Citigo Artic in de transformatie

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door BarMove(d)Up » vr 21 jun 2013, 08:03

Inge schreef:Voor de kofferbak hoedenplankstof.

En nee, helaas ondersteund onze computer geen stuurbediening -was een gokje bij aanschaf of het wel/ niet zou gaan werken
Jammer anders had ik ook ander stuur laten plaatsen. In mijn vorige autoos altijd stuurbediening gehad, heel relaxed.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door BarMove(d)Up » vr 21 jun 2013, 08:04

Je auto ziet er trouwens strak uit met alle aanpassingen. Waar heb je achterbak laten doen?
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » vr 21 jun 2013, 09:19

Dat moet ik even nazoeken - zal ik straks thuis aan proberen te denken. Heb daar trouwens alleen de zijkanten laten doen heb zelf het klep gedeelte gedaan.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2837
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Autheo » vr 21 jun 2013, 10:05

Inge schreef:Dat moet ik even nazoeken - zal ik straks thuis aan proberen te denken. Heb daar trouwens alleen de zijkanten laten doen heb zelf het klep gedeelte gedaan.
Complimenten, dat deel onder de klep zit er strak op! Heb je dat met Bisonkit of met Bisontix gedaan, of met nog wat anders? Zal trouwens wel een lastige klus geweest zijn, helemaal als ik begrijp dat je nog last van je rug hebt! Maar het resultaat mag er zijn!

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Tino » vr 21 jun 2013, 13:48

Lekker bezig Inge je bent al een echte tunning Queen :lol: met de dikke wielen straks is hij helemaal af 8-)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » vr 21 jun 2013, 19:01

Dank voor het compliment ;) en daar ga ik vanuit. Zal ook vermoed ik het laatste zijn wat ik aan de Go ga aanpassen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Miisport1 » zo 30 jun 2013, 20:31

In het echt ziet het er ook goed uit inge.maar ik zou toch kijken of je niet die kleur kan laten terug komen in de deur greep.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » ma 01 jul 2013, 05:53

Yep, dat vertelde je me gisteren - misschien een leuk plan voor ergens in de verre toekomst.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door BarMove(d)Up » ma 01 jul 2013, 08:50

Inge,

Ga je ook nog je profielfoto veranderen? Deze die je nu hebt is heel donker, doet afbreuk aan alles wat je beschrijft op het forum.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door Inge » ma 01 jul 2013, 14:48

Als ik tijd heb en de auto ziet er weer netjes uit - dan ga ik dat zeker doen. Zal ergens in de zomervakantie gebeuren denk ik.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

JoAnKo
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 20:51

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door JoAnKo » zo 05 okt 2014, 09:28

Erg mooi die chromen handgrepen. Zat er ook al aan te denken om zoiets ook eens te proberen aangezien er op mijn Up! ook al een chroompakketje zit (mistlampen, side strip en spiegelkappen in chroom). Weet alleen niet of het dan zo goedkoop gaat staan. Heb je misschien een foto van de gehele zijkant van de auto?

Kwam van ebay.de zei je? Ga binnenkort eens zoeken...
V O L K S W A G E N

G6-R
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: za 10 apr 2021, 08:59

Re: Citigo Artic in de transformatie

Bericht door G6-R » ma 24 jun 2024, 19:15

Heb je nog foto's van je dashboardkastje.
Ik ga morgen alle delen halen op een sloperij

Plaats reactie