Franks Dark-Silvers' Up! Project
Franks Dark-Silvers' Up! Project
In mijn voorstel ronde op het forum had ik al aangegeven enkele updates door te gaan voeren. Zelf heb ik een Move Up! op de kop getikt en deze is nu nog (in mijn ogen) saai Enkele updates staan op de planning voor de aankomende dagen/weken!! Allereerst een fotootje van de auto op dit moment! Het enige wat ik gelijk heb aangepast is de dagrijverlichting. Ik heb de PIAA lampjes besteld en gemonteerd wat al een mooi effect geeft! Echter wil ik deze nog een keer gaan vervangen voor LED DRL.
- Bijlagen
-
- 994432_737527346269351_1543876934_n.jpg (118.72 KiB) 7031 keer bekeken
Re: Franks Dark-Silvers' Up! Project
En natuurlijk een lijstje met de updates voor de aankomende dagen/weken:
- Stalen velgen met wieldoppen vervangen voor Triangle velgen - check
- Coming home Leaving home module van H.E.S. - check
- Armsteun plaatsen
- Chromen lijst aan beiden zijkanten - check
- Achterramen en achterklep tinten
- Wrappen van het dak, onderste stuk van de achterbumper in dezelfde hoogglans zwart als de glazen achterklep
- Wrappen van de spoiler met remlicht (hier twijfel ik nog over, doen of niet doen?)
- DRL in LED
- Cruise Control
- VAGcom instellingen aanpassen
Een hele lijst te gaan
- Stalen velgen met wieldoppen vervangen voor Triangle velgen - check
- Coming home Leaving home module van H.E.S. - check
- Armsteun plaatsen
- Chromen lijst aan beiden zijkanten - check
- Achterramen en achterklep tinten
- Wrappen van het dak, onderste stuk van de achterbumper in dezelfde hoogglans zwart als de glazen achterklep
- Wrappen van de spoiler met remlicht (hier twijfel ik nog over, doen of niet doen?)
- DRL in LED
- Cruise Control
- VAGcom instellingen aanpassen
Een hele lijst te gaan
Laatst gewijzigd door Frank1020 op do 08 mei 2014, 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
IK denk dat het mooier is als je ook het remlicht deel glimmend zwart maakt.
Mooie UP en en er staan leuke updates in de planning. Veel plezier met je auto en hou ons op de hoogte van je updates!
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
Lijkt me inderdaad niet eens zo'n gek idee!Riddick schreef:IK denk dat het mooier is als je ook het remlicht deel glimmend zwart maakt.
Ik vergeet eigenlijk helemaal te vertellen dat ik al een update heb gegeven aan de auto. Namelijk de coming home en leaving home module van H.E.S. Deze is netjes ingebouwd en je ziet op de kleine sensor na, er helemaal niets meer van! Zal vandaag enkele foto's schieten.
Verder verwacht ik dat de Triangle velgen vandaag op de Up! komen foto's volgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Goed bezig! Wellicht nog een keer iets verlagen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Verlagen is wel mooi, maar zit nog te twijfelen ivm drempels -_- die vindt de up dan helemaal niet meer leukPetrolhead Tom schreef:Goed bezig! Wellicht nog een keer iets verlagen?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mwoah volgens mij als je het bij veren laat dan valt het nog wel mee.
Heb deze module ook bij Henk laten inbouwen.Maar naderhand ook dat het licht automatisch aangaat.Frank1020 schreef:Ik vergeet eigenlijk helemaal te vertellen dat ik al een update heb gegeven aan de auto. Namelijk de coming home en leaving home module van H.E.S. Deze is netjes ingebouwd en je ziet op de kleine sensor na, er helemaal niets meer van! Zal vandaag enkele foto's schieten.
Is een perfecte module en in het donker is gelijk het licht aan.
Wat betreft verlagen word het er alleen maar beter op.Heb een eibach verlaging set onder onze UP! met TT rubbers.
Is echt een wereld van verschil en het stuurt nu veel strakker.En hij gaat net zo makkelijk over de drempels en hij veert niet zo na.
Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
De module werkt inderdaad erg fijn! Ik hoef de lichtknop nu nooit meer aan te raken (op de mistlamp bediening na dan )
Ik had inderdaad al wat voorbij zien komen over eibach verlaging. Dat topic nog maar eens goed doorlezen
Helaas zijn vandaag de velgen nog niet binnengekomen. Wel de sierlijsten en de armsteun! Deze de aankomende dagen maar eens gaan monteren Helaas laat het weer het op dit moment hier niet toe (er hangen nogal donkere wolken boven het huis )
Ik had inderdaad al wat voorbij zien komen over eibach verlaging. Dat topic nog maar eens goed doorlezen
Helaas zijn vandaag de velgen nog niet binnengekomen. Wel de sierlijsten en de armsteun! Deze de aankomende dagen maar eens gaan monteren Helaas laat het weer het op dit moment hier niet toe (er hangen nogal donkere wolken boven het huis )
Uit ervaring kan ik je melden dat je Up! na verlaging met een Eibach pakketje beter met drempels om zal gaan.
Net ff stugger zodat ie niet meer zo ver doorveert.
Net ff stugger zodat ie niet meer zo ver doorveert.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Mooie plannen! Hou ons op de hoogte...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Hmm. Ik begin steeds meer te twijfelen om wel of niet de verlaging toe te gaan passen. Inmiddels zijn de velgen al binnen. Dus aankomende dagen/weekend eens wat updates doorvoeren
Zo.. De velgen plus chromen sierlijsten zijn gemonteerd. Ik ben erg tevreden over het resultaat Op naar de volgende updates. Dit forum is niet goed voor mijn portemonnee
- Bijlagen
-
- Geheel
- foto 2.JPG (152.64 KiB) 6808 keer bekeken
-
- Plus sierlijst
- foto 2.JPG (143.5 KiB) 6808 keer bekeken
-
- Triangle Velg
- foto 1.JPG (138.49 KiB) 6808 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Triangle! Altijd goed!
Maar dan wel ff zwarte naafkappen er op
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Haha, ja maar zie daar maar eens voor een mooi prijsje te vinden -_-DonkUp schreef:Maar dan wel ff zwarte naafkappen er op
Echt raar dat je witte kapjes krijgt bij zwarte velgen... En dat je geen keus krijgt?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |