Deep black pearl high up
Deep black pearl high up
Mijn volkswagen high up! Is besteld.
High up!
60 pk, blue motion
Deep pearl black
drive packet
executive packet
Maps+more
dynamic pack triangle velgen
Reserve wiel ook erg handig.
Datum ophalen: opgehaald
High up!
60 pk, blue motion
Deep pearl black
drive packet
executive packet
Maps+more
dynamic pack triangle velgen
Reserve wiel ook erg handig.
Datum ophalen: opgehaald
Laatst gewijzigd door Ken op wo 16 mei 2012, 00:05, 7 keer totaal gewijzigd.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Re: Deep black pearl high up
Gefeliciteerd !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Hi Ken,
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik zie dat je dezelfde uitvoering als die van mij hebt gekocht en dan ook nog die hele mooie triangle velgen Je zult hier heel veel plezier van hebben!!! Grappig dat je op het laatste moment toch voor zwart bent gegaan..... de meest verkochte kleur
Ik vind de white Up ook erg mooi, nadeel is dat je vaker aan het poetsen bent...
Als er geen gezeik met de dark silver was geweest, dan was dat mijn keuze geweest maar helaas kon ik niet langer wachten...
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik zie dat je dezelfde uitvoering als die van mij hebt gekocht en dan ook nog die hele mooie triangle velgen Je zult hier heel veel plezier van hebben!!! Grappig dat je op het laatste moment toch voor zwart bent gegaan..... de meest verkochte kleur
Ik vind de white Up ook erg mooi, nadeel is dat je vaker aan het poetsen bent...
Als er geen gezeik met de dark silver was geweest, dan was dat mijn keuze geweest maar helaas kon ik niet langer wachten...
Mooie configuratie, een zwarte high up met de triangle wielen Gefeliciteerd Ken!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Forum newbie
Ik heb hetzelfde gekozen, behalve het 'drive pakket'. Maar ik heb het niet over de vloer matjes gehad en ze zitten er toch in. Zit dat niet gewoon bij een High Up!..? Dan zou het een 'makkelijk' kado zijn...
Misschien dat andere leden met een High Up! het kunnen beamen...
Ik heb ze iig wel met mijn uitvoering.
Veel plezier in ieder geval met jouw Upje.
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
De matten zitten bij het afleverpakket... mag ook wel voor 900 euriChrisN1976 schreef:Ik heb hetzelfde gekozen, behalve het 'drive pakket'. Maar ik heb het niet over de vloer matjes gehad en ze zitten er toch in. Zit dat niet gewoon bij een High Up!..? Dan zou het een 'makkelijk' kado zijn...
-
- Forum newbie
Oh, dan zal dat het zijn...
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
In de folder staat het alleen vermeld bij aanschaf van white of black edition, of kunstlederen stoelen.TOP UP! schreef:De matten zitten bij het afleverpakket... mag ook wel voor 900 euri
Anders moet je ze voor 56 euro zelf er bij kopen.
Mijn afleverkosten zijn 100 euri goedkoper, dus zat het er wss niet bij. Alleen bij de Up! zo.
Hoe dan ook, ik heb ze er in zitten
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Edit 11:00 uur: haha, mijn beeldscherm stond niet goed, daardoor lijkt die silver donker. Maar nu ik hem op me ipad bekijk is het gewoon silver lolTOP UP! schreef:Hi Ken,
Ja, zwart was meer gebaseerd op financiën. 3 maanden wachten op me witte up minus de maandelijkse last van me huidige auto trok ik die kleur er al uit
Klopt. Ik zag hier 2 dagen geleden een uit de wasstraat komende witte BM polo staan. Nu ziet ie er al weer zwart en smerig uit. En ik houd niet zo van auto wassen
Maar wit is ie ook erg mooi hoor. Maar ik zag de witte up! hier in mijn stad al veel rijden, en zwart nauwelijks. Dus ben (nu!) nog beetje uniek er mee
Ik zag er een staan idd, met triangle pakket en drive pakket op voorraad. Bruut ding hoor!
Dark Silver Triangle
Laatst gewijzigd door Ken op zo 22 apr 2012, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is de light silverKen schreef:TOP UP! schreef:Hi Ken,
Ja, zwart was meer gebaseerd op financiën. 3 maanden wachten op me witte up minus de maandelijkse last van me huidige auto trok ik die kleur er al uit
Klopt. Ik zag hier 2 dagen geleden een uit de wasstraat komende witte BM polo staan. Nu ziet ie er al weer zwart en smerig uit. En ik houd niet zo van auto wassen
Maar wit is ie ook erg mooi hoor. Maar ik zag de witte up! hier in mijn stad al veel rijden, en zwart nauwelijks. Dus ben (nu!) nog beetje uniek er mee
Ik zag er een staan idd, met triangle pakket en drive pakket op voorraad. Bruut ding hoor!
Dark Silver Triangle
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
gefeliciteerd met je nieuwe UP
goede keuze
als ik iedereen over de dark silver hoor heb ik een van de eerste dark silver in nederland
snap dat een aantal mensen de kleur hebben veranderd was ook erg teleurgesteld toe ik de levertijden te horen kreeg
mijn up stond op een geveven moment op 5 okt. ben toe uit mijn panty gegaan bij de verkoper
hielp wel
gr Ben
goede keuze
als ik iedereen over de dark silver hoor heb ik een van de eerste dark silver in nederland
snap dat een aantal mensen de kleur hebben veranderd was ook erg teleurgesteld toe ik de levertijden te horen kreeg
mijn up stond op een geveven moment op 5 okt. ben toe uit mijn panty gegaan bij de verkoper
hielp wel
gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
Congrats met je nieuwe aankoop. Je hebt een mooie combi weten samen te stellen
Bryan
Bryan
- High-up!
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd met de aankoop! Ben benieuwd naar de foto's!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Dealer belde net dat auto is afgeleverd. Dinsdag wordt planning gemaakt met de techneuten om auto te prepareren. Dus met mazzel einde van de week. Anders begin volgende week \O/.
Kenteken is nog niet aangevraagd en zag gisteren dan 12-tzt-1 uit is geleverd. Dus hoop nog een tzt te krijgen. Moet toch wel mogelijk zijn lijkt me? Voor TZT volledig uitgegeven is zijn we toch alweer honderden autoos verder?
Kenteken is nog niet aangevraagd en zag gisteren dan 12-tzt-1 uit is geleverd. Dus hoop nog een tzt te krijgen. Moet toch wel mogelijk zijn lijkt me? Voor TZT volledig uitgegeven is zijn we toch alweer honderden autoos verder?
- High-up!
- Vagling liefhebber
Dan zal je hem tzt wel krijgen...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- Bijlagen
-
- IMG_1554.jpg (294.8 KiB) 6979 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ken op wo 16 mei 2012, 15:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Ken op wo 16 mei 2012, 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.