Eigenwijze cruisecontrol
Eigenwijze cruisecontrol
Het is mij opgevallen dat als je op de cruise cruist over een vlakke weg met nagenoeg geen wind, de UP z'n snelheid lichtjes, maar merkbaar varieert. Als je er op let eigenlijk heel irritant. Ik heb dezelfde cc in m'n Ibiza ST en daar heb ik het niet. Herkenbaar?
Ook moet ik het knopje voor het vastzetten van de snelheid soms 2x indrukken voordat ie wakker wordt. Ook erg irritant. eigenlijk beste een irritant karretje...
Ook moet ik het knopje voor het vastzetten van de snelheid soms 2x indrukken voordat ie wakker wordt. Ook erg irritant. eigenlijk beste een irritant karretje...
UP! you go!
Re: Eigenwijze cruisecontrol
Geen last van, doe navraag bij je dealer.UP Yours! schreef:Het is mij opgevallen dat als je op de cruise cruist over een vlakke weg met nagenoeg geen wind, de UP z'n snelheid lichtjes, maar merkbaar varieert. Als je er op let eigenlijk heel irritant. Ik heb dezelfde cc in m'n Ibiza ST en daar heb ik het niet. Herkenbaar?
En wacht even hoe andere forumleden hier over denken.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik herken dit probleem niet, ik zou dit toch even bij de dealer navragen als ik jou was.
+1Psycho_Mantis schreef:Ik herken dit probleem niet, ik zou dit toch even bij de dealer navragen als ik jou was.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Nee, ik gebruik de cc vaak en nog nooit zoiets gemerkt. Zal denk ik exemplarisch zijn
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Het soms twee keer moeten indrukken om de CC in te schakelen, herken ik wel. Zodra deze na de tweede poging nog niet inschakelt, zal ik dit als een serieus probleem gaan ervaren. Nu lig ik er nog niet wakker van.
Ik heb zelf bij het wisselen van de versnelling dat ik te snell de CC wil aanzetten, de CC kan namelijk niet aan als hij niet in een versnelling staat (zoals in de handleiding ook staat). Na het versnelling wisselen moet je alsnog een seconde wachten voordat de CC pas echt aan wilt. Misschien dat daardoor bij sommige mensen de CC 2X dient ingedrukt te worden.
Tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden.
Ongeveer 4000 km gereden en gebruik CC regelmatig.
Ongeveer 4000 km gereden en gebruik CC regelmatig.
Ik moet wel zeggen als je een andere cc gewend ben dan is het even wennen.Als ik de weg weet,rij ik met de cc aan in de stad en op de grote weg daarbij staat mijn navigatie ook altijd bij en heb zo'n
11000km weg en tot nu geen last niet met de auto en evenmin met de accesoires en hij gaat nog zuiniger lopen.Wij vinden het een prima karretje.
Grt piet
11000km weg en tot nu geen last niet met de auto en evenmin met de accesoires en hij gaat nog zuiniger lopen.Wij vinden het een prima karretje.
Grt piet
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel