Citigo Artic in de transformatie

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » ma 20 mei 2013, 18:55

Eindelijk toch maar besloten een topic m.b.t. tot mijn groene dinky toy aan te maken. Dit omdat er al de nodige dingen aan veranderd zijn maar bovenal omdat op 1 juni een mega transformatie gaat plaats vinden bij en door Vagtechniek.

Sinds ik de auto heb (november 2012) zijn er af en toe al wat zaken veranderd. Het eerste wat ik heb gedaan was er wieldoppen op te plaatsen want stalen velgen is nu niet je van het (lm velgen staan in het verlanglijstje). daarna heb ik de achterklep lettervrij gemaakt - niet alleen oogt dat mooier (vind ik) maar maakt het poetsen ook een stuk makkelijker. Toen heb ik de pook en de handremgreep vervangen door leren exemplaren uit de high up! Toen was de kofferruimte aan de beurt en die is netjes bekleed met dezelfde stof als de achterbank mee afgewerkt is. daarna de gril in de garage laten vervangen door een variant met chroomrand. Vanaf begin dit jaar ben ik begonnen met het verzamelen van onderdelen die ik nodig had/ heb om hem verder aan te passen aan wat ik wilde. Wat heb ik verzameld:
- een volledig onderdashboard in ceramic kleur - wilde eindelijk wel eens van die plankjes af en dit was de enige oplossing hiervoor.
- een armsteun - Seat om het net even wat comfortabeler te maken + extra opbergruimte te hebben
- een leren Skoda stuur met volledige stuurbediening
- elektrisch + verstelbare spiegels in chroom look (zitten er al op (dank aan Miisport1) maar moeten nog aangesloten worden
- RVS handgreep "covers" zitten er ook al op ook met dank aan Miisport1

Het plaatsen van het dashboard, armsteun, aansluiten van het stuur + spiegels gaat vagtechniek voor me doen. Verder plaatsen ze dan ook meteen de cruise control en worden de kabels van mijn carcomm ipod aansluiting netjes weggewerkt en rechtstreeks op de 12v aansluting aangesloten.

Zal nadat ik bij vagtechniek ben geweest de foto's aanvullen voor het totaalplaatje.

Op mijn verlanglijstje blijft nu niet zo veel meer over behalve winterbanden, LM velgen 15/ 16" + zomerbanden en misschien een ander set stoelen/ achterbank met stoelverwarming (leer of stof weet ik nog niet) en misschien nog een keertje 4 speakers ipv de huidige 2.

Wat plaatjes bij het praatje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
foto even geleend voor het idee
Afbeelding
Afbeelding
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Bhuddymahn » ma 20 mei 2013, 19:04

Leuk Inge! Vooral die chromen spiegelkappen en deurgrepen zijn heel speciaal. Waar heb je die laatste vandaan? Mooi! Ik ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien bij VAGtechniek, snel foto's maken! Ben ook benieuwd naar foto's van het geheel!
Ik ben alleen niet zo'n fan van de wieldoppen, maar daar komen velgen op dus dat zal wel goed komen :D Misschien een idee om in de tussentijd de stalen velgen zwart te spuiten? Dan vallen die niet zo op achter de dop.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door GrijzeUp » ma 20 mei 2013, 20:13

Ben erg benieuwd hoe het stuur eruit gaan zien.
Goed bezig!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 06:12

De gehele spiegels komen bij BM vandaag en de deur "covers" van ebay.de. Ik ben ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en ja zal zodra ik er ben geweest foto's maken en plaatsen. Ga de wieldoppen niet zwart spuiten want het zou zo maar kunnen dat voor de winterbanden ik ze deze kleur wil hebben zonder wieldoppen. Misschien maar ligt aan de portemonnee komt er voor de winter een lm setje op wat tegen de pekel kan met winterbanden. Maar dat zal eraan liggen of de tegenpartij (die de oorzaak is geweest van deze auto) nog met wat geld als voorschot over de brug gaat komen en hoeveel dat dat dan zal zijn. Anders worden het nu waarschijnlijk gewoon 14" winterbanden en dan komend jaar de stalen velgen vervangen voor 14" lm. Of misschien blijf ik dan ook komende winter wel weer op de Bridgetone's rijden. Heb in al de tijd dat ik auto rijd nog nooit op winterbanden gereden en nog nooit een ongeluk gehad of bij betrokken geweest. Als het enigszins kan ga ik voor winterbanden. De covers sluiten helaas niet helemaal perfect aan - maar ik ben dan ook een zeurpiet - een ander zal het niet zien. Hoop op massief chromen handgrepen binnen afzienbare tijd - als die er zijn dan komen die erop. Voor nu wilde ik wat meer bling op de auto om het sportiever te laten ogen.

Zal een close-up voor je maken als het zover is. Maar je zou natuurlijk alvast op skoda.cz kunnen kunnen kijkend aar staan er de nodige op - ik heb er eentje met wit stiksel.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Ajavas » di 21 mei 2013, 11:47

Inge schreef:De gehele spiegels komen bij BM vandaag en de deur "covers" van ebay.de. Ik ben ook benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en ja zal zodra ik er ben geweest foto's maken en plaatsen. Ga de wieldoppen niet zwart spuiten want het zou zo maar kunnen dat voor de winterbanden ik ze deze kleur wil hebben zonder wieldoppen. Misschien maar ligt aan de portemonnee komt er voor de winter een lm setje op wat tegen de pekel kan met winterbanden. Maar dat zal eraan liggen of de tegenpartij (die de oorzaak is geweest van deze auto) nog met wat geld als voorschot over de brug gaat komen en hoeveel dat dat dan zal zijn. Anders worden het nu waarschijnlijk gewoon 14" winterbanden en dan komend jaar de stalen velgen vervangen voor 14" lm. Of misschien blijf ik dan ook komende winter wel weer op de Bridgetone's rijden. Heb in al de tijd dat ik auto rijd nog nooit op winterbanden gereden en nog nooit een ongeluk gehad of bij betrokken geweest. Als het enigszins kan ga ik voor winterbanden. De covers sluiten helaas niet helemaal perfect aan - maar ik ben dan ook een zeurpiet - een ander zal het niet zien. Hoop op massief chromen handgrepen binnen afzienbare tijd - als die er zijn dan komen die erop. Voor nu wilde ik wat meer bling op de auto om het sportiever te laten ogen.

Zal een close-up voor je maken als het zover is. Maar je zou natuurlijk alvast op skoda.cz kunnen kunnen kijkend aar staan er de nodige op - ik heb er eentje met wit stiksel.
:D Wow, ik dacht dat ik al veel op m'n to do lijst had, maar jij kan er ook wat van Inge! Wat leuk allemaal, ik kan haast niet wachten om het resultaat te zien! Ik zag toevallig gisteren op de A12 tussen Woerden en Utrecht zo'n zelfde kleur rijden, misschien was jij het wel.

Trouwens ook handig eerst standaard velgen te nemen, die kun je dan later voor winterbanden gebruiken. Ik had mazzel dat ik de standaard zomerbanden met bijbetaling van € 40 (voor alle 4 samen) kon inruilen voor nieuwe winterbanden, die ze gelijk voor me overgezet hebben en gebalanceerd, dus ik hoef ze nu alleen nog uit de schuur te pakken en te wisselen eind Oktober.
Laatst gewijzigd door Ajavas op wo 22 mei 2013, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 14:47

Ach ja zo van het een komt het ander.

Standaard velgen zaten eronder - had toen ook geen geld voor meer ivm het moeten kopen van een auto. Wel makkelijk zo dat omwisselen hoop dat komend jaar ook te kunnen.

En nee dat was ik niet - rijd eigenlijk nooit tussen Utrecht en woerden - ga de andere kant op richting Leerdam.

Ben benieuwd naar je to do lijstje - maak je er ook ene topic over aan - altijd leuk foto's van andere ideeën te zien.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Tino » di 21 mei 2013, 14:52

Lekker bezig Inge ziet er goed uit :D
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 14:53

Kan niet achter blijven bij jouw goede voorbeelden, toch? ;)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Ajavas » di 21 mei 2013, 15:49

Inge schreef:Ach ja zo van het een komt het ander.

Standaard velgen zaten eronder - had toen ook geen geld voor meer ivm het moeten kopen van een auto. Wel makkelijk zo dat omwisselen hoop dat komend jaar ook te kunnen.

En nee dat was ik niet - rijd eigenlijk nooit tussen Utrecht en woerden - ga de andere kant op richting Leerdam.

Ben benieuwd naar je to do lijstje - maak je er ook ene topic over aan - altijd leuk foto's van andere ideeën te zien.
:) Ik doe ook niet alles tegelijk hoor, moet het ook een beetje verdelen. Mijn to do lijstje staat hier in de eerste post:

viewtopic.php?f=4&t=2023

Maar de meeste dingen staan ook op jou lijst.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 15:59

Oeps even gemist - niet je post maar de link :(

Ben erg benieuwd naar de chiptuning als je die t.z.t. laat uitvoeren. Dacht dat, dat trouwens ook nog niet kon maar weer wat geleerd.

Jouw Fox 4 velgen zouden zo maar t.z.t. mijn wintervelgen kunnen gaan worden - ligt aan de spaarpot.

Zijn wel toffe upgrades die je van plan bent.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door el coche SEAT » di 21 mei 2013, 16:09

Inge schreef:
Ben erg benieuwd naar de chiptuning als je die t.z.t. laat uitvoeren. Dacht dat, dat trouwens ook nog niet kon maar weer wat geleerd.
Tip van de dag: als je bij VAG-techniek bent voor jouw ombouwproject, vraag dan eens naar hun professionele mening over chiptuning van een 3 cilinder zonder turbo.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Ajavas » di 21 mei 2013, 16:19

el coche SEAT schreef:
Inge schreef:
Ben erg benieuwd naar de chiptuning als je die t.z.t. laat uitvoeren. Dacht dat, dat trouwens ook nog niet kon maar weer wat geleerd.
Tip van de dag: als je bij VAG-techniek bent voor jouw ombouwproject, vraag dan eens naar hun professionele mening over chiptuning van een 3 cilinder zonder turbo.
Ok, weet jij hier meer over, want dan zou ik het ook graag weten voor ik me in iets stort waar ik later spijt van krijg, hier is de link naar de Ventura site:

http://www.venturatuning.nl/merken/chip ... en-up.html

alvast bedankt.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » di 21 mei 2013, 19:41

Zal ik hopelijk aan denken en de vraag bij vag neerleggen. ben namelijk ook wel benieuwd naar hun reactie op chippen van onze 3-ling.

De site van Ventura had ik al even bekeken maar daar word ik niet veel wijzer van. Heb ook de 3-ling opgezocht en tot mijn verbazing zie ik verschillende waardes tussen de Go en de Up! met dezelfde aantal PK's. Iets wat ik vreemd vind met dezelfde motor. Maar goed ik heb me dan ook helemaal nog niet hierin verdiept. Viel me gewoon op.
Ajavas misschien kun jij al een tipje van de sluier oplichten?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

iPolo
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 09:52

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door iPolo » wo 22 mei 2013, 06:13

Ha! Bekende auto! (Carclean.nl)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » wo 22 mei 2013, 06:16

Yep, In 1 keer goed :)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Ajavas » wo 22 mei 2013, 08:29

