Patrick's High Upgehaald.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Patrick's High Upgehaald.
Vanmiddag mijn zilveren High Up opgehaald! Nette uitleg gekregen van de verkoper en natuurlijk de uitpakparty!
Ik vind hem nu al helemaal super rijden. Ondanks dat ik in aardig wat grote auto's heb gereden, is het toch nog even wennen, m'n eerste echte eigen auto.
Ben helemaal weg van de spoke velgen. Vind het heel tof!
Ik hoop dat het snel lekker weer wordt. Blijft toch het leukst autorijden.
Ik vind hem nu al helemaal super rijden. Ondanks dat ik in aardig wat grote auto's heb gereden, is het toch nog even wennen, m'n eerste echte eigen auto.
- Bijlagen
-
- IMG_1644.jpg (99.91 KiB) 4364 keer bekeken
-
- IMG_1651.jpg (70.02 KiB) 4364 keer bekeken
-
- IMG_1647.JPG (149.07 KiB) 4364 keer bekeken
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Re: Patrick's High Upgehaald.
Mooi Patrick! Veel plezier ermee!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Vagling liefhebber
Gefeliciteerd met je nieuwe karretje, ziet er super uit
Netjes hoor! Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Ziet er goed uit, veel rijplezier!!
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles
Gefeliciteerd met de up!
veel veilige km's!
Miss tot bij een meeting!?
veel veilige km's!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja dat lijkt me leuk! Ik hou het in de gaten.Up058 schreef:Gefeliciteerd met de up!
veel veilige km's!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ziet er netjes uit.
Vele veilige kilometers gewenst.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Dankjewel!!TV_UP! schreef:Ziet er netjes uit.
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Patrick-Brand schreef:Vanmiddag mijn zilveren High Up opgehaald! Nette uitleg gekregen van de verkoper en natuurlijk de uitpakparty!
Mooi hoor in het zilver! Veel plezier ermee!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Zojuist m' n nieuwe mattenset erin gelegd! Extra dikke velours mattenset. Ik vind het zeker een meerwaarde ten opzichte van die viltmatjes.
Over de pasvorm ben ik bij de voormatten erg tevreden. De bevestigingspunten zitten ook op de juiste plaats. Alleen de achtermatjes zijn iets korter dan origineel. Maar aangezien er bij mij nooit iemand achterin zit is dat niet zo erg.
Over de pasvorm ben ik bij de voormatten erg tevreden. De bevestigingspunten zitten ook op de juiste plaats. Alleen de achtermatjes zijn iets korter dan origineel. Maar aangezien er bij mij nooit iemand achterin zit is dat niet zo erg.
- Bijlagen
-
- IMG_1746.JPG (145.04 KiB) 3933 keer bekeken
-
- IMG_1745.JPG (154.67 KiB) 3933 keer bekeken
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ik zat te denken aan rubberen matten van VW. Deze zien er wel heel degelijk uit!
VW High Up! EcoFuel:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Dit is wel iets heel anders dan rubber natuurlijk. Maar wel heel comfortabel!STB schreef:Ik zat te denken aan rubberen matten van VW. Deze zien er wel heel degelijk uit!
Je kan eens kijken op http://www.pasvormautomatten.com. Ze hebben ook rubberen matten.
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
De Up! Rubbermatten zijn van een uitstekende, zware kwaliteit.STB schreef:Ik zat te denken aan rubberen matten van VW. Deze zien er wel heel degelijk uit!
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie upgrade die matten. Het eerste waar ik naar kijk als ik in een auto stap.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dat vind ik wel wat hebben, van die gepersonaliseerde automatten. Ga ik onthouden.Patrick-Brand schreef:[...]
Je kan eens kijken op http://www.pasvormautomatten.com. Ze hebben ook rubberen matten.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ja doe dat! Ik kan het zeker aanbevelen. Desgewenst kan je er ook je naam in laten in zetten.erikvank schreef:Dat vind ik wel wat hebben, van die gepersonaliseerde automatten. Ga ik onthouden.Patrick-Brand schreef:[...]
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Het was vandaag zulk lekker weer, dus het was geen straf om m'n Up grondig te wassen. Hij glimt je weer tegemoet!
- Bijlagen
-
- IMG_1783.jpg (101.35 KiB) 3729 keer bekeken
-
- IMG_1787.JPG (207.37 KiB) 3729 keer bekeken
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Mooie auto's zijn het toch! Nu nog striping!
Ik mag mijne morgen ophalen bij de garage en zaterdag komt er striping op, zal je een foto sturen.
Ik mag mijne morgen ophalen bij de garage en zaterdag komt er striping op, zal je een foto sturen.
VW High Up! EcoFuel:
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Haha ja striping! Ik ben heel benieuwd hoe het erbij jou uitziet. T lijkt me nog steeds leuk!STB schreef:Mooie auto's zijn het toch! Nu nog striping!
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!