Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Hallo allemaal,
Ik ben Jim, 18 jaar jong. Nadat mijn moeder haar vorige auto, een Hyundai i10 1.2 i Catcher uit 2009, total loss reed, moesten we op zoek naar vervanging.
Ik dacht gelijk aan de Seat Mii. Mijn moeder vond deze auto echter niet zo mooi en heeft eerst met 4 andere auto's gereden. Ze kwam er echter achter dat deze allemaal niet aan haar wensen voldeden en kwam toch weer terug bij de Seat Mii. Zuinigheid is voor ons ook een belangrijk item geworden, aangezien de i10 gemiddeld 1 op 10 reed . Wel was dit met allemaal kleine stukjes rijden (3000 km/jaar) en heel pittige rijstijl. Benieuwd hoe de Mii dat gaat doen. Het lijkt me in ieder geval een heerlijk en degelijk autootje waar alles op en aan zit. De proefrit was voor mij dan ook zeer overtuigend dat dit eigenlijk een klasse beter is dan de i10. Ik zal zelf ook geregeld met de Mii gaan rijden, aangezien de Mii 5 deuren heeft en mijn eigen auto's zijn beide 3 deurs.
Wat is er besteld?
Seat Mii Sport Dynamic, 5 deurs
kleur: Candywit
Opties: panoramisch zonnedak, drive pakket, Seat portable systeem (kortom, alles dus)
We hebben de auto besteld bij Arno van Bergen in Boxmeer en hij is daar vrijdag binnengekomen.
Mijn moeder wilde de auto per se in juni pas gaan rijden en vermoedelijk is in de tweede week van juni het kenteken met als eerste letter de 'X' beschikbaar. Daar wilde ze graag op wachten, dus vermoedelijk duurt het nog een kleine 3 weken voor we gaan rijden. Ik kan niet wachten. Hier vast wat foto's van de auto zoals hij bij de dealer aankwam:
Ik ben Jim, 18 jaar jong. Nadat mijn moeder haar vorige auto, een Hyundai i10 1.2 i Catcher uit 2009, total loss reed, moesten we op zoek naar vervanging.
Ik dacht gelijk aan de Seat Mii. Mijn moeder vond deze auto echter niet zo mooi en heeft eerst met 4 andere auto's gereden. Ze kwam er echter achter dat deze allemaal niet aan haar wensen voldeden en kwam toch weer terug bij de Seat Mii. Zuinigheid is voor ons ook een belangrijk item geworden, aangezien de i10 gemiddeld 1 op 10 reed . Wel was dit met allemaal kleine stukjes rijden (3000 km/jaar) en heel pittige rijstijl. Benieuwd hoe de Mii dat gaat doen. Het lijkt me in ieder geval een heerlijk en degelijk autootje waar alles op en aan zit. De proefrit was voor mij dan ook zeer overtuigend dat dit eigenlijk een klasse beter is dan de i10. Ik zal zelf ook geregeld met de Mii gaan rijden, aangezien de Mii 5 deuren heeft en mijn eigen auto's zijn beide 3 deurs.
Wat is er besteld?
Seat Mii Sport Dynamic, 5 deurs
kleur: Candywit
Opties: panoramisch zonnedak, drive pakket, Seat portable systeem (kortom, alles dus)
We hebben de auto besteld bij Arno van Bergen in Boxmeer en hij is daar vrijdag binnengekomen.
