1ste dag
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Re: 1ste dag
Jullie dus wel goed kunnen slagen bij ADC.
Wij kregen 1500 Euro minder terug bij ADC dan bij vd Udenhout in Eindhoven op dezelfde configuratie. Mijn Audi is gechipped bij ADC maar de eerste beurt gaat bij vd Udenhout komen.
Wij kregen 1500 Euro minder terug bij ADC dan bij vd Udenhout in Eindhoven op dezelfde configuratie. Mijn Audi is gechipped bij ADC maar de eerste beurt gaat bij vd Udenhout komen.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Moet eerlijk zeggen dat ik nergens anders ben gaan kijken ! en heb niets ingeruild .
Die groene micra op de foto heb ik zelf verkocht , en die bmw blijf ik nog even rijden tot ik een mooie m5 of m6 tegenkom die ook een beetje betaalbaar is .
Kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over ADC . We kunnen er iig al in rijden en de service is toch afwachten .
Die groene micra op de foto heb ik zelf verkocht , en die bmw blijf ik nog even rijden tot ik een mooie m5 of m6 tegenkom die ook een beetje betaalbaar is .
Kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over ADC . We kunnen er iig al in rijden en de service is toch afwachten .
Ik wil graag weten hoe je ervaring is met het Maps systeem, beetje gemakkelijk te bedienen of juist ingewikkeld?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.Ron63 schreef:Ik wil graag weten hoe je ervaring is met het Maps systeem, beetje gemakkelijk te bedienen of juist ingewikkeld?
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
@Belhamel.
Ik geloof dat je UP goed bevalt aangezien ik je (vrouw) al twee keer in Bakel gespot heb haha.
Ziet er live ook erg goed uit!
Veel plezier nog.
Ik geloof dat je UP goed bevalt aangezien ik je (vrouw) al twee keer in Bakel gespot heb haha.
Veel plezier nog.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
En of je pdc gewoon nog werkt als je bv op navigatie staat. Oftewel: of je de piepjes hoort bij t achteruit rijden...
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
navigatie is duidelijk en met veel mogelijkheden, is ook goed te bedienen en de spraakbesturing doet het ook goed.
de telefoon: bluetooht werkt ook goed en je kunt er 2 telefoons tegelijk mee verbinden.
voertuig info is leuk boordcomp heeft info over verbruik afstand gem snelheid enzov.think blue trainer vind ik wat minder , de status is gewoon een tempmeter en of toerenteller.
media is mp3, radio ( die je natuurlijk ook op het dash kunt bedienen ) is ook wel grappig .en cd natuurlijk , die heb ik nog niet geprobeerd . er zit wel een geweldig geluid in een uppie dat is echt niet normaal.
de pdc schakeld gewoon in op het moment van achteruitrijden , dit wordt ten alle tijden op het scherm weergegeven en met geluidssignaal .
ook geeft het scherm aan als er een deur of achterklep open staat.
hoop dat de info duidelijk is
de telefoon: bluetooht werkt ook goed en je kunt er 2 telefoons tegelijk mee verbinden.
voertuig info is leuk boordcomp heeft info over verbruik afstand gem snelheid enzov.think blue trainer vind ik wat minder , de status is gewoon een tempmeter en of toerenteller.
media is mp3, radio ( die je natuurlijk ook op het dash kunt bedienen ) is ook wel grappig .en cd natuurlijk , die heb ik nog niet geprobeerd . er zit wel een geweldig geluid in een uppie dat is echt niet normaal.
de pdc schakeld gewoon in op het moment van achteruitrijden , dit wordt ten alle tijden op het scherm weergegeven en met geluidssignaal .
ook geeft het scherm aan als er een deur of achterklep open staat.
hoop dat de info duidelijk is
Paashaas25 schreef:@Belhamel.
Veel plezier nog.
mag jij daar wel komen dan?
ff een vraag aan een ervaringsdeskundige kan de leuning van de stoel van de bijrijder nou helemaal voorover
zoals hier op de bijlage ?
zoals hier op de bijlage ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
net geprobeerd en dat gaat met geen mogelijkheid lukken.
nou dat is lekker dan kan wittebrug eens wat vertellen
Hi,
Kan me ook niet voorstellen dat dit kan, want dan zou de voorstoel wel erg plat moeten liggen er daar is echt geen ruimte voor.
Bryan
Kan me ook niet voorstellen dat dit kan, want dan zou de voorstoel wel erg plat moeten liggen er daar is echt geen ruimte voor.
Bryan
we hebbben trouwens toch geen poot om op te staan .. want op elke folder staat "Wijzigingen voorbehouden "
eas schreef:we hebbben trouwens toch geen poot om op te staan .. want op elke folder staat "Wijzigingen voorbehouden "
Klopt dat is echt zwaar irritant want in de folder heb ik ook ergens gelezen over in hoogte verstelbare gordels, maar heb ze vanmiddag in de high up echt niet gezien
Duidelijke maps uitleg waarvoor mijn dank.
Komt dus helemaal goed.
Er staan in de folder wel heel veel foutjes he...
Geen elect inklapbare spiegels
Geen armsteun in de achterbank
Geen hoogteverstelling gordels
Bijrijdersstoel niet naar voren te klappen
Verkeerde kleur naafkappen op triangels
Verkeerde gewicht van de bluemotion
En misschien nog iets meer?
Maar goed, toch zijn we tevreden maar is toch wel slordig van Pon
Komt dus helemaal goed.
Er staan in de folder wel heel veel foutjes he...
Geen elect inklapbare spiegels
Geen armsteun in de achterbank
Geen hoogteverstelling gordels
Bijrijdersstoel niet naar voren te klappen
Verkeerde kleur naafkappen op triangels
Verkeerde gewicht van de bluemotion
En misschien nog iets meer?
Maar goed, toch zijn we tevreden maar is toch wel slordig van Pon
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
belhamel schreef:Paashaas25 schreef:@Belhamel.
Veel plezier nog.
mag jij daar wel komen dan?
Doen wij altijd onze boodschapjes.
Mooie Up!
Een vraag, ik heb ook een high Up! Besteld.
Maar zitten hier nu 4 of 6 speakers in?
Een vraag, ik heb ook een high Up! Besteld.
Maar zitten hier nu 4 of 6 speakers in?
volgens mij 6 . 2 achter, 2 voor en 2 in de raamstijl voor .en dat is echt meer als genoeg .
Heb ik nóg een vraag aan een deskundige
Dat noodremsysteem, werkt dat een beetje?
En dan bedoel ik niet dat hij goed remt als je bv met een klein gangetje onder de 30 op bv een file inrijd, dat hij dan op tijd stopt maar bv met uitparkeren bv. Als je nl te dicht op de auto voor je staat en je draait ietwat te snel je vak uit, remt hij dan niet zeer abrupt voor je? Zit je met je kop tegen je dash aan Want dat lijkt me nl erg irritietie Het lijkt me niet maar toch ff een vraag waard denk ik.
En is het misschien uit te schakelen, dat denk ik zelf nl niet ....
Dat noodremsysteem, werkt dat een beetje?
En dan bedoel ik niet dat hij goed remt als je bv met een klein gangetje onder de 30 op bv een file inrijd, dat hij dan op tijd stopt maar bv met uitparkeren bv. Als je nl te dicht op de auto voor je staat en je draait ietwat te snel je vak uit, remt hij dan niet zeer abrupt voor je? Zit je met je kop tegen je dash aan Want dat lijkt me nl erg irritietie Het lijkt me niet maar toch ff een vraag waard denk ik.
En is het misschien uit te schakelen, dat denk ik zelf nl niet ....
Dat is mooi, de brochure kan je namelijk ook niet vertrouwen tegenwoordigbelhamel schreef:volgens mij 6 . 2 achter, 2 voor en 2 in de raamstijl voor .en dat is echt meer als genoeg .