Black Up! met zwarte wintervelgen
Black Up! met zwarte wintervelgen
Vanmorgenvroeg om 9u30 opgehaald bij Century Groningen.
Top service, keurig afgeleverd conform afspraak.
Direct een rit van 200km gemaakt en de Up! rijdt perfect.
Je hebt totaal niet het gevoel met een hele kleine auto onderweg te zijn.
Maps en More werkt leuk en blij met de complete Black uitvoering.
Net direct even de halfjaarlijkse Update besteld dmv code voor 20 euro via Navigon Fresh.
Pup!
Top service, keurig afgeleverd conform afspraak.
Direct een rit van 200km gemaakt en de Up! rijdt perfect.
Je hebt totaal niet het gevoel met een hele kleine auto onderweg te zijn.
Maps en More werkt leuk en blij met de complete Black uitvoering.
Net direct even de halfjaarlijkse Update besteld dmv code voor 20 euro via Navigon Fresh.
Pup!
Re: Black Up! met zwarte wintervelgen
Goed om te horen dat de service goed is.
Vandaag ook mijn op gehaald en bevalt heel erg goed tot dusver staat nu 290km op de teller.
Vandaag ook mijn op gehaald en bevalt heel erg goed tot dusver staat nu 290km op de teller.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Hierbij twee foto's van onze Black Up! afgeleverd op winterbanden.
De auto afgelopen zaterdag (1 dec) opgehaald bij de dealer.
Pup!
De auto afgelopen zaterdag (1 dec) opgehaald bij de dealer.
Pup!
- Bijlagen
-
- Back Up!
- 2.png (559.37 KiB) 9176 keer bekeken
-
- Front Up!
- 1.png (509.28 KiB) 9176 keer bekeken
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Gefeliciteerd met jullie Black Up; altijd fraai
Misschien nog een keer een setje wieldoppen voor de winterwielen? Is gelijk een heel ander gezicht.
Misschien nog een keer een setje wieldoppen voor de winterwielen? Is gelijk een heel ander gezicht.
Goh, op die tegeltjes stond mijn Up! begin augustus ook veel plezier ermee.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Ik vind het eigenlijk wel stoer zo'n echte black uitvoering.
Wieldoppen vind ik niks.
Wieldoppen vind ik niks.
Mooie Up! Gefeliciteerd
Voor de winter vind ik staal ook wel netjes, maar mooi lichtmetaal is ook niet verkeerd
Misschien een idee om de wielbouten even te voorzien van zwarte afdekdopjes en op de naven een zwart dekseltje monteren. Dan is ie ècht black.
Veel veilige km's!
Voor de winter vind ik staal ook wel netjes, maar mooi lichtmetaal is ook niet verkeerd
Misschien een idee om de wielbouten even te voorzien van zwarte afdekdopjes en op de naven een zwart dekseltje monteren. Dan is ie ècht black.
Veel veilige km's!
Laatst gewijzigd door Bertje op do 06 dec 2012, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Zwart staal is te gek! Wel even goed schoonmaken voor je ze er straks weer onderuit haalt. Dat pekel vreet anders zo de hele verflaag kapot.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
En ff in de wax zetten !!Petrolhead Tom schreef:Zwart staal is te gek! Wel even goed schoonmaken voor je ze er straks weer onderuit haalt. Dat pekel vreet anders zo de hele verflaag kapot.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Mooie bak hoor!
Toch zou ik toch liever wat dopjes op de velgen doen, maar dat is persoonlijk
Toch zou ik toch liever wat dopjes op de velgen doen, maar dat is persoonlijk
De standaard velgen van een Skoda Citigo zijn in het center afgedekt met een klein zwart dekseltje. Iemand een idee of die dekseltjes ook op de winter velgen van onze Up! passen? En zo ja kan ik die ergens online bestellen?
Groet,
Pup!
Groet,
Pup!
- Bijlagen
-
- Standaard velgen Skoda Citigo
- Schermafbeelding 2013-12-30 om 12.43.15 PM.png (106.26 KiB) 8276 keer bekeken
Ik denk dat de stalen velgen van de drieling gelijk is, dus zal het dekseltje ook wel passen.
Informeer eens bij een Skoda dealer naar het onderdeelnummer en/of de prijs. Als je dan het onderdeelnummer hebt kan je mooi shoppen op het internet
Informeer eens bij een Skoda dealer naar het onderdeelnummer en/of de prijs. Als je dan het onderdeelnummer hebt kan je mooi shoppen op het internet
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Die naafkappen passen op de Up velgen. Ze worden bevestigd op de 4 bouten in tegenstelling tot de VW naafkappen. Had de Skoda naafkap op de Classic velgen gemonteerd. Diameter is 18cm en zijn voorzien van een Skoda logo. Wellicht even navragen of de VW dealer ze ook kan leveren voor de Up (Take Up?) en ik heb ze anders ook weleens gezien op de Caddy's.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Mooie zwarte Up!
De marketingmachine van de Nederlandse bandenboeren heeft goed z'n werk gedaan.
Wat rijden er toch veel hier met winterbandjes!
Onze Citigo die op Duits kenteken komt te staan, zet ik niet eens op winterbanden. Ik vind de omstandigheden er dan ook totaal niet naar en dan ook nog voor zo'n stadsautootje.
Onze Citigo die op Duits kenteken komt te staan, zet ik niet eens op winterbanden. Ik vind de omstandigheden er dan ook totaal niet naar en dan ook nog voor zo'n stadsautootje.
+1Sjoerd schreef:Mooie zwarte Up!
Dopjes kosten 7 euro ps. Bij de skoda
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Zue foto hieronder
- Bijlagen
-
- uploadfromtaptalk1388489351071.jpg (51.79 KiB) 8171 keer bekeken
Dat ziet er heel goed uit! Bedankt voor de info!bobbie schreef:Dopjes kosten 7 euro ps. Bij de skoda
Heb je ook toevallig een onderdeelnummer hiervan zodat ik ze gelijk kan bestellen.
Verwacht dat ik ze nooit bij VW kan kopen voor 28,- euro.
Alvast dank!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Velgen ook ff zilver spuiten Ziet er wel zo netjes uit.
Das dan wel weer het voordeel van zwart staal. Voor winterbanden hoef je alleen maar het wieldeksel te verwijderen.
Gek genoeg kiezen weinigen voor een setje winterlichmetaal. Was voor ons een reden om de standaard Spoke jes niet weg te doen.
Das dan wel weer het voordeel van zwart staal. Voor winterbanden hoef je alleen maar het wieldeksel te verwijderen.
Gek genoeg kiezen weinigen voor een setje winterlichmetaal. Was voor ons een reden om de standaard Spoke jes niet weg te doen.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
still going strong, inmiddels bijna 50dkms.