Ik vond een advertentie en is echt voor een belachelijke prijs aangeboden. Trapt iemand hier in???
http://www.autokopen.nl/voorraad-nieuw/ ... euwe-auto-
Belachelijke prijs
Belachelijke prijs
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
Re: Belachelijke prijs
Ik ben het met je eens dat 'ie nogal aan de prijs is, maar heb net een soortgelijke Up samengesteld in de configurator en kwam daar al op ruim 15.500 euro uit. Er zit namelijk van alles op en aan, tot en met het schuif-/kanteldak aan toe. Met afleveringskosten e.d. erbij kom je dus aardig in de buurt van die 16.695 euro.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Tja, en dan zo'n automaat die er een sport van maakt om te schakelen net als jij dat niet wil.......
vind hem idd erg duur zitten nog niet eens de kunst lederen stoelen in.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Sorry, maar vind ook van niet.Michel.oa schreef:Sneeuw vind van niet... haha
Net de Mii automaat opgehaald en vandaag er al 90 km mee (in)gereden.
Viel me niet tegen, je kunt immers ook sequentieel schakelen.
Okee, het gaat mij tegenwoordig vooral om de zuinigheid na een eerdere 200pk (turbo) automaat (daarvoor 20 jaar gekoppeld tot ik een ons woog).
Zal me vanavond even verder voorstellen met wat eerste foto's.
groet,
willem
MII style Sport 60pk semi-aut5
Is de prijs dan hoger dan de catalogusprijs? Het lijkt mij dat het ongeveer de catalogusprijs is voor een auto met deze opties (die automaat is ook niet gratis) en dan is die 'belachelijke prijs' te wijten aan Volkswagen en niet aan de dealer Ik vind het overigens geen belachelijke prijs.Michel.oa schreef:Ik vond een advertentie en is echt voor een belachelijke prijs aangeboden. Trapt iemand hier in???
http://www.autokopen.nl/voorraad-nieuw/ ... euwe-auto-
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Een belachelijke prijs wil ik het niet noemen. Wel vind ik dat er een stevig tarief voor afleveringskosten wordt aangehouden. Met genoemde configuratie kom ik op een prijs uit zonder rijklaarmaken van 15.425 euro. Dat zou betekenen dat er 1270 euro voor poetsen e.d. berekend wordt.
Wellicht houdt deze dealer wat extra onderhandelruimte in het achterhoofd.
Wellicht houdt deze dealer wat extra onderhandelruimte in het achterhoofd.