Mijn moeder wilde de auto per se in juni pas gaan rijden en vermoedelijk is in de tweede week van juni het kenteken met als eerste letter de 'X' beschikbaar. Daar wilde ze graag op wachten, dus vermoedelijk duurt het nog een kleine 3 weken voor we gaan rijden. Ik kan niet wachten. Hier vast wat foto's van de auto zoals hij bij de dealer aankwam:
Laatst gewijzigd door Jim95 op zo 25 mei 2014, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii Sport Dynamic, Candywit, panoramisch zonnedak, Drive pakket, Seat portable systeem
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13481
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Welkom! Mooie auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Hoi Jim, welkom hier. Had in je i10 review op Autoweek al gelezen dat die plaats ging maken voor een Mii, volgens mij de betere keus. Leuk dat je de weg naar dit forum ook hebt gevonden. Heeft de informatie hier geholpen om tot de keuze voor de Mii te komen? In ieder geval: veel plezier hier, je kunt hier veel praktische en interessante tips vinden. Sterkte met het nog even moeten wachten.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Hoi Jim, zag net dat je bij m'n review een vraag over de airco had gesteld. Zal hem ook hier even beantwoorden:
Bij gebruik van de airco, merk ik nauwelijks terugval in vermogen. (Destijds met mijn Cuore was dat wel goed merkbaar, maar dus niet in de Mii). En het verbruik zal ongetwijfeld iets meer zijn, maar zeker niet schrikbarend. Kijk maar eens in m'n verbruiksmonitor in de zomerperiode, dat is met regelmatig gebruik van de airco (klik hieronder op m'n verbruik, dan wordt je doorgelinked naar de verbruiksmonitor).
Ik vind de capaciteit van de airco prima. Midden op het dashboard zit een rooster (dat kun je niet richten). De roosters links en rechts kun je wel richten. Ik richt ze bij airco meestal wat omhoog; warme lucht stijgt immers, dus als je de koele lucht daarop richt is het effect het grootst.
Leuk dat mijn review bij je keuze heeft geholpen. Ook leuk dat je de weg naar het vwupforum hebt gevonden. Dit is een prima platform waar je zeker met gedetailleerde vragen terecht kunt, en waar veel ervaringen worden uitgewisseld, ook voorde Mii. Ben benieuwd naar je review als je over een tijdje ook zelf ervaringen met de Mii hebt.
Bij gebruik van de airco, merk ik nauwelijks terugval in vermogen. (Destijds met mijn Cuore was dat wel goed merkbaar, maar dus niet in de Mii). En het verbruik zal ongetwijfeld iets meer zijn, maar zeker niet schrikbarend. Kijk maar eens in m'n verbruiksmonitor in de zomerperiode, dat is met regelmatig gebruik van de airco (klik hieronder op m'n verbruik, dan wordt je doorgelinked naar de verbruiksmonitor).
Ik vind de capaciteit van de airco prima. Midden op het dashboard zit een rooster (dat kun je niet richten). De roosters links en rechts kun je wel richten. Ik richt ze bij airco meestal wat omhoog; warme lucht stijgt immers, dus als je de koele lucht daarop richt is het effect het grootst.
Leuk dat mijn review bij je keuze heeft geholpen. Ook leuk dat je de weg naar het vwupforum hebt gevonden. Dit is een prima platform waar je zeker met gedetailleerde vragen terecht kunt, en waar veel ervaringen worden uitgewisseld, ook voorde Mii. Ben benieuwd naar je review als je over een tijdje ook zelf ervaringen met de Mii hebt.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- TwitNour
- Donateur member
- Berichten: 2563
- Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Leuke foto's, mooi dat het toch een van de drieling is geworden. Veel plezier met de Mii en vergeet straks niet wat foto's te maken als je hem straks ophaalt!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13481
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Die terugval in vermogen is bij mijn Aygo ronduit irritant. Wat een optater krijgt het vermogen zeg.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Aygo heeft dezelfde motor als de Cuore, airco nam daar inderdaad veel vermogen weg. Bij stoplichten deed ik altijd de airco even uit, zodat je normaal kon optrekken... Ook bij rijden op constante snelheid merkte je in de Cuore wanneer de airco weer aansloeg. En het verbruik was dan merkbaar hoger. Maar bij de Mii merk ik nauwelijks verschil, en ook het verbruik lijkt maar en fractie hoger.Petrolhead Tom schreef:Die terugval in vermogen is bij mijn Aygo ronduit irritant. Wat een optater krijgt het vermogen zeg.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Iedereen bedankt voor de reacties! Vooral Autheo bedankt voor het uitgebreide antwoord op mijn vraag! Ik stelde de vraag omdat het een bezorgdheidje van m'n vader was. Bij de i10 merkte je namelijk helemaal niets van mindere prestaties bij het inschakelen van de airco en het verbruik kon sowieso al niet meer slechter, dus ook daar zat geen verschil in . Maar nogmaals, ik ga er zelf ook best vaak in rijden en ik ben zelf meer een type om het dak open te zetten (man, wat is dat altijd een lekker en ruimtelijk gevoel ) en de ramen een stukje open. Pas als het echt niet meer te harden is, zet ik de airco wel aan en sluit ik de boel.
Verder ben ik op deze site al een hoop leuke weetjes tegengekomen, onder andere het bestaan van VAGtechniek die allerlei leuke gadgets kunnen installeren/activeren. Ik ben van plan hier zeker eens contact mee op te nemen en eens te informeren naar wat er allemaal mogelijk is op zo'n Mii. Ook lees je eigenlijk alleen maar lovende verhalen van eigenaren van een auto uit de VAGdrieling, zowel hier als op Autoweek. Mijn gevoel bij deze auto is overigens ook een beetje dubbel, aan de ene kant vind ik hem eigenlijk niet zo mooi en vind ik de Picanto/i10 een betere styling hebben, aan de andere kant vind ik dit wel een ontzettend leuk en vooral kek en vlot uitziend karretje. Bovendien ga ik hem steeds leuker vinden als ik ernaar kijk en als je dan terugdenkt aan de heerlijke proefrit en aan al het lekkers wat erop zit, is het inderdaad een veel te grote beproeving voor het geduld om zo lang te moeten wachten. Wie weet verandert mijn moeder nog wel van gedachten en stapt ze af van het kentekenidee.
En uiteraard worden er foto's gemaakt bij aflevering! Sowieso omdat het in deze tijd natuurlijk ontzettend simpel is om met je telefoon in 3 minuten 260 foto's te schieten, maar ook omdat ik altijd van alle auto's foto's maak op dit soort momenten. Ze blijven immers eenmalig . Bovendien is mijn moeder er zo een die alles op Facebook zet, dus ik werd al gesommeerd allerlei plaatjes van haar en de auto te schieten en er dan onder te reageren om uit te leggen wat voor auto ze nou precies gekocht heeft, want dat weet ze nog steeds niet .
Verder ben ik op deze site al een hoop leuke weetjes tegengekomen, onder andere het bestaan van VAGtechniek die allerlei leuke gadgets kunnen installeren/activeren. Ik ben van plan hier zeker eens contact mee op te nemen en eens te informeren naar wat er allemaal mogelijk is op zo'n Mii. Ook lees je eigenlijk alleen maar lovende verhalen van eigenaren van een auto uit de VAGdrieling, zowel hier als op Autoweek. Mijn gevoel bij deze auto is overigens ook een beetje dubbel, aan de ene kant vind ik hem eigenlijk niet zo mooi en vind ik de Picanto/i10 een betere styling hebben, aan de andere kant vind ik dit wel een ontzettend leuk en vooral kek en vlot uitziend karretje. Bovendien ga ik hem steeds leuker vinden als ik ernaar kijk en als je dan terugdenkt aan de heerlijke proefrit en aan al het lekkers wat erop zit, is het inderdaad een veel te grote beproeving voor het geduld om zo lang te moeten wachten. Wie weet verandert mijn moeder nog wel van gedachten en stapt ze af van het kentekenidee.
En uiteraard worden er foto's gemaakt bij aflevering! Sowieso omdat het in deze tijd natuurlijk ontzettend simpel is om met je telefoon in 3 minuten 260 foto's te schieten, maar ook omdat ik altijd van alle auto's foto's maak op dit soort momenten. Ze blijven immers eenmalig . Bovendien is mijn moeder er zo een die alles op Facebook zet, dus ik werd al gesommeerd allerlei plaatjes van haar en de auto te schieten en er dan onder te reageren om uit te leggen wat voor auto ze nou precies gekocht heeft, want dat weet ze nog steeds niet .
Seat Mii Sport Dynamic, Candywit, panoramisch zonnedak, Drive pakket, Seat portable systeem
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13481
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Leuk man! Waar rijd je zelf in?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Meer kun je niet wensen qua Mii! Gefeliciteerd!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Dankje! Ik heb zelf twee ontzettend zeldzame Mitsubishi's Colt c50, uit 1988 en 1991. Dit zijn eigenlijk meer hobby-auto's, mijn echte auto was de i10. Mijn moeder heeft die auto nieuw gekocht en wilde hem nu aan mij schenken, omdat mijn zus haar vorige auto kreeg toen die 4 jaar oud was. Echter, ik had qua rijden helemaal geen schik met mijn i10 en had er pas een tweede Colt bijgekocht. Toevallig was ik net met mijn moeder in onderhandeling over dat zij de i10 van mij zou overnemen, aangezien ik de i10 zo zou verkopen en dat vond ze zonde omdat hij maar 18.000 km gereden had. Voor we er echter een beetje uit waren, werd hij dus total loss gereden en heb ik die dagwaarde gekregen (min een klein bedrag omdat de auto die mijn zus destijds kreeg iets minder waard was) en heeft mijn moeder een nieuwe auto voor zichzelf gekocht. Als ik mijn Colts dus beu ben, heb ik in ieder geval weer een extra zakcentje om erbij te leggen. Als ik echter met vrienden wegga, heb ik liever een 5 deurs bij me en een auto met navigatie, vandaar dat ik zelf de Mii ook vaak mee zal nemen.
Seat Mii Sport Dynamic, Candywit, panoramisch zonnedak, Drive pakket, Seat portable systeem
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Welkom Jim,
Een Mii Sport Dynamic, ik kan je keuze heel goed begrijpen
Heel veel plezier met de Mii.
Qua zuinigheid kan je heel zuinig rijden, maar kleine stukjes en dan pittig rijden zal dat een stuk minder zijn.
Een Mii Sport Dynamic, ik kan je keuze heel goed begrijpen
Heel veel plezier met de Mii.
Qua zuinigheid kan je heel zuinig rijden, maar kleine stukjes en dan pittig rijden zal dat een stuk minder zijn.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13481
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Gaaf! Heb je ook foto's van die colt's? Ik ben niet alleen liefhebber van de up! maar ook van alle kleine auto's.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Ik heb zeker foto's van de Colts, er is zelfs een heel topic op Autoweek over:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5035917,page=2
Mocht je niet zo'n zin hebben om dit door te nemen, hier even wat beknopte info en een paar foto's.
De grijze is een 1.5 GLXi automaat, destijds de duurste uitvoering met sportinterieur, bouwjaar 1988 en km-stand slechts 80.000. Bovendien auto van eerste eigenaresse die uiteraard een oud vrouwtje was. Het mooiste van deze Colt is dat hij destijds met de enige leverbare optie besteld is, namelijk het comfortpakket. Dit houdt in dat hij voorzien is van stuurbekrachtiging, elektrische ramen en een dubbele, verwijderbare sunroof.
De witte is een 1.5 GLi automaat van 1991. In 1989 is de 1.5 GLXi automaat eruit gegaan, omdat hij gewoonweg te duur was en mensen die een automaat wilden, meestal toch de GLi kozen, te meer omdat je daar stuurbekrachtiging los bij kon bestellen en niet gelijk aan het pakket zat. De mijne is dan ook voorzien van stuurbekrachtiging. Hij heeft 226.500 gelopen inmiddels, maar alles voelt gewoon als nieuw en fris aan en de vorige eigenaar was ook een oudere vrouw die de auto ruim 10 jaar in bezit had voordat ik hem kocht. Bovendien had ze bij 220.000 km de radiateur en distributieriem laten vervangen. Hij is pas weer door de apk voor 3 tientjes en de garage was echt verbijsterd door de goede staat en de totale afwezigheid van roest. De auto heeft dan ook alle jaren bij de vorige eigenaresse in een droge schuur gestaan. Genoeg gepraat, even wat plaatjes bij het praatje:
Eerst de grijze:
Als eerbetoon aan de i10:
De witte:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5035917,page=2
Mocht je niet zo'n zin hebben om dit door te nemen, hier even wat beknopte info en een paar foto's.
De grijze is een 1.5 GLXi automaat, destijds de duurste uitvoering met sportinterieur, bouwjaar 1988 en km-stand slechts 80.000. Bovendien auto van eerste eigenaresse die uiteraard een oud vrouwtje was. Het mooiste van deze Colt is dat hij destijds met de enige leverbare optie besteld is, namelijk het comfortpakket. Dit houdt in dat hij voorzien is van stuurbekrachtiging, elektrische ramen en een dubbele, verwijderbare sunroof.
De witte is een 1.5 GLi automaat van 1991. In 1989 is de 1.5 GLXi automaat eruit gegaan, omdat hij gewoonweg te duur was en mensen die een automaat wilden, meestal toch de GLi kozen, te meer omdat je daar stuurbekrachtiging los bij kon bestellen en niet gelijk aan het pakket zat. De mijne is dan ook voorzien van stuurbekrachtiging. Hij heeft 226.500 gelopen inmiddels, maar alles voelt gewoon als nieuw en fris aan en de vorige eigenaar was ook een oudere vrouw die de auto ruim 10 jaar in bezit had voordat ik hem kocht. Bovendien had ze bij 220.000 km de radiateur en distributieriem laten vervangen. Hij is pas weer door de apk voor 3 tientjes en de garage was echt verbijsterd door de goede staat en de totale afwezigheid van roest. De auto heeft dan ook alle jaren bij de vorige eigenaresse in een droge schuur gestaan. Genoeg gepraat, even wat plaatjes bij het praatje:
Eerst de grijze:
Als eerbetoon aan de i10:
De witte:
Seat Mii Sport Dynamic, Candywit, panoramisch zonnedak, Drive pakket, Seat portable systeem
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Vanochtend om 11 uur was het dan eindelijk zo ver, we konden hem ophalen! De garage had hem onder een soort tent gezet en mijn moeder wilde per se dat alles aan mij uitgelegd werd zodat ik het haar rustig thuis nog 10x kon uitleggen en ik erin naar huis reed. We hebben inmiddels 40 km gemaakt, maar mijn moeder heeft er nog 0 meter zelf in gereden . De navigatie was in het begin even lastig, maar na een half uurtje prutsen, kan ik hem nu blind bedienen. Ook gelijk maar even mijn telefoon eraan gekoppeld. Mijn moeder krijgt volgende maand namelijk een andere telefoon en ze vond het onzin om har oude telefoon nu nog te koppelen. Bovendien zal ik hem ook vaak meenemen, dus dan is het wel handig als ik ook handsfree kan bellen. Toen we net 2 minuten weg waren van de garage werd ik ook gelijk gebeld en konden we dus mooi de telefoonfunctie van de navigatie testen. Deze auto rijdt wel zo ontzettend lekker trouwens! Hij heeft echt alle souplesse die de i10 totaal miste en alles is makkelijk en met veel gevoel te bedienen. In plaats van bloemen hebben we trouwens een miniatuur van de Mii gevraagd en kentekenplaten met opgelegde letters.
Het enige wat ik nu nog moet doen is mezelf verdiepen in de softwareveranderingen die mogelijk zijn zodat bijvoorbeeld het dak via de sleutel gesloten kan worden en er een coming-home functie op de lampen zit. Hier in ieder geval wat foto's, inclusief de Facebookfoto voor moeders:
Het enige wat ik nu nog moet doen is mezelf verdiepen in de softwareveranderingen die mogelijk zijn zodat bijvoorbeeld het dak via de sleutel gesloten kan worden en er een coming-home functie op de lampen zit. Hier in ieder geval wat foto's, inclusief de Facebookfoto voor moeders:
Seat Mii Sport Dynamic, Candywit, panoramisch zonnedak, Drive pakket, Seat portable systeem
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Mooie Mii!
En een goede keuze. Ik heb er nu in 3 maanden ruim 10.000 km mee gereden. Niks mis mee. Nou ja, alleen de kwaliteit van het bellen en de harde armsteun in de deur irriteren, maar voor het geld is het gewoon een prima kar.
En een goede keuze. Ik heb er nu in 3 maanden ruim 10.000 km mee gereden. Niks mis mee. Nou ja, alleen de kwaliteit van het bellen en de harde armsteun in de deur irriteren, maar voor het geld is het gewoon een prima kar.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Re: Seat Mii Sport Dynamic Candywit
Hey Jim! Gefeliciteerd, hij is mooi. Veel rijplezier. Als je weet hoe dat werkt met het dak dan ben ik wel benieuwd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Seat Mii Sport Dynamic Drive Silver Leaf Panorama M&M Ecomotive