Poll; Welke kleur Up! ?
Re: Poll; Welke kleur Up! ?
Kon niet kiezen bij een White Up. Dus Pure white.
Alternatief was een Black Up, maar m'n vorige auto was zwart en de Ka van m'n vrouw ook al. Plus dat het panorama dak op wit lekker afsteekt. Zwarte winterwielen eronder en voila, klaar ben je.
Trouwens, de achterkant van de auto blijft trouwens niet lang Pure white..... wat wordt die snel ontzettend vies!
Alternatief was een Black Up, maar m'n vorige auto was zwart en de Ka van m'n vrouw ook al. Plus dat het panorama dak op wit lekker afsteekt. Zwarte winterwielen eronder en voila, klaar ben je.
Trouwens, de achterkant van de auto blijft trouwens niet lang Pure white..... wat wordt die snel ontzettend vies!
Blackjack
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
-
- Forum newbie
Ik heb een light blue besteld hij wordt 8 jan 2013 geleverd
Wilde namelijk niet zomaar een standaard wit ofzo hahahah
Wilde namelijk niet zomaar een standaard wit ofzo hahahah
Take Up - Light blue - alles der op en der aan
Candy white voor mij.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Black Pearl
Wij kregen een leuke korting van € 800,- op een voorraadauto, maar hadden dan alleen de keuze uit zilvergrijs of zwart. En zilvergrijs vonden mijn vrouw en ik beiden niet zo passen bij een Up! Dus werd het zwart. Niets mis met zwart, maar je ziet hem wel erg veel. Als ik meer vrije keus had gehad was ik waarschijnlijk voor donkerblauw gegaan.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ik wou eigenlijk een dark-silver Up! Maar kreeg zoveel korting aangeboden bij de dealer dat ik een de voorraadauto's heb gekozen. Light-silver geworden! Ook niet verkeerd natuurlijk.
Zag toevallig gisteren voor het eerst een light-blue Up. Nog niet eerder gezien! Vind hem voor de zomer wel lekker fris.
Zag toevallig gisteren voor het eerst een light-blue Up. Nog niet eerder gezien! Vind hem voor de zomer wel lekker fris.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Haha, ik blijk toch weer aan de massa te conformeren met zwart. Maar ik blijf het gewoon een erg stijlvolle kleur vinden!
Volkswagen up! 100% compact, 100% Volkswagen!
- Blackupzhz
- Forum newbie
Oranje up staat er niet bij....
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID
Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!
- Jeanne Panne
- Forum newbie
De mijne wordt een dark silver. Was een stockwagen, dus grote korting. Ik kon ook nog kiezen tussen een witte (die zie je al zoveel rijden en mijn dochter hield er niet zo van) en een zwarte (veel te veel poetswerk volgens mij), dus is 't de dark silver geworden...
- Vinniepilon
- Donateur member
Mooie kleur, hebben wij ook, maar je ziet er ook alles op. Dus dat poetsen blijft
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS
BMW R1100GS
Dark blue.
Zwart en wit zijn geen kleuren heb ik altijd geleerd.
Zwart en wit zijn geen kleuren heb ik altijd geleerd.
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
De eerste foto, die ik van het nieuwe blauw zie
Samen met het helaas niet meer leverbare Light Blue en het oranje van de Groove Up de mooiste kleuren voor een Up, vind ik.
Samen met het helaas niet meer leverbare Light Blue en het oranje van de Groove Up de mooiste kleuren voor een Up, vind ik.
Mooi! Eindelijk wat meer kleuren voor de up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Ik heb een Oryx Pearl White Up! besteld. Maar die blauwe metaal kleur is ook waanzinnig zeg!
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak
Oryx Pearl ken ik niet, heb je een fotootje?D-SUP! schreef:Ik heb een Oryx Pearl White Up! besteld. Maar die blauwe metaal kleur is ook waanzinnig zeg!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
up! schreef:Oryx Pearl ken ik niet, heb je een fotootje?D-SUP! schreef:Ik heb een Oryx Pearl White Up! besteld. Maar die blauwe metaal kleur is ook waanzinnig zeg!
Zie hier!
Ik dacht dat de White Up! alleen in Pure White te krijgen is. Is dat sinds kort veranderd? Ik kan het niet terugvinden in de brochure...
Nee is ook een beetje en gelukje; de dealer heeft bij de introductie van de Groove Up! de kans gezien om een Groove Up! in deze kleur te bestellen. Hij is dus inderdaad niet standaard leverbaar op een Up!. Je ziet hem momenteel vooral op een Jetta of een Golf VII GTD/GTI.