High Up! kleine beurt

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: High Up! afgeleverd - chrome op de achterklep

Bericht door DonkUp » vr 14 jun 2013, 18:42

+1
Ik heb het ook geprobeerd onder de zijramen, maar zat met hetzelfde probleem dat ik de strip niet mooi de bocht om kreeg. Nog maar eens op zoek naar iets wat makkelijker te buigen is.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2834
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: High Up! afgeleverd - winterbanden gepast :-)

Bericht door Autheo » vr 14 jun 2013, 20:21

Bhuddymahn schreef:Afbeelding

subtiel chromen stripje geplakt, vind het wel chique staan maar kijk het nog even aan. Had het ook onder de zijruiten (op het rubber) geprobeerd maar dat kreeg ik er niet echt netjes op. Strips (4 mm dikte) kosten maar 1,50 per 3 meter op eBay, dus leuk om mee te experimenteren!
:?: @ Bhuddymahn: Jij weet hoe je mooie foto's moet plaatsen in het forum! Mag ik vragen hoe je dat doet? Als ik een foto als bijlage bijvoeg, komt die er deels op met een schuifbalk :roll: . Maar bij jou staan ze volledig zichtbaar. Heb je tips voor me?

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! afgeleverd - chrome op de achterklep

Bericht door Bhuddymahn » za 15 jun 2013, 16:41

Via tinypic.com uploaden en door hun de foto laten verkleinen, en dan de code kopieren en hier plaatsen :D appeltje eitje!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up!

Bericht door Bhuddymahn » wo 07 aug 2013, 21:13

We zijn inmiddels 12000km verder sinds half april, en de Up bevalt uitstekend. Hij rijdt fijn, hij is betrouwbaar, verbruikt geen druppeltje olie, is zuinig en praktisch genoeg. Helaas in de tussentijd wel wat schade gehad op de voorbumper doordat een buurvrouw haar fiets op de auto heeft laten vallen, maar dit is prima hersteld. Hij wordt iedere week gewassen en eens in de maand lekker in de was gezet. De Spoke velgen vind ik echt een ramp, zeker omdat er nog steeds super veel remstof van de schijven af komt.

Afbeelding

Afbeelding

Hier de link naar mijn Myreview op Autoweek. Ik rij zelf overigens nu een 206 Roland Garros.

Afbeelding
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! uit Parijs

Bericht door Bhuddymahn » ma 02 sep 2013, 21:39

Net terug van een heerlijk weekend Parijs, Up heeft zich uitstekend gedragen en hij voelt zich zowel op de snelweg als in de drukke binnenstad helemaal thuis.

Afbeelding

Afbeelding
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: High Up! uit Parijs

Bericht door Patrick-Brand » za 07 sep 2013, 08:30

Hij kleurt mooi bij de Eiffeltoren! :D
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! uit Parijs

Bericht door Bhuddymahn » zo 08 sep 2013, 17:48

Haha dankje.

Afbeelding

onze nieuwe manier van parkeren ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Dave
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 05 sep 2013, 07:25

Re: High Up! uit Parijs

Bericht door Dave » ma 09 sep 2013, 06:40

haha lekker in het hofbad zwemmen.

Mooie kleur man!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » wo 09 okt 2013, 14:55

Inderdaad Dave, bedankt.

Na 19000km in een kleine 6 maanden nog erg te spreken over de Up! Gisteren even in een Aygo gereden en dan merk je echt een immens verschil.
Bij 16000km de kleine beurt uit laten voeren, tegelijkertijd is er nog onder garantie een stuk isolatie onder het dashboard vervangen wat los kwam het passagierscompartiment in. Ik wilde ook meteen de update voor de stuurbekrachtiging erop laten zetten, maar die was ineens niet meer te krijgen en het schijnt dat PON nu bezig is met een nieuwe update voor het trek-probleem. Ben benieuwd. De deuk in de kentekenplaat (trekhaakdeuk met onbekende dader) is door M. de Koning gratis uitgedeukt :) 107 euro betaald voor de beurt trouwens, zonder ruitenwisservloeistof.

