaan. Nu heb ik de volgende vraag, zal wel heel simpel zijn maar ik zie het niet : hoe krijg ik het geluid uit van het ding zelf en krijg ik alleen geluid over de speakers? Als ik volume harder zet op de radio dan hoor ik het over de speakers, maar als ik hem op de radio zacht zet, is hij best nog hard door het navigon speakertje!
Iemand dit al tegengekomen?
Weet iemand Of er een oplossing is voor het feit dat je je lichten handmatig aan moet doen?
Thnx!
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
-
- Forum newbie
Yeahhh hij doet het na een reset
200 km gereden inmiddels en wat een fijne auto!
200 km gereden inmiddels en wat een fijne auto!