Inge schreef:De site van Ventura had ik al even bekeken maar daar word ik niet veel wijzer van. Heb ook de 3-ling opgezocht en tot mijn verbazing zie ik verschillende waardes tussen de Go en de Up! met dezelfde aantal PK's. Iets wat ik vreemd vind met dezelfde motor. Maar goed ik heb me dan ook helemaal nog niet hierin verdiept. Viel me gewoon op.
Ajavas misschien kun jij al een tipje van de sluier oplichten?
Ikzelf heb ook niet echt verstand van chiptuning, maar dacht dat het een mooie aanvulling was, echter een persoonlijk bericht van "el coche SEAT" heeft mij doen besluiten om toch maar eerst goede info omtrent chiptuning in te winnen, ik zal daarom a.s. zondag bij VAG eerst goed uitzoeken wat de voor- en de nadelen ervan zijn, voor ik me eraan waag.

Ik zal het persoonlijk bericht naar je doorsturen.

@ el coche SEAT

Bedankt voor je bericht.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » wo 22 mei 2013, 09:07

Ik ben benieuwd wat vag je zondag weet te vertellen. Maar dat ga je vast wel met ons allemaal delen,toch?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Ajavas » wo 22 mei 2013, 18:34

Inge schreef:Ik ben benieuwd wat vag je zondag weet te vertellen. Maar dat ga je vast wel met ons allemaal delen,toch?
:) Jawel hoor.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » do 23 mei 2013, 06:08

Top!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » zo 02 jun 2013, 08:14

Gisteren de auto vroeg naar vagtechniek gebracht om de cc, spiegels, armsteun, stuur en dashboard aan te passen. Echter het bleek zoveel werk te zijn (spiegels zaten een beetje tegen) dat ik waarschijnlijk 15 juni nog een keertje terug moet (en anders ietsje later). Want de armsteun en het laatste gedeelte van het dashboard moet er nog in. Lucas had gehoopt dat het met een lange dag allemaal wel zou lukken...helaas... niet

Maar goed nu even van voren af aan.

Gisteren om ca 7.30 in de auto gestapt om op tijd in Nuenen te zijn - was er ca. 8.45. Toen met Eric doorgesproken waar hij alles kon vinden in de auto en wat de bedoeling was. Eric is toen aan de cc begonnen en ik ben in een leenauto gestapt en heb kantoor gehouden bij de IKEA die dag ( had mijn vele correctiewerk maar meegenomen). Want op en neer rijden met mijn rug was geen optie ( 4 uur in de auto trek ik nog niet).
Tussendoor nog even contact gehad want het dashboard onder gedeelte moet een klein beetje aangepast worden ( bevestigingsplaatsen zitten niet helemaal op dezelfde plaats - maar na montage (15 juni) zie je daar aan de buitenkant niets van. Samen besloten het dashboard als allerlaatste te doen. En na de cc is Eric aan de spiegels begonnen - hier moesten ze zelf een kabelboom voor maken maar goed na het nodige oponthoud is deze aangesloten en werkt perfect. Toen het stuur aangepakt en de draden getrokken op hoop van zegen dat de knopjes straks zullen werken. Toen dat allemaal was gebeurd was het inmiddels erg laat geworden en besloten om de rest (middenconsole + rechterkant dashboard + armsteun) onder voorbehoud op 15 juni te doen.

Helaas blijkt de auto niet geschikt te zijn voor stuurbediening de...? is er blijkbaar niet geschikt voor. Balen.. maar niets aan te doen... dat wist ik dat het risico was van dit stuur. Desondanks ben ik wel erg blij mee - lekker stevig en staat goed in de auto.

Op de terugweg de cc en boordcomputer meteen uitgeprobeerd - bevalt goed vooral de cc. Heerlijk niet meer op de snelheid te hoeven letten.

De aanpassing in kleur van het antraciet naar ceramic is ook een goede keuze geweest - maakt het dashboard en eigenlijk de hele auto een stukje lichter maar ook sjieker vind ik. Wordt dit idee:
Afbeelding

Andere aanvullende foto's zal ik plaatsen ergens in de komende week (als het me lukt in de schooldrukte en anders na 15 juni)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie