Tsja, ik kon niet wachten totdat de automaat te proefrijden was (is alleen voor de pers tot vandaag de dag) en ik kijk al 1 jaar uit naar deze auto (volg al het nieuws). Anyway: Ik kijk ENORM uit naar a.s. woensdag. Komende tijd ga ik autoverzekeringen vergelijken want ik vind hun Volkswagen Bank verzekering te duur.up! schreef:Leuk dat het nu allemaal wat sneller gaat! Ben benieuwd naar je ervaringen met de automaat!
Zo herkenbaar. Toen mijn up! in het land was, ging ik ook meteen naar de dealer. En ook mijn up stond toen op een ander adres om gepoetst te wordensneeuw schreef:Vandaag even langs gegaan, omdat het op mijn route lag, om toch even te kijken maar helaas. De auto wordt klaar gemaakt op een ander adres dan het verkoopadres. Toch nog even wachten dus Ach, de datum lag eerst op 20/11 en nu 17/10 !
Ik had nooit gedacht dat een auto ergens anders werd klaargemaakt... domper zeg... Las zelfs al mensen op forums dat ze zelfs de hele progressie van hun auto konden volgen via webcam (twijfel of dat wel waar is).
Anyway: omdat ik nergens goede reviews lees over de AUTOMAAT versie... zal ik ook zeker jullie laten weten hoe hij rijdt!