Mijn eerste VW
Mijn eerste VW
Na bijna 35 jaar allerlei Fords gereden te hebben, nu voor het eerst een VW high Up dark silver 75 pk automaat met dynamic,executive, drive, maps en more. De eerste indrukken zijn positief. Fijne auto, goede wegligging, pittig, reageert snel op het gaspedaal. Ze hadden alleen nog een 6 versnelling moeten toevoegen, dan was het nog beter. Dat heeft mijn Smart Cabrio uit 2000 ook. Alleen nog wennen aan de buitenspiegel of er nog een auto naast zit in de dode hoek. Ben ook benieuwd hoe hij het naar de wintersport gaat doen in de bergen met twee personen plus bagage.
Re: Mijn eerste VW
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn eerste VW
Je had ook een 60pk uitvoering kunnen kopen, die maakt duidelijk minder toeren op de snelweg (andere eindoverbrenging van de versnellingsbak)RLENTEN schreef:Na bijna 35 jaar allerlei Fords gereden te hebben, nu voor het eerst een VW high Up dark silver 75 pk
Ze hadden alleen nog een 6 versnelling moeten toevoegen, dan was het nog beter
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen