Mijn nieuwe Midnight Blue Mii!

Laat hier je nieuwe trots zien.
BenBlom
Forum newbie

Bericht door BenBlom » ma 28 apr 2014, 08:34

Hoi allen,

Vrijdag mijn nieuwe Mii opgehaald, het is een Sport Dynamic geworden in de kleur metallic Midnight Blue!

Ben erg tevreden tot nu toe, vlot genoeg (heb de 60pk versie) en de 6 luidsprekers klinken heerlijk.

Vind zelf de lak erg mooi staan, en ik ben nog geen blauwe Mii tegen gekomen.

Had hiervoor een C1, en dit is echt een totaal andere auto. Veel volwassener en ontzettend stil!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding`

Afbeelding

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe Midnight Blue Mii!

Bericht door Tom Westendorp » ma 28 apr 2014, 08:52

Welkom! Mooie auto! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » ma 28 apr 2014, 10:12

Nice :mrgreen:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » ma 28 apr 2014, 10:21

Looking good!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

MiiRens
Vagling liefhebber

Bericht door MiiRens » ma 28 apr 2014, 19:46

Gefeliciteerd met je Mii in een hele mooie kleur ;)
Gr. Renco

Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.

Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » ma 28 apr 2014, 23:32

Super mooie Mii. Leuke kleur. Veel veilige kilometers toegewenst.

Menaz
Vagling liefhebber

Bericht door Menaz » di 29 apr 2014, 12:18

Mooi! Is dit nu dezelfde kleur als de @Mii?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

StefanK-Mii
Vagling liefhebber

Bericht door StefanK-Mii » di 29 apr 2014, 21:22

Mooi :) ons kenteken is ook iets met .-TRS-.. Exact weet ik nog niet maar dat heb ik van de dealer.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » di 29 apr 2014, 22:04

Zeker mooie originele kleur! Veel plezier ermee! :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

BenBlom
Forum newbie

Bericht door BenBlom » wo 30 apr 2014, 08:17

Menaz schreef:Mooi! Is dit nu dezelfde kleur als de @Mii?
Volgens mij wel, ook al heet deze anders.

Heb specifiek voor deze kleur gekozen omdat ik de Mii dan 'volwassener' vind ogen, ten opzichte van het felle rood of wit.

Ook in het interieur valt dit op, het donkere blauw staat mooi met de donkere bekleding en de antracietstreep in het dashboard.

Al met al nog steeds tevreden, zit alweer 200 km op (gekocht op 10km) en de tank is nog geenens op 3/4 dus ben benieuwd hoeveel km ik nog kan maken :).

Het viel mij wel op dat in de lage toeren (dus bijv. 60 rijden in z'n 5) ik een lage trilling in de deurpanelen lijk te horen. Dit kan ik alleen nergens anders terugvinden, verbeeld ik mij dit of hebben meer mensen dit euvel?

Menaz
Vagling liefhebber

Bericht door Menaz » wo 30 apr 2014, 08:57

Moet je eens wat stevigere muziek spelen, dan lijkt het net of de deurpanelen eraf trillen. Blijft allemaal budget. :(
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

BenBlom
Forum newbie

Bericht door BenBlom » wo 30 apr 2014, 10:44

Menaz schreef:Moet je eens wat stevigere muziek spelen, dan lijkt het net of de deurpanelen eraf trillen. Blijft allemaal budget. :(
Ja, zeker met de 6 speakers met de bass wat hoger trilt het lekker! Het is niet heel storend maar een kleine irritatie als perfectionist zijnde :).

Menaz
Vagling liefhebber

Bericht door Menaz » wo 30 apr 2014, 11:04

Ik heb een paar weken in een kale Up! gereden, Daar krijg je standaard 2 kutspeakers. De Sport Dynamic is wat luxer. Daar krijg je 6 kutspeakers. :+

BenBlom
Forum newbie

Bericht door BenBlom » wo 30 apr 2014, 12:48

Menaz schreef:Ik heb een paar weken in een kale Up! gereden, Daar krijg je standaard 2 kutspeakers. De Sport Dynamic is wat luxer. Daar krijg je 6 kutspeakers. :+
Ach, reed hiervoor in een C1, daar zitten pas bagger speakers in. Dit is een hele verademing!

StefanK-Mii
Vagling liefhebber

Bericht door StefanK-Mii » wo 30 apr 2014, 17:01

Menaz schreef:Ik heb een paar weken in een kale Up! gereden, Daar krijg je standaard 2 kutspeakers. De Sport Dynamic is wat luxer. Daar krijg je 6 kutspeakers. :+
Het is dan ook een "goedkope" auto, je kan niet alles hebben, en je kan het altijd nog vervangen.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack

Menaz
Vagling liefhebber

Bericht door Menaz » wo 30 apr 2014, 19:12

Vandaar de :+

Bobmii
Vagling liefhebber

Bericht door Bobmii » wo 30 apr 2014, 20:03

Welkom hier, en een erg mooie Mii..

Ik zal wel geluk hebben of slechte oren. De 6 speakers in mijn Mii klinken perfect, en komen dicht in de buurt van de Volvo high performance audio in mijn Volvo...

Heb je verder nog plannen met de auto? Ik rij ongeveer 700 km op 1 tank benzine, bij een normale rijstijl..
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » wo 30 apr 2014, 21:17

Laat je niet in de maling nemen door de benzinemeter haha. Als de naald op de helft staat kun je ongeveer nog 250km rijden, gaat echt hard op het eind.

Ik rij ook ongeveer 700km op een tank, ik tank meestal bij de 630 km.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » do 01 mei 2014, 00:18

Bobmii schreef:Ik zal wel geluk hebben of slechte oren. De 6 speakers in mijn Mii klinken perfect, en komen dicht in de buurt van de Volvo high performance audio in mijn Volvo...
Same here.... Ik heb ook 6 speakers in mijn up! en ik vind het geluid super goed. Zal wel iets te maken hebben met referentiekader of zo :D Hoewel.... ik ben BOSE geluidsinstallaties in Audi gewend, en in mijn Phaeton zit ook niet het eerste het beste systeem, en toch vind ik het geluid in de up! uitstekend... :shock:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

BenBlom
Forum newbie

Bericht door BenBlom » do 01 mei 2014, 08:30

Bobmii schreef:Welkom hier, en een erg mooie Mii..

Ik zal wel geluk hebben of slechte oren. De 6 speakers in mijn Mii klinken perfect, en komen dicht in de buurt van de Volvo high performance audio in mijn Volvo...

Heb je verder nog plannen met de auto? Ik rij ongeveer 700 km op 1 tank benzine, bij een normale rijstijl..
Ik vind de speakers zelf ook prima presteren, niks te klagen! Vooral rock/reggea wat ik veel luister klinkt fijn :).

Op dit moment zijn er nog geen directe plannen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoeveel ik eraan zou kunnen/mogen doen, dit omdat ik de auto afneem d.m.v. private lease bij de dealer hier in de buurt!

Zit nu op bijna 300km rond 3/4e tank, dus hoop die 700 ook te halen al ben ik hem nu af en toe wel lekker aan het inrijden :).

Plaats reactie