Mijn nieuwe auto Up! TSI

Laat hier je nieuwe trots zien.
oerbrood
Forum newbie
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 01 mei 2013, 21:36

Re: Mijn nieuwe auto Up! TSI

Bericht door oerbrood » ma 21 feb 2022, 10:44

Maarten Klinge schreef:
ma 14 feb 2022, 00:38
Luukyy schreef:
za 12 feb 2022, 19:39
Leuk, prachtige bak zeg! Gefeliciteerd!
Knap om in deze tijd een nette auto te vinden voor een redelijke prijs. Ben zelf ook wel eens aan het kijken naar een polo of ibiza, maar die prijzen slaan nergens op als je uberhaupt al een net exemplaar kan vinden, want t meeste is zo verkocht.
Dankjewel! Ik heb echt geluk gehad met de aankoop van deze auto hoor, als ik hem nu zou verkopen zou ik een beste winst maken. Maarja ik ben er ook altijd extreem snel bij en handel snel, dus dat loont wel degelijk! Zo is het ook met mijn Up gegaan destijds, vrijdag gezien en zaterdag gekocht. Met de Ibiza iets langer gewacht tho. Als je echt een auto wilt voor een goede prijs of je wilt een auto waar weinig aanbod aan is moet je gwn meerdere keren per dag kijken op autoscout, marktplaats en gaspedaal :)
Gave auto die Ibiza. Volgens mij is dat wel een leuke motor die 1.5, zijn er volgens mij niet veel van verkocht. Vind je hem zo krachtig genoeg of ga je de motor tunen?
Ik ben zelf eigenlijk naar een soortgelijke auto op zoek, het is inderdaad geen eenvoudige klus zoiets te vinden nu.

Mooie Up TSI die je eerst had trouwens, een mooie TSI/GTI ben ik ook wel in geinteresseerd maar wel voor de juiste prijs. Ook die zijn niet ruim beschikbaar.

Gebruikersavatar
Maarten Klinge
Vagling liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
Locatie: Enschede

Re: Mijn nieuwe auto Up! TSI

Bericht door Maarten Klinge » do 17 mar 2022, 13:37

Gisteren heb ik mijn Ibiza verkocht.

De Ibiza is een super fijne, comfortabele, luxe en mooie auto maar, te zakelijk en te 'goed' voor mij. Nadat ik een Up! GTI heb proef gereden was ik verkocht en stond mijn keuze vast. Nu is de zoektocht naar een Up GTI begonnen!

Check mijn te koop aangevraagd post als je zelf van je toevallig van je GTI af wilt of iemand kent die er vanaf wilt :D
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake

Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option

Instagram: @Little_tsi

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe auto Up! TSI

Bericht door Tom Westendorp » do 17 mar 2022, 15:13

Lekker bezig Maarten en welkom terug!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie