up!
Re: Prohopper's Black up!
heb je ook foto's van die grote auto die naast je up! staat? Ben wel eens benieuwd hoe die er uitziet/zag
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op ma 11 mar 2013, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een geweldig imposante wagen! Ongetwijfeld inclusief een heus 'King-of-the-road-gevoel'
Is het puur hobby of wordt 'ie voor bedrijfsmatige doeleinden gebruikt? Of een combi, dat kan natuurlijk ook
Is het puur hobby of wordt 'ie voor bedrijfsmatige doeleinden gebruikt? Of een combi, dat kan natuurlijk ook
En hoeveel mijlen vallen daarmee af te leggen?Prohopper schreef:Laatste keer in de USA de 140 ltr. tank volgooien.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
ja dat is wel een bak. maar de up . doe je achter in
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op ma 11 mar 2013, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum newbie
Groot rijbewijs...geen bijtelling. Mooie zakelijke bolide!
Cool ding hoor.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Ken schreef:Cool ding hoor.
die black-up!?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op zo 17 mar 2013, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is mooi ja, is volgens mij die duitse up, die te koop staat op ebay
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Erg mooi ! , mooie wielen zijn dit.
Ik heb ook niet gekozen voor de classic wielen omdat ik ook veel mensen hoor over 'wieldoppen' ...
Ik heb ook niet gekozen voor de classic wielen omdat ik ook veel mensen hoor over 'wieldoppen' ...
Zo stond het zelfs in de officiële Up-folder! (stalen velgen) Inmiddels staat het goed in de folder, maar eerst wist Volkswagen het dus ook niet helemaalJason schreef:Ik heb ook niet gekozen voor de classic wielen omdat ik ook veel mensen hoor over 'wieldoppen' ...
Overigens, wat anderen ervan zeggen, kan mij weinig schelen. Ik vind de classic velgen helemaal top! Ze zijn nu al cult!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op ma 11 mar 2013, 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaan jullie er nog meer mee rijden of is 170km per maand het voorgenomen gemiddelde?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
wel lekker zuinigup! schreef:Gaan jullie er nog meer mee rijden of is 170km per maand het voorgenomen gemiddelde?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Persoonlijk zou ik liever in de Ford rijden maar m'n portemonnee staat dat niet toe (ik heb iets met het geluid van een V8 )
Veel plezier met beide auto's!
Veel plezier met beide auto's!