Auto wordt nog steeds iedere week (soms vaker) gewassen in de wasbox, blijft 'ie lekker glimmen :)

Afbeelding

Afbeelding

De laatste tijd steeds vaker last van het trillen bij het remmen, merkbaar bij afremmen vanaf 120km/h. M. Het valt niet meer onder de garantie, maar nu wel contact opgenomen met de verkopende dealer voor reparatie onder coulance. Kan natuurlijk niet bij een km stand van 18000km.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

GasDwerg
Vagling liefhebber
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 07 aug 2013, 21:23

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door GasDwerg » do 10 okt 2013, 14:56

x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » za 12 okt 2013, 22:07

Nee echt nooit eerder last van gehad. Woensdag ga ik naar de dealer om de diagnose te laten stellen en naar een oplossing te zoeken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog steeds verliefd 8-) :oops: :oops:
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » zo 05 apr 2015, 18:32

Misschien een beetje brutaal (aangezien ik van het forum ben gevlucht vanwege de Premium service) maar ik doe het toch :shock: Onze Up staat inmiddels te koop wegens het verkrijgen van een leaseauto. :oops: Sommigen zullen me nog wel kennen van een meeting bij VAG techniek, het K&N filter dat ik daar gewonnen heb zit er nog steeds in ;) Voor 8700 incl winterbanden mag 'ie hier weg. Hoor het wel als het tegen de regels is, ben nog steeds verliefd op de auto maar een leaseauto is toch wel lekker. Polo of Clio zijn we nog niet over uit.
Laatst gewijzigd door Bhuddymahn op ma 06 apr 2015, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Vinniepilon » ma 06 apr 2015, 09:56

Dacht dat verkoop van je auto alleen voor premium leden was! ;)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 apr 2015, 11:05

Ik heb dat echt nooit begrepen waarom mensen ineens van een forum vluchten zodra er een extra service geboden wordt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » ma 06 apr 2015, 11:19

Ik wil de discussie daarover niet meer beginnen haha, ik heb in plaats van lid te worden bewust gedoneerd aan het forum. Puur omdat ik denk dat b.v. het verkopen van een auto op het forum voor iedereen beschikbaar moet zijn ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Vinniepilon » ma 06 apr 2015, 11:30

Ik heb helemaal geen probleem als je je auto wil verkopen via het forum, en of je nu wel premium of niet bent maakt mij ook niks uit. Zolang je maar bijdraagt aan een leuk forum en af en toe reageert of toevoegt. Maar om ineens als het je goed uitkomt het forum te gebruiken, dan heb ik me vraagtekens. Sorry zo denk ik er persoonlijk over. Succes met verkoop van je Up!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door TwitNour » ma 06 apr 2015, 17:56

Vinniepilon schreef:Ik heb helemaal geen probleem als je je auto wil verkopen via het forum, en of je nu wel premium of niet bent maakt mij ook niks uit. Zolang je maar bijdraagt aan een leuk forum en af en toe reageert of toevoegt. Maar om ineens als het je goed uitkomt het forum te gebruiken, dan heb ik me vraagtekens. Sorry zo denk ik er persoonlijk over. Succes met verkoop van je Up!
+1

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door vwupassen » ma 06 apr 2015, 18:10

+10
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » ma 06 apr 2015, 18:43

Het is in ieder geval mijn bedoeling niet zo over te komen aangezien ik hier best actief was en heb bijgedragen met nuttige posts tot dat de beslissing kwam om de premium service aan te bieden. Daar ben ik op tegen. Ik heb toen mijn statement gemaakt door te doneren ipv lid te worden. Ik denk nog steeds dat het forum een goede weg is om particulier een auto te slijten, vandaar mijn post, echter wil ik geen misbruik maken van het forum dus zal mijn post weer verwijderen.

Vandaag overigens een Polo proefgereden en dat viel erg tegen tov een Clio. Beenruimte voorin is nog minder dan de Up vanwege de flinke middenconsole en deurgreep, motor trilde bij optrekken enorm ondanks de vernieuwde 1.4 TDI en bij 80kmh in de vijfde versnelling was er een constante trilling aanwezig alsof de motor het niet aan kon. Wat mij betreft is de Up een betere auto dan de Polo. Interieur van de Clio is wel minder mooi maar motorisch een stuk beter voor elkaar, dus grote kans dat dat hem wordt.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Vinniepilon » ma 06 apr 2015, 19:16

Is de polo geen drie cilinder diesel? Ik denkt dat dat het verklaard. Loopt iets minder mooi misschien wel door alle emissie-eisen, mijn diesel loopt ook veel beter en rustiger na het verwijderen van het roetfilter en chiptuning. Iemand in mijn omgeving rijdt een polo, en zeer tevreden over de auto, super zuinig etc. Misschien nog een keer met een andere rijden voor een second opinion.
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Plaats reactie