Mooie Up! gespot!
Mooie Up! gespot!
Ik heb vandaag een zeer sportieve gestylde Up! gezien.
- Bijlagen
-
- IMAG0495 - Version 2.jpg (79.7 KiB) 1531 keer bekeken
-
- IMAG0496 - Version 2.jpg (59.17 KiB) 1531 keer bekeken
| HIGH UP! | BlueMotion | 75 PK | Executive pakket | Zwart | Dashboard Zwart |
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Mooie Up! gespot!
Die ziet er inderdaad goed uit met die wielen, striping en stylingpakket. Vooral het randje onder de zijramen vind ik fraai.
ziet er idd mooi uit, vindt jammer dat vw de prijs van het styling pakket zo duur heeft gemaakt anders had ik dat er ook gelijk op laten zetten.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Forum newbie
]Hoeft niet duur te zijn één maatje van mijn doet dit voor zijn werk kijk maar eens op wrapjeauto.nl
Denk dat dit nu juist de truuk is, anders koopt iedereen het, zo houden ze het een beetje exclusief......TV_UP! schreef:ziet er idd mooi uit, vindt jammer dat vw de prijs van het styling pakket zo duur heeft gemaakt anders had ik dat er ook gelijk op laten zetten.
Buiten VW om blijft wrappen ook duur, ik heb wat dingen laten doen, 1250 euro.
1 ding is zeker, ik zal niet zo snel een 2e UP tegen komen die er zo uit ziet
Geloof je het zelf? Meer dan 1000 euro voor wat stukjes plastic staat natuurlijk totaal niet in verhouding tot bijna 9.000 euro voor een complete Up! Het is gewoon ordinaire geldklopperij omdat ze weten dat de 'tuningscene' er even over doet om bruikbare alternatieven te produceren.CBdicX schreef:Denk dat dit nu juist de truuk is, anders koopt iedereen het, zo houden ze het een beetje exclusief......
Sorry hoor, ik begrijp deze opmerking niet, het is toch bekent dat alle originele onderdelen duur zijn, en niet alleen bij VW.Mikester schreef:Geloof je het zelf? Meer dan 1000 euro voor wat stukjes plastic staat natuurlijk totaal niet in verhouding tot bijna 9.000 euro voor een complete Up! Het is gewoon ordinaire geldklopperij omdat ze weten dat de 'tuningscene' er even over doet om bruikbare alternatieven te produceren.CBdicX schreef:Denk dat dit nu juist de truuk is, anders koopt iedereen het, zo houden ze het een beetje exclusief......